Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei kelpaa, hän syyttää siitä itseään.

Vierailija
08.12.2016 |

.. Ja kun taas mies ei kelpaa, hän syyttää siitä muita? Miksi näin? Ja toisaalta selittää sen miksi naiset saavat enemmän miehiä.. Nainen parantaa itseään kelvatakseen, mies katkeroituu ja käpertyy vihaansa. Hänessähän ei voi olla mitään vikaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syyttele ketään, mutta jos nyt pitäisi jotain syyttää, kumpi olisi fiksumman kuuloista:

1. Syytän itseäni siitä, että en tajunnut kasvaa pidemmäksi

2. Syytän naisia siitä, että eivät voi antaa lyhyelle miehelle mahdollisuutta vaan tuomitsevat ensi näkemältä

Ei se Saulikaan pitkä ole.

Vierailija
42/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syyttele ketään, mutta jos nyt pitäisi jotain syyttää, kumpi olisi fiksumman kuuloista:

2. Syytän naisia siitä, että eivät voi antaa lyhyelle miehelle mahdollisuutta vaan tuomitsevat ensi näkemältä

Siihen riittää yksi nainen vai kuinka monta tarvitset. Pituutesi on ainoa "huono" piirre?

Joo yksi riittäisi. Pituus ei ole ainoa huono piirre, mutta se estää naista tutustumasta muihin piirteisiin (hyviin ja huonoihin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. Ja kun taas mies ei kelpaa, hän syyttää siitä muita? Miksi näin? Ja toisaalta selittää sen miksi naiset saavat enemmän miehiä.. Nainen parantaa itseään kelvatakseen, mies katkeroituu ja käpertyy vihaansa. Hänessähän ei voi olla mitään vikaa.

Ymmärräthän sen että miehen ulkonäköpuutteille on paljon vähemmän tehtävissä kuin naisilla? Esim. mitä minä voin tehdä kaljuuntumiselleni, naamalleni ja sille että olen lyhyt? Muuta kuin valittaa siis? Mitä lihava nainen voi tehdä? -laihduttaa..

En ole se jota lainasit mutta ymmärrätkö että naisilla on yhtälailla ulkonäköpuutteita joihin ei voi vaikuttaa. Jostain syystä valitsit esimerkiksesi lihavan kauniskasvoisen naisen. Entäpä:

-nainen joka kaljuuntuu (tämä on mahdollista ja yllättävän yleistä, hiukset eivät kasva takaisin eikä nainen voi ajaa koko päätä kaljuksi kuten miehet ilman että saisi kummastelua osakseen)

-nainen jolla on rumat kasvot

-nainen joka on yli 190cm pitkä

Mitä esimerkin naiset voivat tehdä ulkonäölleen mielestäsi? Jostain syystä tällaisia naisia ei kuitenkaan näy haukkumassa miehiä ympäri nettiä, toisin kuin kaltaisiasi katkeroita.

Terveisin: ruma kaljuuntuva nainen

Vierailija
44/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Saulikaan pitkä ole.

No onhan se mua yli 10cm pidempi

Vierailija
45/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Nainen parantaa itseään laihduttamalla ja hymyilemällä.

Mies parantaa itseään kehittämällä itseään monipuolisesti ja tuskaisesti näyttämättä kuitenkaan minkälainen työ siinä on ollut taustalla ja tuo naiselle valmiin paketin arvosteltavaksi.

Nainen parantaa itseään tasomiehiä varten. Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota.

Mies parantaa itseään monipuolisesti ja tuskaisesti= opettelee pyyhkimään perseensä, pesemään hampaansa, pesemään vaatteensa, laittamaan itse ruokansa, opettelee siivoamaan kämpästään hirveimmät paskat, opettelee puhumaan ilman jatkuvaa kiroilua ja herjaamista, opettelee olemaan pari päivä viikossa selvinpäin.

Voi kamalaa. On tuskaista.

Noin paljon työtä. Miksei naisten tarvitse nähdä noin paljon vaivaa.

EPÄREILUA kun naisten ei tarvitse noin tuskallista työmäärää tehdä.

Vierailija
46/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs keksisit syyttää niitä naisia kenelle kelpaa lyhyt mies.

Oletko nyt ihan varma että JOKAINEN nainen haluaa AINA vain pitkän miehen?

Miten selität sitten ne pariskunnat joissa on lyhyt mies?

Sellaisia on paljon. Eikä tarvitse sen lyhyen miehen olla edes mikään hyvätuloinen.

Vierailija
47/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen parantaa itseään laihduttamalla ja hymyilemällä.

Mies parantaa itseään kehittämällä itseään monipuolisesti ja tuskaisesti näyttämättä kuitenkaan minkälainen työ siinä on ollut taustalla ja tuo naiselle valmiin paketin arvosteltavaksi.

Nainen parantaa itseään tasomiehiä varten. Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota.

No kerropa miten olet monipuolisesti ja tuskaisesti parantanut itseäsi?

Itselläni oli kaikki muu kunnossa, puoliso puuttui. Ammatti, kielitaitoa, osaan laittaa ruokaa, leipoa, tehdä kodinkunnostushommia, nautin siivoamisesta ja kutomisesta, tulen ihmisten kanssa toimeen, pidän muiden hemmottelusta ja yllättämisestä. Paljon siis annettavaa tulevalle puolisolle mutta mahdoton tutustua kehenkään kun valtaosa miehistä on niin pinnallisia. En parantanut itseäni "tasomiehiä varten" vaan siitä syystä että herättäisin edes jonkun miehen mielenkiinnon. Miten tämä eroaa tuosta"Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota."?

-Se 20kg laihduttanut

No eihän tässä minusta ollut kysymys, mutta olen bodaillut sen verran että selässä on rappeutuneita ja pullistuneita välilevyjä, harrastanut paria kamppailulajia ja kymmentä eri tanssia, opiskellut yli kahtakymmentä kieltä, suorittanut osia kolmesta eri korkeakoulututkinnosta toisen asteen opintojen lisäksi, käynyt kursseja myös ruuanlaitosta, joogasta, kuvataiteesta ja muusta erikoisesta, osallistunut vähintään kuuteen vapaaehtoiskoulutukseen, pukeutunut persoonallisemmin kuin useimmat muut ja semmoista.

Eipä silti; ehkä sinäkin olet yrittänyt kovasti ja en minä sitä halua kiistää. Mistä ajattelet epäsuosiosi johtuvan?

bodaillut sen verran että selässä on rappeutuneita ja pullistuneita välilevyjä= Olen tyhmä, enkä osaa tehdä liikkeitä oikein. Pakkomielteisellä vimmalla nostelen puntteja, että olisin lihaksikas. En nauti urheilusta, vaan teen sitä vääristä syistä.

harrastanut paria kamppailulajia ja kymmentä eri tanssia= Missään en ole hyvä, enkä mihinkään jaksa paneutua kunnolla, joten vaihtelen ja pompin tyylistä toiseen, aina vain todetakseni että ei tämä ole se juttu, teen vääristä syistä näitä asioita.

Vierailija
48/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan! Nainen ajattelee "minä olen niin lyhyt etten kelpaa kellekkään. Syy on minussa, koska olen lyhyt." ja mies ajattelee "naisille ei kelpaa lyhyt mies, vaikka muuten olen niin hyvä! Naisten pitäisi vaan antaa minulle mahdollisuus." got it?

Vierailija
49/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut yli kahtakymmentä kieltä, suorittanut osia kolmesta eri korkeakoulututkinnosta toisen asteen opintojen lisäksi, käynyt kursseja myös ruuanlaitosta, joogasta, kuvataiteesta ja muusta erikoisesta, osallistunut vähintään kuuteen vapaaehtoiskoulutukseen, pukeutunut persoonallisemmin kuin useimmat muut ja semmoista.

Mitään kieltä en hallitse hyvin. Kaikesta vaan alkeet kansanopistossa.

Mitään koulutusta en loppuun pysty suorittamaan.

Häröilen ja singahtelen kuin päätön kana.

Vaatteetkin valitsen sillä perusteella mitä muut mahtaisivat ajatella.

NAISTEN VIKA

Vierailija
50/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan! Nainen ajattelee "minä olen niin lyhyt etten kelpaa kellekkään. Syy on minussa, koska olen lyhyt." ja mies ajattelee "naisille ei kelpaa lyhyt mies, vaikka muuten olen niin hyvä! Naisten pitäisi vaan antaa minulle mahdollisuus." got it?

Tämä.

Vierailija
51/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nainen ajattele noin hönösti? Miten syy voisi olla naisessa, jos pituuteen voi käytännössä mitenkään itse vaikuttaa?

Vierailija
52/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskellut yli kahtakymmentä kieltä, suorittanut osia kolmesta eri korkeakoulututkinnosta toisen asteen opintojen lisäksi, käynyt kursseja myös ruuanlaitosta, joogasta, kuvataiteesta ja muusta erikoisesta, osallistunut vähintään kuuteen vapaaehtoiskoulutukseen, pukeutunut persoonallisemmin kuin useimmat muut ja semmoista.

Mitään kieltä en hallitse hyvin. Kaikesta vaan alkeet kansanopistossa.

Mitään koulutusta en loppuun pysty suorittamaan.

Häröilen ja singahtelen kuin päätön kana.

Vaatteetkin valitsen sillä perusteella mitä muut mahtaisivat ajatella.

NAISTEN VIKA

Luule sinä mitä luulet, niin minä tiedän mitä tiedän; omasta elämästä, en jonkun muun elämästä. Ja kannattaa hankkia niitä omia saavutuksia niin ei tarvitse keksiä tuollaisia ilkeämielisiä ajatusrakennelmia kuten sinun kai tarvitsee oman epävarmuuden turvaksi.

Vierailija
53/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nainen ajattele noin hönösti? Miten syy voisi olla naisessa, jos pituuteen voi käytännössä mitenkään itse vaikuttaa?

Jos on helpompi ymmärtää niin vaihda lyhyyden tilalle

- pienet rinnat

- leveät hartiat/"romuluinen" rakenne

- pituus

Olen itsekin nuorempana ollut ihan varma siitä, etten kelpaa miehille koska minulla on pienet rinnat. Ikinä ei tullut mieleenkään syyttää miehiä siitä, kyllä se oli ihan oma kroppani, jota panettelin ja jonka takia surin. (Myöhemmin sitten kasvatin itselleni hyvin itsetunnon ja ymmärsin, että olen paljon, paljon muuta kuin pelkät pienet rinnat. Jännästi sitten löytyi myös miehiä, jotka kiinnostuivat minusta eivätkä rintani olleet heille ongelma. He näkivät nauravaisen, positiivisen, hauskan, flirttailevan naisen ja ne rintojen puutteet unohtuivat ilmeisesti sen alle.)

Naisten mieltymykset (kuten miestenkään) eivät muutu, vaikka niistä kirjoitettaisiin vuosikaupalla erilaisille keskustelupalstoille. Jos haluaa löytää itselleen elämänkumppanin, kannattaa keskittyä omiin vahvuuksiinsa ja olla tarjolla. Yksikään nainen ei tule ikinä ottamaan mieheen esimerkiksi tämän palstan kautta yhteyttä siksi, että kyseinen mies valittaa täällä naisten mieltymyksistä. E i   i k i n ä. Roger?

Vierailija
54/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä haen syyt ihan itsestäni. En syytä sinkkuudestani naisia.

t. vieras-m

Vierailija
55/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä haen syyt ihan itsestäni. En syytä sinkkuudestani naisia.

t. vieras-m

Eikun palstamammat ovat nyt yhteistuumin päättäneet sun puolestasi, että sä syytät naisia. Ettäs tiedät. Sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä