Tinder-mieshän se vitsin murjaisi... En taidakaan mennä tapaamiseen.
Olen viestitellyt kuumeisesti whatsappissa erään miehen kanssa jo jonkin aikaa. Koska välimatkaa on, emme ole vielä tavanneet livenä. Nyt olemme sopimassa tapaamista ja joku epävarmuuden puuska kun iski, laitoin miehelle, että toivottavasti hän ei pety kun en mikään kaunotar tosiaan ole (ja tämä on ihan totta, tiedän sen itsekin). Mies on kyllä nähnyt minusta lukuisia enemmän ja vähemmänkin edustavia kuvia. No miespä tähän sanomaani tuumasi, että ei se haittaa... Eli olen hänestä ruma, mutta se ei haittaa? Enpä taidakaan mennä tapaamiseen hukkaamaan molempien aikaa.
Kommentit (64)
Mee ennemmin terapiaan keskustelemaan omasta kehonkuvasta ja itseluottamuksesta. Käy miestä sääliksi jo valmiiksi jos joutuu treffien ajan nostamaan toista ylös jostain itsesäälimontusta. Kerran seurustelin hetken itsensä haukkujan kanssa, se oli niin raskasta ja rasittavaa, että yhden "säki varmaan jätät mut kohta" märinän jälkeen jätin koko tyypin.
Musta tuntuu että sulla on jotain mt-ongelmia, koska mieshän tuossa yrittää vain olla kohtelias. Ei se tarkoita sitä että olisit susiruma. Kannattaa jättää avioliitto väliin, koska pidemmät suhteet eivät tule kestämään edes unelmamiehen kanssa jos otat jo tuollaisesta viattomasta kommentista tikun anukseesi.
Jos ette ole vielä edes nähneet, niin miten ihmeessä mies edes voisi vielä sanoa juuri mitään ulkonäöstä? Pelkkien kuvien perusteella kun ei voi paljoa päätellä, toiset onnistuu kuvissa ja toiset ei.
Halusit siis, että mies olisi sanonut, ettet ole ruma, vaan todellinen kaunotar? Suurin osa miehistä ei osaa tuota sun pelaamaa peliä.
Tuollainen kehujen kerjääminen on todella noloa.
Ei se haittaa, tuuppaa takaapäin tai pimeässä. Mutta pese se haiseva römpsä.
Jos oot ruma ja tiedät sen niin miks sen ois pitäny kehua sua?
eli ap haki jotain kehuvaa kommenttia mieheltä, että "nooo, olet sinä kaunis ja herkullisen näköinen", ja mies sanoikin totuuden, että rumuutesi ei haittaa:D
ap, jos kerran itse tiedän olevasi ruma, niin miksi mies ei saisi sitä sanoa????
Hukkaa se runkkari ja rupea lespoileen. Hommaa rekkalepso vaimoksi ja adoptoi mulattilapsi afrikasta.
Selvisikin sitten kertaviestistä miksi olet tinderissä. Luultavasti tällä asenteella vielä pitkään. Ryhdistäydy ja lopeta se marttyrisointi ja ylitulkitseminen, varma ehkäisymenetelmä parisuhdetta etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
eli ap haki jotain kehuvaa kommenttia mieheltä, että "nooo, olet sinä kaunis ja herkullisen näköinen", ja mies sanoikin totuuden, että rumuutesi ei haittaa:D
ap, jos kerran itse tiedän olevasi ruma, niin miksi mies ei saisi sitä sanoa????
Hyvään käytökseen kuuluu olla arvostelematta ikävästi toisten ulkonäköä. Useimmille lapsille nämä perusasiat opetetaan jo lapsuudessa, osa ei sitten taas vielä aikuisenakaan ymmärrä.
Sulla on ulkonäkö paineita...
Älä ikinä aliarvioi itseäsi tuntemattomalle ihmiselle ketä et tunne ja ole nähnyt...
Tolleen teit itsellesi epävarman olon eikä mies sitä tehnyt sulle...
Miettisit vielä onko sun ulkonäkö kaikista isoin murhe ja kenelle?
Mene hyvä ihminen ulos ja älä anna negatiiviset purra sua kun et voi tosta miehestä voi tietää minkänäköinen on...
Luoja sentään...
Unohtaisin tuommoisen ruikuttavan ihmisen, joka vielä lukee rivienvälistä kaikkea oletuksiaan.
Rasittava olet.
Laitoit miehen tosi hankalaan tilanteeseen, give him a break.
Mies sanoi vain jotain sanoaksaan - muuta kuin aha ja siitä syntyy analyysi. Niin naisten tapaista. ihan huvittaa. Pitäisi varmaan vastata kaunis päivä tänään ja siitäkin vedettäisiin jokin päätalosarjan verran spekulaatioita.
Eli ensin sumeilematta haukut itse itseäsi asiassa, josta jokainen yleensä muodostaa itse mielipiteensä. Kukaan ihminen ei ole joko absoluuttisesti ruma tai absoluuttisesti kaunis, koska jokaista yksilöä miellyttää eri asiat.
Kun mies ei sitten lähdekään kiivaisiin vastaväitteisiin niin sinä loukkaannut OMASTA mielipiteestäsi tälle miehelle? Joo, onnee sulle ja sun hyvälle itsetunnolle.
Älä hei hauku itseäsi tuntemattomille tai yhtään kellekkään, antaa susta tosi huonon kuvan. Äläkä ainakaan laita ihmisiä puun ja kuoren väliin ja koita pakottaa niitä kehumaan sua ja sit loukkaannu kun ne ei osannutkaan lukee sun ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti luultavasti, ettei yleensäkään ulkonäöllä ole väliä. Nyt nainen, mene toki tapaamiseen, jos juttu luistaa! Iloa ja rakkautta tapaamiseen!!!
Juttu luistaa? Öh, eihän se juttu luistanut vaan töksähti. Kyllä mäkin ihmettelen miksi mies ei lähde sanomaan jotain fiksua ja lennokasta. Ainakin itse pidän sitä tärkeänä (ei jonkunlaisena huonon itsetunnon parantamisena niinkuin joku tuossa "hassutteli") vaan siis tässä se ihan sama käytäntö -
Minulla tuon tyypin kanssa ei juttu luistaisi. Seuraava. Ja tämä teille tylyttäjille ihan vaan selkeennyksenä, kannattaa vähän opetella lisää noita sutkautuksia.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään käytökseen kuuluu olla arvostelematta ikävästi toisten ulkonäköä. Useimmille lapsille nämä perusasiat opetetaan jo lapsuudessa, osa ei sitten taas vielä aikuisenakaan ymmärrä.
Olen oikeasti aika tyrmistynyt näistäkin alapeukuista :D
Ihanko totta teistä on normaalia ja hyväksyttävää haukkua ja puhua ilkeästi toisen ulkonäöstä? Millä perusteella se on ok?
Vierailija kirjoitti:
Eli ensin sumeilematta haukut itse itseäsi asiassa, josta jokainen yleensä muodostaa itse mielipiteensä. Kukaan ihminen ei ole joko absoluuttisesti ruma tai absoluuttisesti kaunis, koska jokaista yksilöä miellyttää eri asiat.
Kun mies ei sitten lähdekään kiivaisiin vastaväitteisiin niin sinä loukkaannut OMASTA mielipiteestäsi tälle miehelle? Joo, onnee sulle ja sun hyvälle itsetunnolle.
Älä hei hauku itseäsi tuntemattomille tai yhtään kellekkään, antaa susta tosi huonon kuvan. Äläkä ainakaan laita ihmisiä puun ja kuoren väliin ja koita pakottaa niitä kehumaan sua ja sit loukkaannu kun ne ei osannutkaan lukee sun ajatuksia.
Sellainen kysymys sulle, että mikä siinä sitten on ettei voisi jotain mukavaa sitten sanoa?
Ei sillä että "on heikko itsetunto" vaan se ettei se jonka kanssa juttelee, voisi olla mukava? Jos mä itse olen kiinnostunut toisesta niin kyllä mä osaan sen sanoa. Se että sä siinä moiruat jotain legendaa "ettei ole absoluuttista totuutta kauneudesta" niin mun mielestä tuo on vaan keskenkasvuista miehen sanaa siitä että sä tahdot vaan reikää.. En antaisi. Mulla riittää itsetunto ja voin sanoa ettei kiinnosta tuollainen mutina.
Jos sä et kykene kehumaan naisia, niin siinähän olet kehumatta. Sä oletat silti saavasi? Et taida kummoinen ritari itsekään olla ja ainakin minua kiinnostaa enempi ne jotka sanan hallitsee.
Oikea vastaus olisi varmaan ollut että minulle sinä olet ja tulet aina olemaan maailman kaunein nainen <3