Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut noloin vaatemokasi juhlissa?

Vierailija
09.12.2016 |

jos jotain pitää sanoa?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteen koulubileissä mekko päällä, vaikka kaikilla muilla oli housut. Nykyään käytän housuja vain lenkillä ja jumpassa.

Vierailija
2/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian sanoi, että häät ovat lavatanssimaiset tunnelmaltaan ja jatkopaikkana vanha lato maalaismaisemissa. Laitoin kukkamekon päälle. Muilla sifonkiset iltapuku-unelmat. Olin aivan täysin alipukeutunut. :( Siitä opin, että häissä se rentokin pukukoodi on aina yhtä kuin ykköset päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko noloa, mutta olin eräissä synttärijuhlissa ravintolassa, missä kaikilla muilla oli joku puku päällä ja kraka kaulassa tai naisilla iltapuku tai jakkupuku ja itselläni oli musta nahkarotsi ja mustat farkut. Kyllä siinä ainakin joukosta erottui. Lievennyksenä voi mainita, että olin siis kutsuttu juhliin soittamaan ja bändin/esiintyjän pukukoodihan on Ramonesista lähtien kai ollut hieman vapaampi.

Vierailija
4/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipukeutuminen. Juhlamekko häissä, joissa morsiamen äidilläkin oli trikootunika ja leggingsit. Miehillä jotain reisitaskuhousuja ja ruutupaitoja. Kutsussa ei mainittu että olis jotenkin ei-juhlapukeutuminen. Tuntu kyllä nololta. Oltiin miehen kans melkein ainoa pari jotka oli juhlatamineissa. + tietenkin hääpari. En tiiä oliko pettymys hääparille.

Vierailija
5/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä lähes kokomustissa.

Toisissa häissä liian avara kaula-aukko, jonka tajusin lopullisesti vasta aamulla, eikä enää ehtinyt hankkia uutta mekkoa. (Siihen asti olin jotenkin uskotellut itsellni, että se oli tarpeeksi korkea.) Tosin ei se nyt mikään merjarehn sentään ollut.

Vierailija
6/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut mustaa häissä eikä oo minusta väärin. Nätti pikkumusta. Ei toki mitään pitkähihaista hautajaismekkoa.

Vierailija
7/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiin juhliin ostin juhlavan hame-pusero-yhdistelmän. Koska yleensä käytän housuja, ei mieleen tullut, että asu tarvitsee alushameen. Juhliin pukeutuessa huomasin asian ja aikani vaatekaappia tongittuani löysin vanhan alushameen vuodelta kivi ja kirves.

Menin hakemaan ruokaa ja siinä jonottaessani tunsin, että nyt jotain tippuu. Vilkaisin alas ja kas, nilkoissa lojui alushameeni kuminauhan petettyä. Kumarruin nolona nostamaan alushameen pois eikä kukaan tuntunut huomaavan sitä - paitsi yksi miestarjoilija, joka hetken hämmennyksen jälkeen repesi nauruun.

Vierailija
8/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipukeutuminen on kyllä nykyisin yleistä. Tai siis hankalaa miettiä ettei vaan oo liian hienona. Tuntuu että joka paikassa ollaan tosi casual. Onneksi on yks hyvä kotelomekko joka käy lähes joka tilaisuuteen.

Vierailija
9/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsian sanoi, että häät ovat lavatanssimaiset tunnelmaltaan ja jatkopaikkana vanha lato maalaismaisemissa. Laitoin kukkamekon päälle. Muilla sifonkiset iltapuku-unelmat. Olin aivan täysin alipukeutunut. :( Siitä opin, että häissä se rentokin pukukoodi on aina yhtä kuin ykköset päälle.

Tässä on kyllä tosi paljon vikaa morsiamessakin!

Vierailija
10/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ensimmäisen kerran häihin vieraaksi 17 vuotiaana. Päällä trikoomekko...

En tosiaankaan tiennyt miten häihin kuuluu pukeutua.

Vieläkin nolottaa jos jossain kuvia näen.

Vierailija
11/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ja ystäväni kutsuttiin kolmannen ystäväni seurassa syntymäpäiville. Kävi niin, että tämä kolmas ystäväni oli jo kutsuttu, ja kun juhlien järjestäjät kuulivat, että minä ja ystäväni olemme tulossa samaan kaupungiin, meidätkin toivotettiin tervetulleiksi. Olimme vain ns. puolituttuja. Kyseessä oli jossain baarissa (tms. en muista enää niin tarkkaan) järjestetyt "40-vuotisjuhlat",  kaksi kaverusta siis täytti kumpikin 20 vuotta.

Me mentiin rennosti farkuissa ja jossain topeissa, kaikki muut oli pukeutuneet pukuihin ja pikkumustiin.

Vierailija
12/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipukeutuminen on kyllä nykyisin yleistä. Tai siis hankalaa miettiä ettei vaan oo liian hienona. Tuntuu että joka paikassa ollaan tosi casual. Onneksi on yks hyvä kotelomekko joka käy lähes joka tilaisuuteen.

Tää on totta. Mä patsastelin ylipukeutuneena teatterissa. Muut oli farkuissa ja neuleissa.

13/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain koulun juhlissa peruskoulussa juhlapukeutuneena, kun kaikki muut oli arkivaatteissa. Taisi olla joku koulun joulujuhla tms. 

Aikuisena joskus sukkahousuissa silmäpako, onneksi huomasin heti ja vaihdoin ehjät.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin punaiseen mekkoon häävieraana. Minulla ei ollut mitään tietoa punaisen menkon merkityksestä. Auts.

Vierailija
15/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta. Mä patsastelin ylipukeutuneena teatterissa. Muut oli farkuissa ja neuleissa.

En käytä koskaan yhdistelmää farkut ja neule, joten olen muiden mielestä aina ylipukeutunut mekossani ja korkkareissani, vaikka se on arkiasuni.

Vierailija
16/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeuduin punaiseen mekkoon häävieraana. Minulla ei ollut mitään tietoa punaisen menkon merkityksestä. Auts.

Mikä sen merkitys on? En minäkään tiedä. Luulen ettei moni muukaan tiedä eli ei ollut iso moka.

Vierailija
17/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyet hameet nuorempana töissä. *nolottaa*

Vierailija
18/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään kummempia mokia. Lapsena tosin laattasin hameelle ja jouduin olemaan juhlissa pelkissä sukkahousuissa. Onneksi ne olivat sentään paksut. Varmaan myös se perus "mekon helma sukkiksissa" -moka on tullut tehtyä jonkun vessareissun yhteydessä, jos ei juhlissa niin ainakin baarissa.

Vierailija
19/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin typerä juttu, että en piittaa siitä. Valkoinen on varattu morsiamelle, mutta muut värisäännöt ovat turhia.

Punainen on mun lempiväri, jos ostan kalliin mekon, haluan mieleisen. Muut saavat kuvitella mitä haluavat.

Vierailija
20/56 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan yhdistelmää farkut ja neule, joten olen muiden mielestä aina ylipukeutunut mekossani ja korkkareissani, vaikka se on arkiasuni.

Olisitpa ollut mun seurassa teatterissa:) Ei olis ollut sitten niin nolo olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi