Apua
Miten saan apua aivan järkyttävään ahdistukseen? Myös masennusta on ollut jo todella pitkään. Nyt tuntuu että ei enää kestä olla omien ajatusten kanssa kahden. Onko tämmöiset päivystyksellisiä asioita vai mitä kautta nämä hoidetaan?
Kommentit (4)
Googleta oma asuinpaikkakuntasi + mielenterveyspäivystys. Eri kunnissa on varmaan eri systeemit. Joissain kunnissa näyttäisi olevan päivystysnumero, johon voi soittaa ja josta neuvovat sitten, miten sinun tulee toimia.
Nuku. Lenkkeile. Lue. Pois netistä.
Samoja ajatuksia täällä. Välillä parempaa, välillä huonompaa. Pääasiassa huonompaa. En kestä yksinoloa, tuntuu ettei elämässä ole mitään järkeä, kaikki inhoaa mua, olen vaivaannuttava oksettava paska joka vaan häiritsee muita ihmisiä vaivaannuttavalla roikkumisellaan. Mulla on paljon ystäviä mutta näin tunnen sisällä. Tänään ajattelin jo että oikeasti, vois kuolla pois enkä yleensä ikinä ajattele itsemurhaa. Mutta kaikki tuntuu niin turhalta, mulla on niin vaikea olla että miten tämä ikinä voi muka helpottaa. Tuntuu että oon pilannut kaiken enkä tiedä enää kuka on oikeassa siitä olenko paska ja vaikea ihminen vai en. Läheiset yrittää sanoa etten ole. Että en ole tehnyt mitään pahaa. Kukaan ystävä ei pysty tai jaksa kuunnella tätä. Psykpolille soitin tänään mutta ne käski vain odottaa kunnes asiaani on käsitelty jossain tiimissä. En tiedä pitäisikö aamulla soittaa psyk päivystykseen. Rauhoittavan lääkkeen otin ja koitan nukkua.
Voiko terveysneuvontaan soittaa? Mitä ne osaa sanoa tälläisissä asioissa yleensä?