Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok? Sotaveterani oli pitänyt puheen poikani (13v) luokassa, poika oli selaillut puhelintaan, sai jälki-istuntoa

Vierailija
08.12.2016 |

Poika oli katsonut jotain viestejään läpi ehkä minuutin ajan kun opettaja käski sivummalle ja sanoi että tästä tulee jälki-istuntoa. Mielestänne oikein vai ei?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12-vuotias poika tuosta sanoo että ihan oikein että jäi. Pitäisi kuulemma olla tosi fiksusti kun on veteraani paikalla. Ne on "tehny aika duunin" meidän eteen.

Vierailija
22/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Jotain kunnioitusta vanhempia ihmisiä kohtaan. Kännykkää voi räplätä välitunnilla tai kotona niin paljon kuin haluaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestejä minuutin = surffasi vartin

Ihan sama minusta. 

Puhelinta ei edes oteta esiin esityksen aikana, ellei siihen ole jotain aivan pakottavaa syytä. 

Vierailija
24/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse oisin saanu kunnian kouluaikoina olla kuuntelemassa sotaveteraania, mulle ei ois tullu mieleenkää ottaa edes puhelinta käteen sen aikana.

Vierailija
25/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä poikasi muuten oppisi, ettei kännykkää selata oppitunnilla?

Meillä on ainakin ihan normaalin elämänkulun ja tapakasvatuksen kautta opittu. 

Eivät tod. kaikki tarvitse jälki-istuntoja eivätkä myöhemmin käräjäoikeutta ja vankiloita ymmärtääkseen, mikä on oikein. 

Vierailija
26/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap oma mielipiteesi asiaan?

Itse olen sitö mieltä että on ehdottoman väärin puhujaa kohtaan tehdä jotain muuta kuin kuunnella. Olen juuri koulutuksessa,jossa luennpi muuan suomen kärkinimiin (omalla alallani) kuuluva henkilö. Minua järkytti,että aikuiset neuloivat,jutteluvat ja räpläsivät puhelinta. Osaan itsekin neuloa ilman että katson työtä koko ajan,mutta oikeasti,jotain kunnioitusta!

Vierailija
27/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tuo on.

Ensinnäkin, vierailevaa puhujaa pitää osata kunnioittaa edes sen verran, että edes esittää kuuntelevansa häntä. Kännykän räpläämisen viesti on hyvin selkeästi "ei kiinnosta".

Toisekseen, mikäli oppitunnilla ylipäätään käytetään kännyköitä, se tehdään opettajan luvalla opetustarkoituksessa. Omien viestien selailu kuuluu vapaa-ajalle ihan yksiselitteisesti. Ei meillä ole töissäkään suotavaa työaikana selailla henkilökohtaisia viestejä. Ne voi hyvin tsekata tauolla tai töistä päästyään.

Toivottavasti poikasi oppii nämä alkeelliset käytössäännöt nyt viimeistään, kun jälki-istuntoa sai. Ja toivottavasti sinä olet iloinen, että opettaja yrittää nyt opettaa lapsellesi sitä, mikä sinulta näemmä on jäänyt opettamatta.

Vierailija
28/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään puhui? Ei varmaan tuntia pidempään. Sen aikaa ei voi olla erossa kännystä? Oikein teki ope. Epäkunnioittavaa vierasta kohtaan.

Vierailija
29/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
30/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
31/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hieman kunnioitusta

Vierailija
32/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

GDRGRDGDRGDRGRDGRDGDRGDRGDRGDRGDRGRDGDRGRDGGROKPGDRPGKRDPGKDRPGKRDPGKDRPGKDRPGRDKGPRDKGPRDKGRDKGRDGDOGKDRPGDRKPGRKGPDRKGDRPGKAA¨GKAP¨GKAGK¨SGK¨RPGKRDPGKRDPGKRDGKRDGRKGRKGRPKGRDP¨KGDR¨PGKDRPGKD¨GPRKDG¨KS¨KFKOSEF¨SEKTSEKTTKS¨TKRTKSDGPKRKRKRGRKGRDPOK¨GKMGRKGRP¨DKGO DR¨KGRD¨GOKRD ¨G KRDGKORD G¨KDR GKRODGDP¨R GORKPD RDKO¨PGKRDG¨RKDOGRDKGRKGPRDKGDROPGKRDP¨GKDR¨GRDK¨GPODRKGPÖRDKG¨RDPKGDR¨KG¨PRDKGP¨KG DPKRD KRGGOKRDPGKDR¨GKDRPGKRD¨GKRPG¨RKP¨ROKRDPKRPGKDRPGKDRPGKRGKRDPGKGPGKDRGPDROKGPRDKGRDPOGKRDGKRDPOGKDRPGKRD¨GKRO¨GKRDOKÖRGD¨KOGRD¨GKORD¨KGORDGKORDGKRODGRKDOG KOPGRDKOGPRDKPGAKAPKAOGA¨PGAKGP¨RKGAR¨GKOPGÄKPGKRG KAPGOKARGPRDOKGRDGPORDGPDRGOKDRGKDPÅGKRO¨POGKDROGP¨RDKGÖDRKGDROKGDPKGDRPGKORDPG¨K

Vierailija
33/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
34/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
35/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FGFGFGFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFGGMRDLGMDROLGRDMGOKRMGDROMGDRGMRDPGMRDGDRMGDRMGDRMGDROGMDRGMRDOGMDROGDRMGDRMGDRÅGMDRKGMDRGMKRD                                                                          MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
36/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on että ap:n kaltaisia vanhempia on oikeasti olemassa. Vaikka tämä olisikin provo.

Vierailija
37/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KNJKNJKNJKNKNJK

Vierailija
38/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERKELE MÄ OON LÄÄKÄRI

Vierailija
39/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa tätä opettajan päätösten kyseenalaistamista. Pieni vinkki: se, että olet kotona eri mieltä opettajan päätöksestä ei mitenkään edesauta lapsesi kasvua. Auktoriteettien kunnioittamisesta voi toki olla haittaakin, mutta niin on kunnioittamattomuudestakin, varsinkin työelämässä. 

Vierailija
40/50 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NKLFESAKNÄL<FSAFEÖNKSNFEKALÖÖKLNFSEAÖKNLSAFEKÖELFSNKFSEKNFÖSKNFSAÖENKFEANKFEKNAFEANKFEKNFEASNKLÖFENAKSFENKFEASNKÖFEKALNSFNKEAFKNELÖFESF -MMGHJMGJ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MÄ   OOON    LÄÄÄÄÄKÄRIIII

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi