Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?

Vierailija
08.12.2016 |

Minä puollan Finnairia.

Huonoimmasta taas en tiedä, mutta joku Turkish Airlines on minulle sellainen kone, johon en ensimmäisenä hyppäisi. Ja joo myönnän, ennakkoluulot on tässä läsnä. Mutta olen kyllä monelta kuullut hyvääkin ko. lentoyhtiöstä. :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair nyt ja aina! Sehän on tutkitusti maailman turvallisin. Huonoimmasta en minäkään osaa sanoa.nyt kun mainitsit niin minustakin Turkish Airlines ehkä kyseenalainen. Ei ensimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
2/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansa, Klm ja British Airways ovat omia suosikkejani. Air Koryo puolestaan sellainen yhtiö, jota en heti valitsisi, vaikkakin olisi kyllä kokemus sinänsä päästä lentämään 80-luvun Tupolevilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairille ääni täältäkin, vaikka vanhemmat koneet ei niin hyvässä kunnossa enää olekaan. Pelti romisee pitkin lentoa ja turhan kovat penkit.

Uudemmat koneet; kymmenen pistettä ja papukaijan merkki.

Vierailija
4/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanair on paskin. Ihan vaan sen ainaisen rahastuksen takia, lentoliput näyttää ensivilkaisulla halvalta, mutta sitten siihen tuleekin maksua maksun perään ja ruumaan menevä laukku maksaa niillä ihan törkeästi. Paska myös siksi, että se lentää useimmiten sivukentille joilta ihmisten ilmoille hankkiutuminen maksaa yleensä myös mansikoita.

Vierailija
5/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monissa lentoyhtiöissä hyvää palvelua. Heitetään nyt sitten vaikka Malaysian Airlines. Ei tule yhtään huonoa mieleen.

Vierailija
6/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAS ja Lufthansa parhaita.Muilla en ole lentänyt, joten huonoimmasta en osaa sanoa.

Vierailija
7/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryanair on paskin. Ihan vaan sen ainaisen rahastuksen takia, lentoliput näyttää ensivilkaisulla halvalta, mutta sitten siihen tuleekin maksua maksun perään ja ruumaan menevä laukku maksaa niillä ihan törkeästi. Paska myös siksi, että se lentää useimmiten sivukentille joilta ihmisten ilmoille hankkiutuminen maksaa yleensä myös mansikoita.

Myöskään ne tasaiseen tahtiin tulevat lehtijutut siitä kuinka Ryanairin lentäjät ei kerkeä nukkua/levätä tarpeeksi ja jotkut ovat myös krapulassa, ei ainakaan paranna ko. yhtiötä minun silmissäni.

Vierailija
8/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairia hehkuttavat vain sellaiset ihmiset, jotka eivät juuri muulla ole lentäneet. Ei ole oikeasti kovinkaan kaksinen yhtiö. Lentojen hinnat ovat kalliita, mutta vastineeksi saa halpayhtiön tasoista palvelua. Euroopan sisäisillä lennoilla kaikki on maksullista ja hinnoittelu aivan sikamaista. Finnairilla kyllä voi lentää, sillä kyllähän kyseessä on modernilla kalustolla lentävä turvallinen yhtiö, mutta jos on vaihtoehtoja, niin en kyllä Finnairia lähtisi kehumaan.

Vierailija
9/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair ihan kotimaisuuden takia ja onhan siinä muutakin hyvää. Paskin on Ryanair, koneet ovat jotenkin kammottavia ja ahtaita kuin mitkä. Kaiken hyvän lisäksi kentät ovat todella syrjässä.

Vierailija
10/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?"

Tupolevin koneet on susia. En ostaisi.

Boing ja Airbus teekee minun mielestäni parhat koneet.

Vierailija
11/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fly Emirates on yksinkertaisesti paras. Kallis kuin mikä tosin.

Vierailija
12/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt paljon ja monilla eri koneilla, valitsen silti Finnairin. Modernit koneet ja on turvallisia.

Miinusta siitä, että melko usein tahtovat olla myöhässä. Viimeksi kun Finnairilla lensin niin lähemmäs kaksi tuntia myöhässä..

Vierailija
13/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paras ja ''huonoin'' lentokoneyhtiö?"

Tupolevin koneet on susia. En ostaisi.

Boing ja Airbus teekee minun mielestäni parhat koneet.

Tarkoitat varmaan Boeing.

Vierailija
14/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

British Airways on minulle mieluisin palveluiltaan ja henkilökunnaltaan. Ehdoton suosikkini erityisesti mannertenvälisille lennoille.

Houkutuksena olisi sanoa halpalentoyhtiöitä huonoimmiksi, mutta ei niissä tietenkään voikaan odottaa samaa palvelua kuin normihintaisilla.

United Airlines taitaa olla silti huonoin kaikista käyttämistäni, en muista mikä kaikki meni vikaan, muistan vain oman turhautumiseni. Halpahan se toki on. Iberiaa ei voi myöskään suositella.

Lufthansa on muuten ihan hyvä mutta tuppaavat aina lakkoilla, pistäisivät jo ne asiansa kuntoon. Sotkevat usein koko Euroopan liikennettä noilla lakoillaan.

Vierailija
15/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansa ja Singapore Airlines varmaan lempparit.

Huonoimmat kokemukset Finnairilta, mutta ei olekaan kokemusta Finnairin uusista koneista, ainoastaan niistä pienkone peltikopperoista. :D

Vierailija
16/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatar Airwaysistä olen kovasti tykännyt. 

Surkein lentoyhtiö minusta Air France.

Vierailija
17/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on Qatar Airways. Mutta ilman muuta lennän aina kotimaisella, mikäli mahdollista. Huonoin millä olen lentänyt oli varmaankin Flying Finn silloin aikoinaan ennen kuin meni konkurssiin.

Turkish Airlinesia karsastavat, se on kyllä ihan laatuyhtiö vaikka historian aikana ollut useampi onnettomuus mutta palvelu on aina hyvää ja ystävällistä ja nykyään laivastokin ainakin mannertenvälisillä on melko nuori.

Vierailija
18/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian ykkönen. Ryanair huonoin.

Vierailija
19/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilla nyt ei mene kuin jotkut vanhukset, jotka ei edes tiedä muista lentoyhtiöistä :D

Vierailija
20/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iceland air hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän