Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus torjunut jonkun Tinderissä koska "liian tasokas minulle" - en usko että kukaan ikinä tekee niin

Vierailija
08.12.2016 |

Etenkin naisilla on ajatus että "jos se kiinnostuu minusta sitten ihmisenä ja rakastuu". Heh heh, ei ole ikinä niin tapahtunut muuta kuin leffoissa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin toimin niin 99% tapauksissa, joissa minun mielestäni liian komea/kaunis ihminen tekee aloitteen (olen bi näin sivuhuomiona). Jotenkin sitä vaan kokee, ettei tuosta mitään tulisi. Asia on eri siinä kohtaa, jos itse lähestyn ihmisiä, koska silloin teen aloitteen vain sellaisia komeita/kauniita kohtaan, joiden kohdalla uskon olevan toimivia tekijöitä parisuhdetta ajatellen. Tällä tavalla sain nykyisen todella kauniin tyttöystäväni esimerkiksi. En luota toisten lähestymiseen yhtä paljon kuin omaan harkintaani ja makuun.

Vierailija
2/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä kauniit mirrit lähestyy torjun ne säännönmukaisesti. M54

Vierailija
4/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liika kauneus itsessään, mutta jos siihen sisältyy vaikutelma tylystä ihmisestä, niin en noiden naisten kanssa välttämättä aloita keskustelua. Todella kauniiden ja söpöjen kanssa aloitan keskustelun yleensä heti kun tulee match, mutta sellaisten kauniiden ja kylmien kanssa en yleensä lainkaan. Pitäisi varmaan aloittaa, eikä tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ulkonäöstä jos se kuitenkin miellyttää minua. 

Vierailija
5/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruksitan paljonkin sellaisia miehiä, jotka ulkonäkönsä puolesta olisivat minun tasoisiani tai sen yli. Mutta en sen tason takia, vaan siksi että profiilin perusteella en pidä heistä.

Olen äärimmäisen valikoiva tinderissä ja annan sydämen ehkä yhdelle kahdestasadasta. Tämä ei kuitenkaan merkitse sitä, että ne sydämet menevät hyvännäköisimmille käyttäjille. Minulla on matcheja aika lailla laidasta laitaan, jos pelkkää ulkonäköä katsoo. En tajua miksi miesten on niin vaikeaa ymmärtää tätä asiaa.

Alkakaa ajatella naisia vähemmän esineinä ja enemmän oikeina ihmisinä, niin ehkä tajuatte lopulta. Vai valitsetteko te kaverinnekin sen perusteella, kuka on parhaimman näköinen?

Vierailija
6/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti torjunut, mutta kuitenkin pitänyt etäisyyttä ja yrittänyt olla innostumatta liikaa. Olen siis jotenkin halunnut antaa mahdollisuuden näiden miesten perääntyä tyylikkäästi, mutta jostain syystä muutamat eivät ole perääntyneet.

Vierailija
7/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin. Kyseessä oli mies, korkeammin koulutettu kuin minä (minä kirjoitin silloin gradua, hän oli jo tohtori), reilusti korkeampi palkka, harrasti matkustelua ties minne etelään ja kahta viikkoa lyhyempää reissua ei tee. Totesin, että meillä on niin eri elintasot etten mä lähe tähän hommaan nyt ollenkaan, en pysty reissaamaan enkä syömään viikoittain ulkona jos haluan. Haluan suhteeseen miehen kanssa, jonka elintaso on sama tai edes suunnilleen sama kuin mulla, koska muuten mä joko jään velkaa miehelle tai sit mulla menee viikon ruokabudjetti yhden päivän ruokaan.

Vierailija
8/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt niin. Kyseessä oli mies, korkeammin koulutettu kuin minä (minä kirjoitin silloin gradua, hän oli jo tohtori), reilusti korkeampi palkka, harrasti matkustelua ties minne etelään ja kahta viikkoa lyhyempää reissua ei tee. Totesin, että meillä on niin eri elintasot etten mä lähe tähän hommaan nyt ollenkaan, en pysty reissaamaan enkä syömään viikoittain ulkona jos haluan. Haluan suhteeseen miehen kanssa, jonka elintaso on sama tai edes suunnilleen sama kuin mulla, koska muuten mä joko jään velkaa miehelle tai sit mulla menee viikon ruokabudjetti yhden päivän ruokaan.

Mistä tiedät hänen palkkansa? Miksi ihmeessä sillä olisi väliä? Jos toinen käyttää rahaa paljon, niin miksi sinun pitäisi käyttää? Miksi oletat, että paljon palkkaa saava tuhlaa jatkuvasti rahojaan niin, että sinunkin pitäisi lähteä tuhlailemaan hänen kanssaan? 

Vierailija
9/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei ole kokemusta mutta suomi24treffit oli vuosia käytössä. En laittanut viestiä ns paremmille miehille, eikä sellaiset muutenkaan kiinnostaneet. Oman tasoiset kiinnostivat luonnostaan eikä siksi että olisi pakko tyytyä niihin. Nuorena ja tyhmänä kuitenkin vastasin vaikka vastapuoli oli liian tasokas (älykäs, ylisosiaalinen, yrittäjä, laaja ystäväpiiri). Kun kirjoitin olo oli koko ajan epämukava, olisinpa vaan älynnyt sanoa heti etten ole kiinnostunut. Onneksi harva tuollainen laittoi viestiä. Suurin osa oli saman tasoisia kuin minä.

Mieheni löysi minut sieltä. Minulle hän on paras mahdollinen kumppani.

Vierailija
10/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt varsinaisesti torjunut, mutta kuitenkin pitänyt etäisyyttä ja yrittänyt olla innostumatta liikaa. Olen siis jotenkin halunnut antaa mahdollisuuden näiden miesten perääntyä tyylikkäästi, mutta jostain syystä muutamat eivät ole perääntyneet.

Se johtuu siitä, että moni nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kiinnostuvat kunnolla vasta kun mies tyrkyttää itseään useaan kertaan. Siksi miehet tekevät tätä, vaikka eivät olisi erityisesti kiinnostuneitakaan. 

Vierailija
11/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. En vastannut yhdelle miesmallille, joka oli jumalaisen virheettömän näköinen ja tyrkky. Jos hän olisi laittanut normaalimman kuvan itsestään, eikä tuollaista ehkä photoshopattuakin, niin ehkä.

Vierailija
12/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta aloittanut opiskelun uudestaan. Ikäiseni naiset ovat oikeastaan kaikki jo työelämässä ja oikeastaan kaikki ovat käyneet yliopiston ja ovat jo hyvissä työpaikoissa. Vähän karttelen näitä naisia Tinderissä eri elämäntilanteen takia. Minulla on vielä vuosia opiskelua jäljellä, kun he ovat olleet jo useamman vuoden töissä, moni omistaa jo asunnon ja varmaan lasten hankkiminenkin monella mielessä lähitulevaisuudessa. 

En tätä varsinaisesti tasoerona pidä, mutta kuitenkin niin erilaisena elämäntilanteena, että laitan itseni ikäisille naisille usein ruksia ja painan sydäntä opiskeluiässä oleville naisille. 

Vierailija
13/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä jätän tinderissä swiippaamatta oikealle ne naiset jotka on liian kauniita, vaikka sellaisen saisi niin en usko että pystyisin olemaan oma itseni hänen seurassa. Yrittäisin jatkuvasti liikaa ja musta tulisi vain sellainen koiranpentu.

Vierailija
14/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät hänen palkkansa? Miksi ihmeessä sillä olisi väliä? Jos toinen käyttää rahaa paljon, niin miksi sinun pitäisi käyttää? Miksi oletat, että paljon palkkaa saava tuhlaa jatkuvasti rahojaan niin, että sinunkin pitäisi lähteä tuhlailemaan hänen kanssaan? 

Etkö lukenut viestiä? Siinähän luki, että tämä tyyppi ei halunnut tehdä kahta viikkoa lyhyempiä matkoja. Koulutuksesta ja työpaikasta voi päätellä aika hyvin palkan, samoin siitä, jos jatkuvasti matkustelee ja syö ulkona.

Vierailija
15/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin naisilla on ajatus että "jos se kiinnostuu minusta sitten ihmisenä ja rakastuu". Heh heh, ei ole ikinä niin tapahtunut muuta kuin leffoissa.

Tapasin ihan elävässä elämässä ihmisen jota olin juosta karkuun koska pidin häntä liian hyvänä. Olemme nyt naimisissa ja hän on edelleen aivan valtavan hyvä ja ihana.

Vierailija
16/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että moni nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kiinnostuvat kunnolla vasta kun mies tyrkyttää itseään useaan kertaan. Siksi miehet tekevät tätä, vaikka eivät olisi erityisesti kiinnostuneitakaan. 

Ja mies haluaa, että ei-kiinnostava ja jopa ruma nainen kiinnostuu hänestä, koska..?

Vierailija
17/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyyhin vasemmalle oikein hyvännäköiset miehet, jos ovat jotenkin uraohjuksen tyylisiä tai vaikuttavat pintaliitäjiltä. Omassakaan ulkonäössä ei ole vikaa, mutta olen köyhä ja melkoisen vähän materialistinen. En usko, että olisi yhteistä moisten miesten kanssa, ei rahat ja aika riittäisi ikinä maailmalla matkailuun jne. Kerran kokeilin seurustelua tämäntyylisen miehen kanssa, mutta hän lopulta itse sanoi, että on "erilaiset elämäntilanteet"... Ei haitannut yhtään, vähän liian pinnallinen ja yksinkertainen oli hänkin minun makuuni ja suhtautui hiukan alentuvasti minuun. En viitsinyt sitten edes todistella älyäni ja koulutuksiani ym. avujani :D

Vierailija
18/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö lukenut viestiä? Siinähän luki, että tämä tyyppi ei halunnut tehdä kahta viikkoa lyhyempiä matkoja. Koulutuksesta ja työpaikasta voi päätellä aika hyvin palkan, samoin siitä, jos jatkuvasti matkustelee ja syö ulkona.

Eihän kahden viikon matka mikään kallis matka ole automaattisesti. Lähinnä tuossa olisi kyse vapaa-ajasta eikä niinkään rahasta. Mitkähän ovat syyt tuohon jatkuvasti ulkona syömiseen? Ehkä se, että ei osaa itse kokkailla? 

Vierailija
19/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies haluaa, että ei-kiinnostava ja jopa ruma nainen kiinnostuu hänestä, koska..?

Pimppihommat. Ei nyt rumien kanssa tietenkään, mutta riittävän hyvännäköisten kanssa, jotka eivät kuitenkaan ole mitenkään erityisen kiinnostavia. 

Vierailija
20/32 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kahden viikon matka mikään kallis matka ole automaattisesti. Lähinnä tuossa olisi kyse vapaa-ajasta eikä niinkään rahasta. Mitkähän ovat syyt tuohon jatkuvasti ulkona syömiseen? Ehkä se, että ei osaa itse kokkailla? 

Näin voi sanoa vain henkilö, jolla raha ei ole kovin tiukilla. Tässä se ongelma taitaa olla. Toisen mielestä kahden viikon matka ei välttämättä ole kallis, toisen mielestä elokuvalippu on kallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi