Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miehiä, jotka OIKEASTI pitävät siitä että nainen tekee parisuhteessa seksialoitteita?

Vierailija
08.12.2016 |

Pitkällä ajalla olen huomannut, että aina kun mies tekee aloitteen, seksi on paljon parempaa kuin jos minä teen ja mies "suostuu".

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sama miehillä ja naisilla, että seksi jää vähän laimeaksi, jos ei oikein innosta vaan osallistuu toisen mieliksi. Intohimoa on vaikea näytellä jos mielessä pyörii ihan muut asiat. Varsinkin jos toinen haluaa paljon useammin kuin itse.

Toisaalta samalla tavalla sekä miehet, että naiset haluavat tuntea itsensä halutuksi. Eli jos itsekin olisi tuulella, mutta toinen ehtii tehdä aloitteen ensin, on seksi varmaan parhaimmillaan. Itse ainakin innostuisin kovasti jos vaimo tekisi aloitteen. Saisi varmasti täyden huomioni ja himokasta seksiä pitkän kaavan mukaan. Tosin ei kannata herätellä turhia toiveita, vaimo kun ei ole vielä tähän mennessä aloitteita tehnyt.

Vierailija
22/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos mies on erityisen kontrollinhaluinen, etenkin suorempi aloite naiselta tuntuu herkästi painostavalta ja vaativalta. Kuulemma hienovaraisempi ja sanaton aloite toimii paremmin. Miehen aloite taas sopii olla vaikka miten suora ja aina saa. Onhan tässä epätasa-arvoa, mutta yleensä mies kun tosiaan tekee suurimman osan "työstä", ehkä siedettävän rajoissa tilanne... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän. Pilluhyökkäys tosin pelottaa.

-M46

Vierailija
24/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mies 💓. En pystyisi jonkun sanelijan kanssa elämään vaan nauraisin sen ulos. Ei mies voi naista määrätä, se on ihan naurettavan näköistä.

MUSTA on äärimmäisen kiihottavaa hypätä miehen päälle, kun se on just menny nukkumaan ja parhaassa tapauksessa nukahtanut. Mitä väsyneempi se on, sitä kiihottavampaa! Kain se on jonkinlainen raiskausfantasia. Yleensä mies suostuu.

Ja nainen siis olen - hyvin naisellinen sellainen.

Vierailija
25/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on sama miehillä ja naisilla, että seksi jää vähän laimeaksi, jos ei oikein innosta vaan osallistuu toisen mieliksi. Intohimoa on vaikea näytellä jos mielessä pyörii ihan muut asiat. Varsinkin jos toinen haluaa paljon useammin kuin itse.

Toisaalta samalla tavalla sekä miehet, että naiset haluavat tuntea itsensä halutuksi. Eli jos itsekin olisi tuulella, mutta toinen ehtii tehdä aloitteen ensin, on seksi varmaan parhaimmillaan. Itse ainakin innostuisin kovasti jos vaimo tekisi aloitteen. Saisi varmasti täyden huomioni ja himokasta seksiä pitkän kaavan mukaan. Tosin ei kannata herätellä turhia toiveita, vaimo kun ei ole vielä tähän mennessä aloitteita tehnyt.

Oletko ilmaissut vaimollesi että sinua ei haittaisi että hänkin tekisi aloitteita? Hän saattaa vain pelätä torjutuksi tulemista, sitä ettei kelpaa toiselle.

Vierailija
26/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niiden ego kestä sitä että nainen onkin suhteen halukkaampi osapuoli. Sitten aletaan pihtaamaan ja valitetaan, kun akka nalkuttaa kotitöistä. Kummasti ne lattialla pyörivät villakoirat vituttavatkin enemmän, kun on puutteessa.

Eihän se siitä johdu, että "ego ei kestä" vaan siitä, että kuinka kivaa seksi on, jos ei oikein haluta? Ei kovin kivaa. Sitä ei mielellään tee. Jos vielä valitat kotitöistä, olet tuplaärsyttävä nainen. Ei mua ainakaan yhtään ärsytä enempää, koska mun seksuaalisuuteni ei ole toisten vastuulla. Jos sä et saa tarpeeksi, niin miksi et vaihda kumppania? Ei sulla ole mikään oikeus puuttua toisen seksuaalisuuteen, vaan vastaat vain omastasi.

Öö... No kuinka kivaa se seksi on, kun sä teet aloitteen, jos naista ei haluta?

Vierailija
27/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hetivalmis kiuas, miehellä taas vähän väliä väsyttää tai stressaa niin ettei tee mieli. Niinpä on sovussa sovittu, että mies tekee aloitteet.

Käyn kärttyisäksi, jos en saa viikkoon. Mies tietää sen ja hyödyntää virkeät hetkensä.

Miehesi on viisas!

Vierailija
28/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut miehet saattavat kokea että halunsa osoittava nainen on likainen, nämä miehet eivät koe halun kohteena olemista voimaannuttavana vaan se on heille kiusallista koska eivät voi kontrolloida sitä."

- Totta varmaan tuokin. - Toisaalta on käsittämätöntä, että edelleen on olemassa henkilöitä, niin naisia kuin miehiä jotka eivät yleisesti ottaen saata ymmärtää,kun mies saati, että terve ja hyvässä fyysisessä ja henkisessä kunnossa oleva mies ei olisi kiinnostunut seksistä, tai on kiinnostunut siitä huomattavasti harvemmin kuin "normaali nainen,"mitä ikinä se sitten tarkoittaakin.  Miestä, jota ei kiinnosta säännöllisesti, ellei peräti alinomaan seksi saatetaankin syyttää ja mätkiä väittämällä häntä kaappihomoksi, pienmunaiseksi tai impotentiksi vain muutaman esimerkin antaakseni.

Tai sitten ehdottaja itse uhriutuu; kyllä mies olisi varmasti halukas seksiin kanssani jos olisin sitä tai tota, eli ts. jotain aivan muuta kuin ehdottaja itse. Mutta ei asia näin yksinkertainen ole. Miksi ylipäätään seksistä kieltäytymistä täytyisi aina perustella? - Minusta jokaisella on sukupuoleen katsomatta halutessaan oikeus kieltäytyä siitä.

Toinen juttu on, että jos elää ja tai haluaa elää parisuhteessa, niin jos halut ja tarpeet menevät hyvin usein ristiin, niin voi olla että joudutaan arvioimaan, että mitkä kaiken kaikkiaan ovat ne asiat ja jutut, mitkä suhdetta pitävät yllä. Vai onko parempi kenties erota.    

Vierailija
29/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun miehinen ego ei joitain kestä, niin toistuvia torjuntoja. On kiva tietää, että nyt nyt on oikea hetki, ettei tarvitse arvailla. Onneksi naiset ovat olleen helppoja tässä mielessä. 

Vierailija
30/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme mieheni aloitteet suurinpiirtein puoliksi ja molemmat lähtevät yhtä mielellään tai sitten ei. Emme me asiasta kirjaa pidä tai siitä millä kaavalla seksi menee, yleensä se on ihan mukavaa.

Vierailija
31/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen mies 💓. En pystyisi jonkun sanelijan kanssa elämään vaan nauraisin sen ulos. Ei mies voi naista määrätä, se on ihan naurettavan näköistä.

MUSTA on äärimmäisen kiihottavaa hypätä miehen päälle, kun se on just menny nukkumaan ja parhaassa tapauksessa nukahtanut. Mitä väsyneempi se on, sitä kiihottavampaa! Kain se on jonkinlainen raiskausfantasia. Yleensä mies suostuu.

Nauttispa minunkin nainen tuommoisesta, olisi loistavaa vaihtelua. Sais jopa viedä sen astetta pidemmälle vielä: minulla on vuosikausia ollut salainen haave, että nainen pakottaisi minut panemaan häntä, tyydyttämään häntä, ihan ratsupiiskan tms avulla. Mut nää on näitä, eipä tule meillä tapahtumaan.

Vierailija
32/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttispa minunkin nainen tuommoisesta, olisi loistavaa vaihtelua. Sais jopa viedä sen astetta pidemmälle vielä: minulla on vuosikausia ollut salainen haave, että nainen pakottaisi minut panemaan häntä, tyydyttämään häntä, ihan ratsupiiskan tms avulla. Mut nää on näitä, eipä tule meillä tapahtumaan.

Tietääkö naisesi että haaveilet tuosta?

Vierailija
33/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"....MUSTA on äärimmäisen kiihottavaa hypätä miehen päälle, kun se on just menny nukkumaan ja parhaassa tapauksessa nukahtanut. Mitä väsyneempi se on, sitä kiihottavampaa! Kain se on jonkinlainen raiskausfantasia. Yleensä mies suostuu. Ja nainen siis olen - hyvin naisellinen sellainen."

- En haluaisi olla ilon pilaaja, mutta oletko koskaan ajatellut tilannetta toisin päin? - Kuinkahan moni mies saisi syytteen raiskauksesta tai raiskauksen yrityksestä,jos uskaltautusi hyppäämään nukkumaan menneen tai nukahtaneen naisen (tai toisen miehen) päälle? - Olisiko naisella muuta mahdollisuutta kuin suostua? Olisiko tilanne vähemmän tuomittavampi, jos naisen päälle hyppäävä mies olisi hyvin miehekäs mies? 

Vierailija
34/36 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Meinasin tulla vastaamaan, että kaikki miehet!! Perusteluna se, että jokainen mies haluaa tuntea itsensä halutuksi (ihan samallalailla kuin naisetkin). Mutta eihän täällä uskalla mitään sanoa kun noin tiukkaa on kommentit! Olenko väärässä?! M29 ja latino

Näin ohiksena oletko koskaan harkinnut nimimerkin tekemistä palstalle, olet kirjoittanut tänne jo hyvän aikaa  ja kun sinulla on keskivertopalstamiehestä mukavasti poikkeava perspektiivi olisi mukava seurata kirjoituksiasi tarkemmin.

Tässähän punastuu machompikin mies 😳. Kiitos!

Olen vastannut tähän samaan aiheeseen ennenkin. Silloin joku kaunis mamma sanoi, että minulle löytyisi ihailijakunta. En kaipaa ihailijakuntaa.

Välillä tuntuu, että kirjoitan liian henkilökohtaisesti omasta elämästäni kuin olisi viisasta.

Silti: Muchas Gracias Lindas! Super contento con todo el apoyo! Besos M29 ja latino

Vierailija
35/36 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 ja latino! Mää uskaltaudun pienessä hiprakassa ja anonyymisti tunnustamaan, että oon ihastunut suhun! En tiedä miltä näytät, mutta kirjoitat ihanasti! T: Mamma Tampereelta

Vierailija
36/36 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29 ja latino! Mää uskaltaudun pienessä hiprakassa ja anonyymisti tunnustamaan, että oon ihastunut suhun! En tiedä miltä näytät, mutta kirjoitat ihanasti! T: Mamma Tampereelta

Gracias! En usko, että olet ihastunut minuun. Olet ehkä ihastunut mielikuvaasi, millaiseksi kuvittelet minut. Olen silti otettu, kiitos kunniasta 😊. M29 ja latino