Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaisin ns. kaappilesbon?

Vierailija
09.12.2016 |

Olen kiinnostunut yhdestä henkilöstä ja ko. tieto auttaisi minua suuresti. Kiinnostaisi nyös tietää, mistä voisin tunnistaa bi-taipumuksenkin. En viitsi vihjaista mitään ihastukselleni, jos hän onkin hetero.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi uteliailla miehillä piti kirjoittaa.

Pitääkö teidän homojen pilata levikkeet teidän runkkupaikoiksenne. Ihan on muuhun tarkoitukseen, kuin johonkin kullin veivaukseen. Naiset sentään ymmärtävät asian. Voisko vaan varata vaikka hotellihuoneen? 

Vierailija
22/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis älä ainakaan mulle tule ehdottelemaan. Olen suht maskuliininen nainen mutta ihan perushetero. Kysy siltä ihmiseltä jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin miehistäkin. Alat juttelemaan ja tutustumaan, jos juttu luistaa niin  kerrot olevasi ihastunut. Jos hän on hetero/varattu/ tai ei kiinnostunut sinusta, niin voitte kai edelleen olla ystäviä. Naisten kanssa sen luulisi onnistuvan paremmin. Älä laita kättä toisen reidelle luvatta kuten joku aiemmassa viestissä, kerro mieluummin, että olet bi ja katso miten hän siihen reagoi. Minäkin olen hetero ja naimisissa, mutta on minulla ystävinä muitakin kuin heteroita.

Vierailija
24/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyehkö tukka, naisellinen vartalo puuttuu eli on nään sinne päin, mieli ailahtelee,epävarmuutta

Vierailija
25/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, jos oikeasti on kaapissa, eli ei halua kenenkään tietävän. On hyvä kunnioittaa myös sitä, jos ihmiset (ihan sama mikä suuntautuminen) eivät halua antaa seksuaalisuudestaan yhtään minkäänlaisia merkkejä.

Vierailija
26/27 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä mieltä hän on Erika Vikmanista. Jos pitää hänestä, on vähintään bi-henkinen.

Vierailija
27/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät miehiä jotka ovat olleet hänen kansaan sängyssä niin kysy onko halunnut pilluaan nuoltavan. Sehän on 100% kaappilesbouden merkki koska niinhän sekin on homouden merkki jos mies haluaa naisen pyllyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi