Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en halua untuvatakkia

Vierailija
09.12.2016 |

Haluan toppatakin. Sellaisen toppatakin näköisen. Mutta, miksi kaikki mihin kiinnitän huomioni, ovat untuvaa. Hintakin voi olla yhtä edullinen, siitä ei voi enää päätellä kumpi on kyseessä. Untuvatakki on kuitenkin vaikeammin pestävä, enkä usko että nuo alle satasen maksavat ovat erityisen eettisiäkään vaihtoehtoja. Mutta tätäkö kansa nyt haluaa? Turkikset laitetaan boikottiin, mutta jokatoisen takinsisukset on täytetty linnunturkilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt katsomassa toppatakkeja urheiluliikkeissä? Mä ostin pari vuotta sitteh ihan tavallisen mustan toppatakin (ei mikään sporttimallinen) urheiluliikkeestä, oli joku mikälie tuntematon pikkumerkki joten hintakaan ei ollut turhan kova. Hyvin on toiminut.

Vierailija
2/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupoissa vielä toppatakkejakin on, katselepa vielä vaan.

Minä puolestani rakastan untuvatakkeja, joita mulla on useita, ohuempia ja paksumpia. Untuvatakkia parempaa ei ole kaltaiselleni vilukissalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suorastaan aloin inhoamaan kaikkia untuvatuotteita kun näin vuosia sitten ohjelman miten niitä nypitään elävistä linnuista jossakin kehitysmaissa tai itäeuroopan entisisissä kommunistimaissa.

Toinen inhotuksen aihe oli se, että mikäli näin onnellisesti kävisi, että untuvat oltaisiin nypitty jostakin ei enää elossa olevasta linnusta, mutta jutussa kertottiin, miten untuvatuotteista oli löydety peräti lihankappaleita kiinni niissä untuvissa.

Hyi inhotus. En halua että takkini tai tyynyni sisällä pilaantuu mitään.

Vierailija
4/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa untuvatakin, löytää vain toppatakkeja. Mikä on pielessä?

Vierailija
5/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suorastaan aloin inhoamaan kaikkia untuvatuotteita kun näin vuosia sitten ohjelman miten niitä nypitään elävistä linnuista jossakin kehitysmaissa tai itäeuroopan entisisissä kommunistimaissa.

Toinen inhotuksen aihe oli se, että mikäli näin onnellisesti kävisi, että untuvat oltaisiin nypitty jostakin ei enää elossa olevasta linnusta, mutta jutussa kertottiin, miten untuvatuotteista oli löydety peräti lihankappaleita kiinni niissä untuvissa.

Hyi inhotus. En halua että takkini tai tyynyni sisällä pilaantuu mitään.

Minä en heti tältä istumalta usko tuohon, että olisi lihakappale kiinni valmiissa untuvatuotteessa.

Tottahan ne untuvat käsitellään ensin, ennekuin niitä aletaan työstämään minkään sisustoiksi.

Vierailija
6/6 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä sitä että kun nyt on alettu tiedostaa untuvatuotannon ongelmat, niin nyt on sitten tarjolla kevyttä kevättakkia, monenkelin ohutta syystakkia, ohutta talvitakkia, paksua talvitakkia, huippuedullista, kallista, urheilutakkia, kaupunkitakkia -UNTUVASTA. Kaikki ei edes huomaa, että ostamansa takki on untuvatäytteinen kun ei ole edes hinnalla pilattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi