kuparikierukasta, käyttäjät kommentoikaa!
Onko teillä valkovuoto lisääntynyt? Jos on niin onko pysyvästi.
Mä kuvittelin että runsaat kuukautisvuodot on ainoa ongelma, mutta tää vuotohan jo jatkuvaa: kuukautiset reilun viikon ja muun ajan niin runsasta valkovuotoa että vanhan pikkuhuosunsuojienvihaajankin on ollut pakko taipua :(
Tää on ollut mulla vasta pari kuukautta, onko toiveita tilanteen rauhoittumisesta vai otanko pois?
Kommentit (9)
kiitos kun muistutit tuostakin mahdollisuudesta 2
ap
Ja lisääntyikö teillä kuukautisvuodon määrä? Entä lisääntyikö vuotopäivien määrä?
Mulla takana 2 sektiota (suunniteltua) ja terkka tuputtaa kuparikierukkaa....En tiedä.Arveluttaa että sopiiko mulle ollenkaan kun ei ole alatiesynnytyksiä?
Varsinkin ekojen päivien vuoto. Mutta ei häiritsevästi ja vuotojen määrässä on eroja kuukausittain.
Itse suosittelen, kaikille se ei kuitenkaan sovi. Mutta voithan aina kokeilla.
Vierailija:
Ja lisääntyikö teillä kuukautisvuodon määrä? Entä lisääntyikö vuotopäivien määrä?
Mulla takana 2 sektiota (suunniteltua) ja terkka tuputtaa kuparikierukkaa....En tiedä.Arveluttaa että sopiiko mulle ollenkaan kun ei ole alatiesynnytyksiä?
vuotoa kesti usein 10päivää!
(3päivää tiputtelua, 4kunnon vuotopäivää, ja taas 3päivää tiputtelua)
Kuukautisten väli pieneni kahteen viikkoon.
Eli musta tuntui että mulla oli kuukautiset kokoajan!!! hirveetä!
Mutta tämähän on henkilökohtainen asia, joillekkin voi sopia, kait sen vaan kokeilemalla tietää...
Nyt mulla hormonirengas(nuvarin), kuukautiset kolme päivää normaalilla kierrolla, kyllä on ihanaa!!!
Mitä kuparikierukka maksaa? Ja miten usein ehkäisyteho säilyy?
Jos on niin EI KIITOS. Mitkään hormoonit ei sovi mulle, tuun ihan skitsoksi. Pakko varmaan harkita sitä kuparikierukkaa, vai onko muita ehdotuksia? EI kondomi eikä selibaatti, muut ehdotukset vastaanotetaan mielellään!
joissain se maksaa vähän. Itse hölmö kun olen menin yksityiselle sen laitattamaan (no terveyskeskukseen ei saanu aikoja...) ja maksoin siitä yli 100 euroa + tietysti lääkärinpalkkio.
ap
Voisiko olla tulehdus?