Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava tilanne, minulla silmä mustana ja huomenna pitäisi toimittaa irakilaisen työkaverin kanssa eräs tilsus

Vierailija
09.12.2016 |

*tilaus, en pääse korjaamaan enää otsikkoa. Toimitamme erään ruokalähetyksen kävellen n. 500m päähän läpi vilkasliikenteisen keskustan. En onnistu meikkaamaan silmää puolio sillä se on aivan violetin sininen. Miten minun pitäisi käyttäytyä ettei joku luule työkaverin lyöneen minua ja pahimmassa tapauksessa käy hänen kimppuunsa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*piiloon

Vierailija
2/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti luultavasti 90% ihmisistä tulee ajattelemaan että hän on lyönyt sinua. Onko teillä työasut niin että ihmiset tajuaisivat että kyse on tilauksen toimituksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löikö tämä turvis sinua?

Vierailija
4/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku luulisi hänen sinua lyöneen? Ja miten se irakilaisuus tähän liittyy?

Vierailija
5/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh

Vierailija
6/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä musta silmälappu ja työkaveri puujalan ja meette Kapteeni Koukun hengessä merirosvohenkisesti!

Vierailija
7/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku luulisi hänen sinua lyöneen? Ja miten se irakilaisuus tähän liittyy?

Kutsutaan provoksi. Annan nolla pistettä.

Vierailija
8/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä nyt nämä isäm maam puollustajat varmaan ajattelevat noin kun kuljemme vierekkäin. Vielä sellaista aluetta että heitä täällä pyörii.

Meillä on työpaita mutta talvitakki siinä päällä niin ei se näy, käytämme ihan omia housujamme, minulla farkut ja hänellä yleensä sellaiset tummat löysähköt.

Kukaan ei ole lyönyt minua vaan kaaduin itse, tuolla on pirun liukasta, varsinkin suojatien viivat.

Ap

Vierailija
9/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut silmän mustaksi kaatumalla pihalla? Mäjähditkö suorilta jaloilta iskien silmäsi katuun? Erikoista.

Vierailija
10/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla täytyy olla oudon muotoinen kallo jos sait katuun kaatumalla mustan silmän. Sellainen oikein ulkoneva vesipää?

Vierailija
11/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pystyisi meikkaamaan sitä piiloon? Onhan olemassa tosi tehokkaita peitevärejä, esimerkiksi Helena Rubinstein, Magic Concealer. Takuulla peittyy. 

Vaikka...provo kai tämä on...

Vierailija
12/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiston penkin kulma kohdalla ja siitä taitavasti kierähtäen huuli auki jääkökkäreeseen.

Ap

Vierailija
13/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Provo. Lopeta.

Vierailija
14/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt blascolla peitetty, ei tarvitse kuin olla 10 min ulkoilmassa ja taas hohtaa sinisenä

http://aijaa.com/mvvozM

Ap

Vierailija
15/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo puna-keltainen silmässä on kuulemma normaali verenpurkauma, sain burana 600 kipulääkkeeksi. Vieläkö joku luulee provoksi vai haluatteko lääkärintodistuksen vammasta?

Ap

Vierailija
16/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itsekin suosittelen silmälappua. Varmasti silmä sen varras kipeäkin, että ulkona kylmä viima jo vihoittelee ikävästi silmää. Utelioille voit vaikka sanoa, että sinulla on silmä leikattu, iriitti yms, jossa silmälappua hoitona käytetään yleisesti. Itselläni oli musta silmä viime vuonna ja noin mustaa silmää ei kyllä mikään peitevoide piilota. Suosittelen käyttämään Vichy Dermablend sarjan peitepuikkoa mustelman vähän parannuttua. Voin kokemuksen rintaäänellä sanoa, että peittää ehdottomasti paremmin, kun esimerkiksi Joe Blascon tattoo cover.(Olen kokeillut henkilökohtaisesti molempia mustaan silmään ja Vichy parempi).

Vierailija
17/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol! Kuvas on tehty meikillä ja photoshopilla! :D mee provo jo pois. Ei sua kukaan usko.

Vierailija
18/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet saanut silmän mustaksi kaatumalla pihalla? Mäjähditkö suorilta jaloilta iskien silmäsi katuun? Erikoista.

Ap:sta en tiedä, mutta minä olen kaatunut jäisellä pihalla ihan suoraan selälleni. Kävi niin nopeasti, etten ehtinyt edes ajatella, että nyt mennään. Löin pahasti selkäni, koko yläranka tärähti, ja pää mäjähti pihaan niin, että olin taju kankaalla. Siitä sitten jonkin ajan päästä virkosin ja tajusin, että näin kävi. Selkä ja niska olivat kipeät monta viikkoa. En sen lennon jälkeen yhtään ihmettele, jos joku humahtaa maahan naama edellä niin ettei ehdi edes käsiä eteen ojentaa.

Vierailija
19/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisn muriaanille tällit että olisi molemmat silmät ummessa.

Vierailija
20/23 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hienon näköinen silmämeikki ap. Ei muuta kun meikkaat toisenkin silmän saman väriseksi!