Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako/kehtaako kirjastoon mennä vauvan kanssa?

Vierailija
08.12.2016 |

Vauva kun saattaa itkeä ja häiritä kirjaston hiljaisuutta ja lukurauhaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että moni ymmärtäisi jos vauva alkaa itkeä. Silloin tietenkin voi mennä tuulikaappiin jos se on iso etkä ole tien tukkeena ja siellä rauhoittelet vauvan. Itse ainakin jos kirjastoon menisin vauvan kanssa ja vauva alkaisi itkemään, poistuisin siksi aikaa kunnes vauva on taas rauhallinen.

Vierailija
2/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi mennä? Mä käyn välillä vauvan kanssa kirjastossa. Lähinnä käyn lainaamassa häntä varten kuva- ja lorukirjoja. Ihan kiltisti on tähän asti aina ollut, mutta jos kävisi itkemään niin menisin ulos kirjastosta rauhoittelemaan pikkuista ja palaisin takaisin, kun itku loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt kirjastossa (siis tavallisessa, ei yliopiston) vauvan kanssa. Jos se alkaa rääkyä, poistun mahdollisimman nopeasti paikalta. Välillä on kyllä jokin mieleinen kirja jäänyt lainaamatta. mutta sitten pitää vain mennä toiste. Ei ole kukaan mulkoillut, kun siis olen yrittänyt olla mahd. vähän häiriöksi.

Vierailija
4/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menet, kunhat et tunge sen kanssa lukusaliin, lehtienlukusaliin tai muualle jossa istuu ihmisiä lukemassa. Ja kunhan poistut paikalta jos vauva alkaa rääkyä kitarisojaan pihalle.

Vierailija
5/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastontäti vastaa että voi tulla ja ei haittaa jos vauva itkee. Kirjastot ei enää tänä päivänä ole sellaisia hyshys-paikkoja, toki kohteliasta olla meluamatta mutta vauvan itku on ääni joka saa kuulua. Toki vauvan kannalta (ja muidenkin asiakkaiden) on parempi ettei vauva huuda siellä hirveän pitkään, mutta kyllä sen etsimänsä kirjan voi hakea vaikka vauva alkaisikin itkeä.

Vierailija
6/6 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ainakin kirjastossa on päivisin paljon äitejä ja isiä vauvojen ja lasten kanssa. Lukusaleihin nyt ei kannata ängetä, mutta lainauspuolella voi hyvin olla. Meidän kirjastossa on hyvät vaipanvaihto- ja imetystilatkin. En muista koskaan kuulleeni vauvan huutoa, mutta varmasti kannattaa lähteä sivummalle hoitamaan vauvaa, jos hän ei rauhoitu. Ei kuitenkaan tarvitse panikoida tai ahdistua pienestä ininästä, ne jotka haluavat täyttä rauhaa ovat lukusalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi