Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pakotan mieheni vasektomiaan?

Vierailija
08.12.2016 |

Hän ei sellaiseen halua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo mä aattelin että pihtaan sit. Lapsia liuta ja mies haluais yhden vielä. Minä en. Hormonaalinen ei mulle sovi, enkä luota keskeytettyyn ja kortsut on hankalia.

Jos piparia mielii ni ei auta ku suostua. Helpompi se miehelle on tehdä.

Vierailija
22/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä halusin sterilisaation itselleni. Olen synnyttänyt neljä lasta ja tiesin, että vaikka meille ero tulisi ja löytäisin uuden miehen, en tekisi enää yhtään lasta. Joten ratkaisu oli helppo.

Ja toipuminen ei kyllä vienyt kauaa. Ensimäisenä päivänä kivuliainta oli, kun oli ilmaa pumpattu maha täyteen (tai mikä lie oikea termi). Seuraavana päivänä vähän nipisteli ja se oli siinä. Helppo toimenpide naisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät koskaan ole valmiita panostamaan parisuhteeseen samassa skaalassa kuin naiset, toiveesi siis tuskin tulee toteutumaan. Kysy häneltä miksi vasektomiaa ei voida tehdä -jos taustalla on potentiaalinen halu saada biologisia jäkeläisiä niin sano miehelle että käväisee spermapankkissa ennen operaatiota,

Kaverin vaimo lähti toisen kelkaan. Aiemmin, koska lapsiluku oli täynnä, miehelle vasektomia.

No miehen uusi nainen alkoi kärttämään lasta hänen kanssaan (oli jo monta lasta naisella edellisestä suhteesta). Kaiken maailman tiehyiden yhdistämisiä siinä sitten suunniteltiin. En tiedä miten kävi, koska muuti toiselle seudulle.

Eli vasektomiaa kannattaa miettiä useitakin kertoja. Mieluummin kortsu, jos vaimo niin edellyttää.

Vierailija
24/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo mä aattelin että pihtaan sit. Lapsia liuta ja mies haluais yhden vielä. Minä en. Hormonaalinen ei mulle sovi, enkä luota keskeytettyyn ja kortsut on hankalia.

Jos piparia mielii ni ei auta ku suostua. Helpompi se miehelle on tehdä.

Jos kortsut ovat ihan ylivoimaisen hankalia, niin tuskin tuo piparinnälkä kovin kova on.

Vierailija
25/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottaa ei voi, mutta kertoa realiteetit, että jos et halua loppuelämääsi käyttää sukelluspukua niin vasektomia on ainoa vaihtoehto sen rinnalle.

On sekin vaihtoehto, että loppuelämään mahtuu joku toinenkin kumppani. Aika monelle sattuu niin, syystä tai toisesta. Siksi vasektomian tai sterilisaation ei syyn ei koskaan pitäisi olla meneillään olevassa parisuhteessa, vaan halun pitäisi kummuta ihmisestä itsestään.

No täsmennetään: jos haluaa nykyisen kumppanin kanssa vielä harrastaa seksiä niin vaihtoehtoja on kaksi, kondomi tai vasektomia.

Itselleni kaikki hormonaalinen ehkäisy on ehdoton ei ja minä voin olla täysin ilmankin seksiä tai sitten käyttää sitä kondomia. Jos mies ei olisi vasektomiaa halunnut niin ok, mutta sen jälkeen kondomi olisi ollut loppuelämän osana seksielämää.

Ihan pienenä vinkkinä: ei se ehkäisyn tarve naisella ihan koko loppuelämää kestä. Tietty jos tauteja kovasti pelkää, kortonki on hyvä hautaan saakka.

Vierailija
26/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät koskaan ole valmiita panostamaan parisuhteeseen samassa skaalassa kuin naiset, toiveesi siis tuskin tulee toteutumaan. Kysy häneltä miksi vasektomiaa ei voida tehdä -jos taustalla on potentiaalinen halu saada biologisia jäkeläisiä niin sano miehelle että käväisee spermapankkissa ennen operaatiota,

Tämän luulisi olevan kristallinkirkasta aikuisille ihmisille. Sterilisaatioon menee se, joka sellaisen haluaa. Jos kukaan ei halua, etsitään toinen ehkäisykeino.

Miehen sterilisaation ainoa haittapuoli on ettei enää voi hedelmöittää naisia, toimenpide on simppeli ja kivuton. Miksi joku ei siis haluaisi sterilisaatiota jos siitä on vain hyötyä? Se että ei vain jaksa mennä tapaamaan lääkäriä ei anna kovin mairittelevaa kuvaa ihmisestä.

Ainoa haittapuoli? Et selvästi ole koskaan edes googlannut vasektomian riskejä, mutta silti silmät sinisenä julistat, että ainoa "haitta" on itse asiassa koko leikkauksen tavoite. Kaikilla kirurgisilla operaatiolla on omat riskinsä, eikä vasektomia ole mikään säännön vahvistava poikkeus.

http://www.vasectomy-information.com/vasectomy-risks-and-complications/…;

Vierailija
27/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä halusin sterilisaation itselleni. Olen synnyttänyt neljä lasta ja tiesin, että vaikka meille ero tulisi ja löytäisin uuden miehen, en tekisi enää yhtään lasta. Joten ratkaisu oli helppo.

Ja toipuminen ei kyllä vienyt kauaa. Ensimäisenä päivänä kivuliainta oli, kun oli ilmaa pumpattu maha täyteen (tai mikä lie oikea termi). Seuraavana päivänä vähän nipisteli ja se oli siinä. Helppo toimenpide naisellekin.

Niin ja tiesin, että minusta ei ole pihtaamaan, koska sen verran paljon seksistä tykkään

Vierailija
28/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo lähti toisen kelkaan. Aiemmin, koska lapsiluku oli täynnä, miehelle vasektomia.

No miehen uusi nainen alkoi kärttämään lasta hänen kanssaan (oli jo monta lasta naisella edellisestä suhteesta). Kaiken maailman tiehyiden yhdistämisiä siinä sitten suunniteltiin. En tiedä miten kävi, koska muuti toiselle seudulle.

Eli vasektomiaa kannattaa miettiä useitakin kertoja. Mieluummin kortsu, jos vaimo niin edellyttää.

On aika epäromanttista pohtia eron mahdollisuutta, yhtä hyvin mies voisi olla vaimonsa kanssa koko loppuelämänsä ajan. Joka tapauksessa jos mies on tarpeeksi fiksu säilömään niitä kallisarvoisia siittiöitään ennen operaatiota niin mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
29/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika epäromanttista pohtia eron mahdollisuutta, yhtä hyvin mies voisi olla vaimonsa kanssa koko loppuelämänsä ajan. Joka tapauksessa jos mies on tarpeeksi fiksu säilömään niitä kallisarvoisia siittiöitään ennen operaatiota niin mitään ongelmaa ei ole.

Niin, ne siittiöt olivat "kallisarvoisia" tuolle uudelle vaimolle, ei miehelle.

En tiedä kuinka siittiöiden varastoiminen omaan käyttöön oli tuolloin tiedossa, tai mahdollista. Joka tapauksessa ei niistä paljon kerrottu. Oli aika vieläpä ennen tätä nettiä.

Vierailija
30/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että jättää sen sian.

Vierailija
31/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä omat putkes poikki!

Vierailija
32/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottaa ei voi, mutta kertoa realiteetit, että jos et halua loppuelämääsi käyttää sukelluspukua niin vasektomia on ainoa vaihtoehto sen rinnalle.

On sekin vaihtoehto, että loppuelämään mahtuu joku toinenkin kumppani. Aika monelle sattuu niin, syystä tai toisesta. Siksi vasektomian tai sterilisaation ei syyn ei koskaan pitäisi olla meneillään olevassa parisuhteessa, vaan halun pitäisi kummuta ihmisestä itsestään.

No täsmennetään: jos haluaa nykyisen kumppanin kanssa vielä harrastaa seksiä niin vaihtoehtoja on kaksi, kondomi tai vasektomia.

Itselleni kaikki hormonaalinen ehkäisy on ehdoton ei ja minä voin olla täysin ilmankin seksiä tai sitten käyttää sitä kondomia. Jos mies ei olisi vasektomiaa halunnut niin ok, mutta sen jälkeen kondomi olisi ollut loppuelämän osana seksielämää.

Niin tai sitten nainen käyttää pessaaria ja menee itse leikkaukseen. Miksi miehen pitäisi sinne mennä kun on paljon kauemmin hedelmällinen? Voihan olla, että vaimo kuolee seuraavana päivänä syöpään. Haluaako pikkuvaimo miehelle mahdollisimman ankean loppuelämän kuolleenakin? Kielto naisista ja ehkä uudesta lapsesta?

Vierailija
33/36 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mies kerran halua, niin sinä itse vedätät piuhat rusetille. Yksinkertaista.

Vierailija
34/36 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka vetää viimeisiään,mies ei ole osallistunut missään kohtaan ehkäisyyn,"kyydit" kyllä maistuu ja nyt kun olen jo toista kertaa kierukan ottamisen jälkeen pyytänyt teettämään vasekromian, on vastaus jyrkkä ei..Tässä kierukan aikana halut on itsellä olleet tosi vähissä ja mua on muistanut kuitenkin pihtaamisesta haukkua..Jotenkin putosi pohja ihan kaikelta..

Vierailija
35/36 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile uhkailla itsemurhalla? Sehän on tuollaisten sekopäiden vakiokeino? 

Vierailija
36/36 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei halua enää lapsia steriloidaan. Eli jos AP on varma päätöksestään ja mies ei niin AP pistää piuhansa solmuun. Erot on nykyään peruskauraa pitkissäkin suhteissa, joten ne lapsihaaveet voi toteutua vielä seuraavan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi