Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko naiset edes normalisoida tissejä?

Vierailija
09.12.2016 |

Vai haluatteko te, että rinnat koetaan yhteiskunnassa seksuaalisena osana kehoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, koska hyvilla tisseillä naiset pääsevät hyviin naimisiin. Ei niinkään startuppeja perustamalla.

Vierailija
2/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka taas täällä. Tällä kertaa tissien lumoissa. Et ole tainnut saada tuntumaa oikeisiin tisseihin, kun pitää aloitella jatkuvasti ketjuja? Tirsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne minulla ainakin on tärkeä osa seksuaalisuuttani. Ovat toki antaneet myös maitoa lapselle. Arvokkaat ovat, eikä niitä tarvitse normalisoida. Mutta niitä pitää kunnioittaa, eikä luvatta koskea, kommentoida tai tuijottaa.

Vierailija
4/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteiskunnasta tiedä, mutta minulle ne ovat seksuaalinen osa kehoa. T. Nainen

Vierailija
5/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, koska hyvilla tisseillä naiset pääsevät hyviin naimisiin. Ei niinkään startuppeja perustamalla.

Miehillä on start-upit ja naisilla push-upit.

Vierailija
6/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne minulla ainakin on tärkeä osa seksuaalisuuttani. Ovat toki antaneet myös maitoa lapselle. Arvokkaat ovat, eikä niitä tarvitse normalisoida. Mutta niitä pitää kunnioittaa, eikä luvatta koskea, kommentoida tai tuijottaa.

Mutta jos ne ovat seksuaalinen osa kehoa eikä niitä saa tuijottaa, niin pitäisikö sitten esim. tissivaon näkyminen kieltää? Ap

Vierailija
7/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ällöttää rintojen biologisointi. Mun rinnat on olemassa puhtaasti eroottisen ja esteettisen mielihyvän vuoksi - älä tuun mulle julistamaan että "rinnat ovat olemassa imettämistä varten". Hyi. Sun omat rintasi voivat ollakin, mutta mun rintani välttyvät moiselta rampauttavalta raadannalta.

Eli jokainen määrittäkööt itse oman ruumiinsa rajat ja funktiot, kaikki tuollaiset yleistävät kampanjat ällöttävät.

Vierailija
8/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on yritetty! Julkinen imetys vaan näyttää olevan ongelma liian monelle.

Vierailija
9/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä selvää etua naisille että naisen rinta on mystifioitu, vaikka se ei juurikaan eroa miehen rinnasta.

Sillä tavalla on laajennettu naisten yksityisyyden- ja koskemattomuudensuojaa. Esim.joku portsari määrättiin maksamaan jättikorvaukset kun oli heittänyt jonkun rinta-aiheisen kommentin tai vähän hipaissut naista ja miestä voidaan vaatia paljastamaan rintansa ilman hienotunteisuutta kun taas naista ei. Vaikka mies kokisi oman rintansa hyvinkin seksuaalisesti, ei miehen rintaan kohdistettuun luvattomaan kosketukseen lisätä tuota rangaistuksen koventamisperustetta ja demonisointia, joka liittyy naisen rinnan koskettamiseen. Nainen voi myös käyttää rintaan kohdistunutta kosketusta ponnahduslautana hätävarjelun liioittelulle tai muulle ylimitoitetulle kostotoimenpiteelle. Joissakin mutukonteksteissa miehen vartalon monimuotoisuus ja muodokkuus suorastaan kielletään vetoamalla siihen miten vain naisella on sellainen ja tällainen rinta ja tällä tavalla yritetään saada miehet ruotuun ja asettamaan naisen anatomia jalustalle, vaikka mitään eroa mieheen ei olisi.

Toki asian kääntöpuoli on sitten se että nainen joutuu tai 'joutuu' peittämään ylävartaloaan enemmän, vaikka kokonaisuutta ajatellen naiset paljastavat ylävartaloa paljon enemmän kuin miehet kesät ja talvet. Selvästi osalle naisista liivien käyttäminen on myös mukavuus- ja terveysperusteinen asia.

Vierailija
10/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ne ON normaalit, ovathan ne roikkuneet mukana jo 30 vuotta. Toisaalta taas eivät voi olla koskaan mitkään käsivarret, korvat tai nilkat, onhan ne nyt kiihottavat asiat maailmassa. Pitäkää kampanjanne puoleen tai toiseen.

Vierailija
11/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni miesten leveät hartiat ovat seksikkäät/ seksuaaliset. Normaali ihminen osaa silti asioida tiukkaan t-paitaan pukeutuneen miehen kanssa tavallisesti?

Vierailija
12/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni miesten leveät hartiat ovat seksikkäät/ seksuaaliset. Normaali ihminen osaa silti asioida tiukkaan t-paitaan pukeutuneen miehen kanssa tavallisesti?

Jos pullotus on kiihottavaa, niin varmaan naisten ja homojen olisi sitten mahdotonta olla tekemisissä kuntosalilla käyvän miehen kanssa. Naisilla on pari rasvaista pullotusta (paitsi esim.joillakin tanssijoilla, joilla on täysin androgyyni vartalo) ja miehillä paljon lihaspullotuksia. Toki on myös miehiä, joilla ei ole lihaspullotuksia ja joilla on naistyyppiset rasvapullotukset ja naisia, joilla ei ole ollenkaan rasvapullotuksia, vaan enemmän lihaspullotuksia kuin useimmilla miehillä (hormonibodarit).

Vierailija
13/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus. Ei juuri kukaan mies ala keuhkoamaan tai ahdistu, jos naiset tuijottavat hänen hartioitaan. Ja tisseillä on HUOMATTAVAN paljon seksuaalisempi osa yhteiskunnassa kuin miehen hartioilla.

Vierailija
14/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää yrittää hävittää sitä magiaa mikä tisseihin liittyy. Vaikka olisi kuinka järkevä evoluutiobiologian tuntija niin on tissit kyllä maagisia.

Vierailija
15/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus. Ei juuri kukaan mies ala keuhkoamaan tai ahdistu, jos naiset tuijottavat hänen hartioitaan. Ja tisseillä on HUOMATTAVAN paljon seksuaalisempi osa yhteiskunnassa kuin miehen hartioilla.

Koska miehet ovat rohkeampia ja loogisempia ja uskaltavat sanoa että haluavat huomiota.

Mitään "yhteiskuntaa" ei ole olemassa vai onko jossain laki, jonka pykälän mukaan tisseillä on "seksuaalinen osa yhteiskunnassa". Miten virkamiehet ylläpitävät tissien seksuaalisuutta?

Vierailija
16/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ällöttää rintojen biologisointi. Mun rinnat on olemassa puhtaasti eroottisen ja esteettisen mielihyvän vuoksi - älä tuun mulle julistamaan että "rinnat ovat olemassa imettämistä varten". Hyi. Sun omat rintasi voivat ollakin, mutta mun rintani välttyvät moiselta rampauttavalta raadannalta.

Eli jokainen määrittäkööt itse oman ruumiinsa rajat ja funktiot, kaikki tuollaiset yleistävät kampanjat ällöttävät.

Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
17/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni saa oikeasti orgasmin hartioiden koskettelusta? Ne eivät oikeasti vastaa naisten rintoja seksuaalisuudellaan!

Vierailija
18/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ovat rohkeampia ja loogisempia ja uskaltavat sanoa että haluavat huomiota.

Mitään "yhteiskuntaa" ei ole olemassa vai onko jossain laki, jonka pykälän mukaan tisseillä on "seksuaalinen osa yhteiskunnassa". Miten virkamiehet ylläpitävät tissien seksuaalisuutta?

Yhteiskunta tarkoittaa tässä yhteydessä sitä miten ihmiset kollektiivisesti suhtautuvat tisseihin. En tiedä mitä sekoilet virkamiehistä ja laista? Eivät nuo liity tähän asiaan millään logiikalla.

Vierailija
19/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni saa oikeasti orgasmin hartioiden koskettelusta? Ne eivät oikeasti vastaa naisten rintoja seksuaalisuudellaan!

Osa naisista inhoaa rintojen koskettelua. Jotkut miehet pitävät paljon nännien koskettelusta. Muistaakseni lievä enemmistö miehistä suhtautui siihen positiivisesti ja isohko vähemmistö (ehkä alle 20%) hyvin negatiivisesti.

Vierailija
20/21 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on normaalit tissit. Hoitaneet hommansa lasten imetyksen suhteen.

Isohkot on, joo, mutta en koskaan käytä avonaisia paitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän