Pierun merkitys parisuhteessa
Tämähän on vaiettu asia, jolla on kuitenkin eittämättä jotain vaikutusta parisuhteeseen. Miten asian koette? Onhan pierun vaikutus esim yskimistä huomattavasti merkittävämpi jne.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo päässyt paukku kesken orgasminkin. Vieläkin rakastetaan toisiamme.
Erotit ne kuitenkin toisistaan?
Just ja just. Yhtä hyvältä tuntuivat :)
Kotona saa pierrä mutta vieraiden läsnäollessa ei. Oltiin kerran illanistujaisissa. Emännä mies nosti vain kankkuaan ja antoi tulla. Että oli noloa.
Pierut kuuluu vessaan, onneksi mieheni on asiasta samaa mieltä. Isänikään ei koskaan hyväksymyt äitini avointa paukuttelua. Se nyt vain on ällöttävää.
Naiset ei piere niin että mies on siitä tietoinen. Piste.
Voisikohan valtio kerätä jotenkin verotuloja pieruista? T: Sipilä
Mielestäni pieruun kannattaa suhtautua ennemmin huumorilla, mitä häpeillen tai soimaten. Vaikka pieruhuumoria pidetään usein ala-arvoisena, niin kyllä minä olen eksien kanssa saanut monet naurut ja huonot läpät heitettyä kun törähtää. (Ei nyt tietenkään joka ikisestä prutkautuksesta tarvi revetä nauruun, se on hyvin tilannesidonnaista kuten huumori yleensäkin.)
Piereminen on kuvottavaa. En ole koskaan pieraissut ja en katselisi hetkeäkään pierevää miestä. Seksi on asia erikseen.
Ei pidä ilmoja pidellä. Kotioloissa soi silloin kun on tarvis, paitsi jos on vieraita paikalla. 29v jo kimpassa, mikään ei toisessa enää hätkäytä. Prööt vaan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Piereminen on kuvottavaa. En ole koskaan pieraissut ja en katselisi hetkeäkään pierevää miestä. Seksi on asia erikseen.
Siis et kestä jos mies pieree normioloissa, mutta seksin aikana ok sinun toimesta? Onhan netissä noita videoita, missä isopeppuinen nainen piereskelee miesten naamalle. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et kestä jos mies pieree normioloissa, mutta seksin aikana ok sinun toimesta? Onhan netissä noita videoita, missä isopeppuinen nainen piereskelee miesten naamalle. Huvinsa kullakin.
Kuka sellaisesta puhui? No sinulla näyttää olevan asiasta kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos esim 69:ssä pääsee vahingossa kunnon pieru, niin minkäs sille voi. Sille voi kuitenkin jotain, että piereekö toisen silmään tahallaan. Tajuatko eron?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta yhdessä, ei vielä otettu asiaa esille. Ehkä vielä joskus.
täällä 9 vuotta yhdessä, en ole vielä koskaan kuullut kun mieheni pieraisee, enkä minäkään ole pieraissut hänen kuullen. ps. harrastetaan anaaliseksiä usein
Oltiin oltu moonta monta vuotta naimisissa ennenkuin kehtasin pieraista äänekkäästi. Mies kannustaa siihen, mut edelleen useimmiten pyydän sitä anteeksi.
Naimisissa 22v
Loistava tutkielman otsikko!
Ja itseasiassa yllättävän tärkeä aihe.
MInä olen vasemmistolaista kaupunkiköyhälistöä taustaltani, ja slarvi tapojen suhteen. Oikeistolainen maalaismieheni taas on hyvinkasvatettu hölmöyteen saakka. Silti hän piereskeli vapautuneesti alusta asti, ja valitti sitä, että minä en toimi samoin.
Monimutkaisia asioita, sano.