Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei kelpaa, hän syyttää siitä itseään.

Vierailija
08.12.2016 |

.. Ja kun taas mies ei kelpaa, hän syyttää siitä muita? Miksi näin? Ja toisaalta selittää sen miksi naiset saavat enemmän miehiä.. Nainen parantaa itseään kelvatakseen, mies katkeroituu ja käpertyy vihaansa. Hänessähän ei voi olla mitään vikaa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naurettavan typerä yleistys. Ap:n pitää varmaan nyt pitää pienet itsepyytössessiot siellä, jotta tajuaa missä meni metsään.

Vierailija
2/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vääntää aina näistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas naurettavan typerä yleistys. Ap:n pitää varmaan nyt pitää pienet itsepyytössessiot siellä, jotta tajuaa missä meni metsään.

Yritin tuota itsepyytöstä, mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa. Sori.

Vierailija
4/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsahdapa uudestaan suomalaisiin naisiin ja mieti, että tosiaanko he parantavat itseään saadakseen miehen? Ei naisen tarvitse tehdä mitään miesten vuoksi, sellaisen saa niin helposti ilman panostustakin.

Vierailija
5/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut lukea tätä palstaa.

Vierailija
6/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se munkin viimeisimmän kokemuksen mukaan on juuri noin. Mies jäi ilman naista, ja hän syytti siitä kohtaloa ja huonoa tuuria. Ei sentään sitä naista, mikä on jo hyvä. Mutta ei mitään peiliin katsomista, että mitä hänessä itsessä kenties olisi vialla.

Vierailija
7/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä palstasta olen saanut tämän kuvitelman. Naiset kysyvät mikä heissä on vikana ja miehet kysyvät mikä naisissa on vikana!

Vierailija
8/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi heikosti naamioitu yleistävä miesvihaa levittävä aloitus. Mammapalstalla ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
9/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi kumminkin niin, että tavallinen nainen ja mies yhtä lailla syyttää siitä itseään ja lassukkainen syyttää siitä naisia, jännämiehiä, feministejä ja naapurin kissaa.

Vierailija
10/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsahdapa uudestaan suomalaisiin naisiin ja mieti, että tosiaanko he parantavat itseään saadakseen miehen? Ei naisen tarvitse tehdä mitään miesten vuoksi, sellaisen saa niin helposti ilman panostustakin.

Nauraisin ellei vituttaisi liikaa. Olen ikisinkku nainen ja todellakin olen yrittänyt parantaa itseäni. Laihdutin 20kg, treenasin itseni timmiksi, opettelin smalltalkia, kevyttä meikkaamista, hiustenlaittoa, aktiivista hymyilemistä yms. Eipä silti ole ottajia.

En silti syytä tästä miehiä, kai minussa vaan on jotain niin vastenmielistä etten ikinä kelpaa kellekään.

Vierailija
11/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan syytä. En ole kelvannut kellekään, mutta en ole yrittänyt tehdä itseäni miesten mielen mukaiseksi kelvatakseni, enkä todellakaan syytä itseäni. Olen mikä olen, ja jos se ei ihmisille kelpaa, niin ihan sama. Olen yksin sitten. Ollut jo 42-vuotiaaksi asti, ja aion olla loppuikäni.

Vierailija
12/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen parantaa itseään laihduttamalla ja hymyilemällä.

Mies parantaa itseään kehittämällä itseään monipuolisesti ja tuskaisesti näyttämättä kuitenkaan minkälainen työ siinä on ollut taustalla ja tuo naiselle valmiin paketin arvosteltavaksi.

Nainen parantaa itseään tasomiehiä varten. Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota.

Vierailija
13/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi heikosti naamioitu yleistävä miesvihaa levittävä aloitus. Mammapalstalla ei mitään uutta auringon alla.

Miesvihaa? Mieluummin syyttäisin epäonnistumisistani muita, kuin itseäni, pysyisi itsetunto kohdillaan! En vain osaa näin tehdä, koska tuntuu että syy kuitenkin on minussa.

Vierailija
14/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan inhoavat itsesäälisiä miehiä, joten todellakin kannattaa syyttää muita, kohtaloa, säätä tai valtiontaloutta. Ja tietenkin pilke silmäkulmassa. Erikoista että naiset peräänkuuluttavat miehiltä itsesääliä. 

Vierailija
15/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan inhoavat itsesäälisiä miehiä, joten todellakin kannattaa syyttää muita, kohtaloa, säätä tai valtiontaloutta. Ja tietenkin pilke silmäkulmassa. Erikoista että naiset peräänkuuluttavat miehiltä itsesääliä. 

Hienosti ymmärretty. En minäkään itseäni sääli kuuluvasti, vaan päässäni mietin MIKSI hän ei kiinnostu minusta.. Olenko ruma? Lihava? Tylsä?

Vierailija
16/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se menee tasan - kaikki on naisten syytä. Se., että nainen ei löydä parisuhdetta sekä se, että mies ei saa parisuhdetta.

Vierailija
17/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä palstasta olen saanut tämän kuvitelman. Naiset kysyvät mikä heissä on vikana ja miehet kysyvät mikä naisissa on vikana!

Lukee niinkuin kokee?

Vierailija
18/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Nainen parantaa itseään laihduttamalla ja hymyilemällä.

Mies parantaa itseään kehittämällä itseään monipuolisesti ja tuskaisesti näyttämättä kuitenkaan minkälainen työ siinä on ollut taustalla ja tuo naiselle valmiin paketin arvosteltavaksi.

Nainen parantaa itseään tasomiehiä varten. Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota.

No kerropa miten olet monipuolisesti ja tuskaisesti parantanut itseäsi?

Itselläni oli kaikki muu kunnossa, puoliso puuttui. Ammatti, kielitaitoa, osaan laittaa ruokaa, leipoa, tehdä kodinkunnostushommia, nautin siivoamisesta ja kutomisesta, tulen ihmisten kanssa toimeen, pidän muiden hemmottelusta ja yllättämisestä. Paljon siis annettavaa tulevalle puolisolle mutta mahdoton tutustua kehenkään kun valtaosa miehistä on niin pinnallisia. En parantanut itseäni "tasomiehiä varten" vaan siitä syystä että herättäisin edes jonkun miehen mielenkiinnon. Miten tämä eroaa tuosta"Mies parantaa itseään saadakseen edes jotain huomiota."?

-Se 20kg laihduttanut

Vierailija
19/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukee niinkuin kokee?

Niin, kuvitelman. En sanonut että tämä on absoluuttinen totuus, vaan mielestäni asia on näin.

Vierailija
20/55 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut periaatteessa valtaosa mun tietämistä ja tuntemista miehistä tekee just noin! Naiset ovat usein tosi ulkoapäinohjailtavissa verrattuna miehiin. Joka ikinen kerta kun mies saa pakit, huonon todistuksen, ei saa duunia tms. niin vika on aina jossakussa muussa kuin miehessä itsessään. Sama näkyy monissa aloituksissa täällä - lapset ei käy viikonloppuisin = eksän vika. 

Rahat ei riitä = naisen vika

Kämppä ei siivoudu itsellään = naisen vika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi