Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaisin ns. kaappilesbon?

Vierailija
09.12.2016 |

Olen kiinnostunut yhdestä henkilöstä ja ko. tieto auttaisi minua suuresti. Kiinnostaisi nyös tietää, mistä voisin tunnistaa bi-taipumuksenkin. En viitsi vihjaista mitään ihastukselleni, jos hän onkin hetero.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon mitään resepitä ole sen enempää kuin mistä ylipäänsä tunnistaa itsestään kiinnostuneen ihmisen. 

Ei jokainen lesbo ole kiinnostunut jokaisesta naisesta. Tämä on kummallinen harha. Että jos vain satut olemaan samaa sukupuolta, niin menestyksesi olisi taattu. Ihan samat reitit tutustumiseen kuin heteroillakin. 

Vierailija
2/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään muuta kuin kysymällä tai urkkimalla jostain tietoa hänen suuntautumisestaan... mutta jos on visusti kaapissa, ei taida olla paljon toivoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Mutta jos hän on kiinnostunut sinusta, asia käy ilmi ihan samalla tavalla kuin jos joku mies olisi kiinnostunut sinusta. Ei ole myöskään väärin kysyä (ei lesboudesta, vaan siitä, että kiinnostaisiko häntä lähteä kahville).

Vierailija
4/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kyselet asiaa täällä? Jos olet itse selvillä suuntautumisestasi, niin luulisi tuonkin asian olevan aika selvä sinulle...

Vierailija
5/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan vaan.

Vierailija
6/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten kyselet asiaa täällä? Jos olet itse selvillä suuntautumisestasi, niin luulisi tuonkin asian olevan aika selvä sinulle...

Olen varmaankin bi ja en kyllä tiedä miehistäkään juuri mitään ja vielä vähemmän naisista tällaisessa kontekstissa, vaikka nainen olen itsekin. :) t. Ap

Vierailija
7/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuohon mitään resepitä ole sen enempää kuin mistä ylipäänsä tunnistaa itsestään kiinnostuneen ihmisen. 

Ei jokainen lesbo ole kiinnostunut jokaisesta naisesta. Tämä on kummallinen harha. Että jos vain satut olemaan samaa sukupuolta, niin menestyksesi olisi taattu. Ihan samat reitit tutustumiseen kuin heteroillakin. 

Se kiinnostuminen on vielä asia erikseen. Mutta en kehtaa ehdotella yhtään mitään, jos hän onkin 100% hetero.

Vierailija
8/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelet sille dildoa sellainen irstas virne naamalla. Loppu sujuu itsestään.

Vierailija
9/27 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiluttelet sille dildoa sellainen irstas virne naamalla. Loppu sujuu itsestään.

Kannattaa valita tupladildo jotta yhteinen käyttö onnistuu luontevammin.

Vierailija
10/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ajaa rekkaa

-lyhyt tukka

-heittää kuulaa

-harrastaa amerikkalaista jalkapalloa

-bodaa

Vierailija
11/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei vaadi sinua alapesulle ennen kuin nuolee eikä vaadi edes sheivaamaan posliiniksi niin voisin sanoa lähes varmasti että se on kaappilesbo.

Vierailija
12/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniseksi värjätyt hiukset, ei meikkiä ja tatuointeja.

Vierailija
13/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa jääkiekkoa tai jalkapalloa.

Vierailija
14/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se löytyy kaapista.

Vierailija
15/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa jääkiekkoa tai jalkapalloa.

Eikö ne ole ihan julkilesboja, kuten kuuluukin?

Vierailija
16/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukalju,polkkatukka,karvaisuus nuo 100 varmoja

Vierailija
17/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä lukee viestit väärin. Näin yhtä nuorta naista harrastuksen parissa, ja hän aina hymyili valloittavasti takaisin kun hymyilin. Lisäksi olin näkeväni, että hän vilkuili minua salaa. Me juteltiin ensin aika paljon, ja sitten pyysin kahville. Kahvilla ollessamme juttu luisti, hän katsoi minua silmiin ja hymyili. Lopuksi päädyimme elokuviin, missä vein käteni hänen reidelle, jolloin hän suorastaan jäätyi. Oli tosi pahoillaan, jos oli antanut vääränlaisia viestejä. Minä olin kuulemma vain niin mukavan ja ystävällisen oloinen. Ei kauheasti juteltu tämän jälkeen. Mua nolotti.

Vierailija
18/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä lukee viestit väärin. Näin yhtä nuorta naista harrastuksen parissa, ja hän aina hymyili valloittavasti takaisin kun hymyilin. Lisäksi olin näkeväni, että hän vilkuili minua salaa. Me juteltiin ensin aika paljon, ja sitten pyysin kahville. Kahvilla ollessamme juttu luisti, hän katsoi minua silmiin ja hymyili. Lopuksi päädyimme elokuviin, missä vein käteni hänen reidelle, jolloin hän suorastaan jäätyi. Oli tosi pahoillaan, jos oli antanut vääränlaisia viestejä. Minä olin kuulemma vain niin mukavan ja ystävällisen oloinen. Ei kauheasti juteltu tämän jälkeen. Mua nolotti.

Älä välitä, monilla miehilläkin on samankaltaisia kokemuksia väärintulkituista naisista. Sut vaan friendzonattiin, ei sen kummempaa. Ei se sitä tarkoita etteikö hän silti lesbo tai bi voisi olla.

Vierailija
19/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miettinyt illanhämärässä että mistä nämä bi uteliaat naiset löytää seuraa kun meillä bi uteliailla on se cruisingmap jos haluaa välillä samaa sukupuolta🤔

Vierailija
20/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi uteliailla miehillä piti kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan