Syöttekö kalaa kahdesti viikossa?
Noudatatteko suosituksia ja syötte kalaa vähintään kahdesti viikossa?
Kommentit (39)
Välillä 1 ja välillä 2 kertaa. Tällä viikolla olen syönyt eilen ja tänään kalaa.
Kahdesti kuukaudessa oikeaa kalaa, tonnikalaa menee useammin. Kesällä taas enemmän kalaa.
Syön kalaa neljänä päivänä viikossa, sen lisäksi pari kertaa kanaa ja yhden kerran pihvejä. Lisäksi vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja. Myös rahkaa, maitoa ja piimää. Muuta en syökkään.
En. Esim työpaikkaruokalassa kalaa on ehkä joka toinen viikko.
4-5 kertaa, usein useamminkin kun lihaa en syö.
Ei, perheessä kala-allergikko joten kalaa syödään yleensä vaan kun hän ei ole paikalla. Ei ole onneksi niin allerginen että esim. haju aiheuttaisi ongelmia, mutta ei vaan tee mieli laitaa montaa eri ruokaa kerralla ja jotain valmisvaihtoehtoja kuten graavikalaa ei jatkuvasti viitsi syödä. Periaatteessa tietysti voisin syödä lounaalla töissä kalaa, mutta kun eväänä on usein edellisen illan ruokaa niin eipä se fisu silloinkaan lautaselle kovin usein päädy. Pidän kyllä kalasta, ja usein valitsen sen jos ollaan esim. ravintolassa.
Olen syönyt tänään kahdesti kalaa eli ainakin tällä viikolla toteutuu.
En syö ollenkaan lihaa, kala kyllä kelpaa. Sitä syödään meillä 2-4 kertaa viikossa.
Kahdesti vuodessa jos pääsen valmiiseen pöytään. Mä vihaan yli kaiken kalan käsittelyä, jopa kumihanskat kädessä se on niin iljettävää että hYH! Enkä muutenkaan juuri pidä kalaruoasta, jää aina nälkä.
En. Kunnollinen kala on niin kallista ettei sitä ole vara ostaa kuin ehkä pari kertaa kuussa. Pakasteseitiä yms taas ei pysty syömään millään. Syön "kalat" kapseleina.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti vuodessa jos pääsen valmiiseen pöytään. Mä vihaan yli kaiken kalan käsittelyä, jopa kumihanskat kädessä se on niin iljettävää että hYH! Enkä muutenkaan juuri pidä kalaruoasta, jää aina nälkä.
Älä ole lapsellinen. "hyij ällöö ziiz!!1111"
Luin että "Syöttekö salaa kahdesti viikossa?"
Vierailija kirjoitti:
En. Kunnollinen kala on niin kallista ettei sitä ole vara ostaa kuin ehkä pari kertaa kuussa. Pakasteseitiä yms taas ei pysty syömään millään. Syön "kalat" kapseleina.
Mitä on kunnon kala?
Vierailija kirjoitti:
Luin että "Syöttekö salaa kahdesti viikossa?"
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti kuukaudessa oikeaa kalaa, tonnikalaa menee useammin. Kesällä taas enemmän kalaa.
Tonnikala on ihan oikeaa kalaa. Moni tuntuu pitävän tonnikalaa kalapuikkoja vastaavana.
Hyvin vaihtelevasti. Joskus menee monta viikkoakin ilman kalaruokia, sitten taas saatan laittaa koko viikon pelkkiä kalaruokia. Keskimäärin varmaan tulee 1-2 kertaa viikossa.
En syö, noin kerran viikossa laitan kalaruokaa.