Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pierun merkitys parisuhteessa

Vierailija
08.12.2016 |

Tämähän on vaiettu asia, jolla on kuitenkin eittämättä jotain vaikutusta parisuhteeseen. Miten asian koette? Onhan pierun vaikutus esim yskimistä huomattavasti merkittävämpi jne.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittää keskustelua, usein positiivishenkistä, mutta esim. saunoessa dialogi voi saada negatiivisen väreen. Lisäksi pieru tuo arkea juhlaankin - esim. joulupöydässä päästetyt paukut muistuttavat suhteen luottamuksellisuudesta ja avoimuudesta.

Vierailija
2/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita merkityksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta yhdessä, ei vielä otettu asiaa esille. Ehkä vielä joskus.

Vierailija
4/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me piereskellään huomaamattomasti. Itse tuhnuttelen agentteja. Yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
5/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 6 vuotta yhdessä, niistä 2 vuotta naimisissa. Ollaan miehen kanssa yksimielisiä siitä, että pierut kuuluvat vessaan, muissa huoneissa saati toisen nenän edessä sitä ei harrasteta.

Ex-avopuolisoni pieri perse pitkällä koko sen 6kk mitä yhdessä asuimme vuonna 2008. Minä, napakan tapakasvatuksen saanut nainen, koin sen hyvin epämiellyttävänä. Kun pyynnöt eivät riittäneet lopettamaan ruttuuttamista, aloin tuntea inhoa puolisoa kohtaan. Ja kaikkihan sen tietää, että parisuhteessa inhon sivutuotteena tulee seksittömyys, halittomuus ja pusuttomuus.

Ei vaan tee mieli miestä, joka haisee pahalle ja pieree vastapestyihin suoriin juhlahousuihinkin :(

Vierailija
6/35 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisun jälkeen sitä saattaa nykyään tokaista jotain tyyliin "se oli varoitus"

Seksiä on n. kerran vuodessa

Vierailija
7/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on hyvä ottaa esille jo hyvissä ajoin. Ei ehkä ekoilla, mutta jo toisilla treffeillä. Pierulla on kuitenkin suuri merkitys avioliitossa.

Vierailija
8/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan yhtä possuja tän asian suhteen kun ollaan yhdessä:D Moista possuutta ei kuitenkaan tapahdu syödessä, kaupungilla eikä sekstailessa enkä miehen kavereiden tai omieni edessä päästele. Mutta pierut nyt on luonnollinen osa parisuhdetta eikä sitä pidä hävetä.

Vierailija
9/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pieremään vain vessassa. Oon kokeillut. Jos pidätän ja menen sinne, ei tuu enää mitään. En jaksa kärsiä mahakivuista. Pieren jos pierettää. Samoin mies. Ei oo häirinny. Ei kumpikaan niin hirveästi paukuttele. Lähinnä se naurattaa. Tai sitten tuntee myötätuntoa jos toisella  vääntää mahassa.

Vierailija
10/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on normaali asia, kuten vessassa käynti. Ei oo tarvinnut asiasta keskustella. Joskus pierettää, joskus ei. Vieraiden kuullen ei pieraista mutta kotiporukassa se ei maata kaada.

Vierailija
11/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo kehdata pieraista, mutta joskus siltä pääsee vinkaisu kun nauraa oikein makeasti. Se on kyllä huvittavaa. :D

Minä paukuttelen jos paukututaa ja mies sanoo että on mulla siinä prinsessa :D

Vierailija
12/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sen merkitys on sama kuin röyhtäilyjen, kusemisen, paskomisen ym. ruumiintoimintojen. Jokaisella on suolentoimintaa, mutta sitä ei esitellä julkisesti eikä äänekkäästi, eikä se ole mikään vitsi. En kokisi haluttavaksi miestä, joka haisisi ja röyhtäilisi tahallaan nokan alla, ja tuskinpa hänkään minua. Meillä ollaan kotonakin kohteliaita toisillemme.

Vierailija
13/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitys on valtava. Terapiavaiheessa sen ymmärtää.

Vierailija
14/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru :D OMG LOL

Vierailija
15/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettu pieru on yhteinen ilo.

Vierailija
16/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pierrään suvunkin kesken estottomasti. Järjestetään oikein kilpailuja.

Vierailija
17/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no...mulla on ärtyvä paksusuoli ja miehellä laktoosi-intoleranssi, eikä aina muista varmistaa, että murkina on laktoositonta, että.....

pruut.

Ei nyt kuitenkaan vieraiden läsnäollessa, ei ruokapöydässä, ei saunassa eikä päin naamaa, mutta oman väen kesken, kunhan ne ei haise, silloin tulee vessamääräys. On tuo sekstaillessakin vahingossa minulta karannut ja miehen naurulta ei ollut tulla loppua siinä tilanteessa. Kunhan ensin toipui siitä, että säikähtäessään löi päänsä ullakon kattoparruun...mua kyllä hävetti ja porasin häpeästä, mies piteli päätään ja nauroi kaksinkerroin hysteerisenä...mutta ei se ole pahimmasta päästä mitä meillä on sattunut. Kerran olen pissannut  mieheni syliin (mitäs nauratti multa kuset housuun) ja kerran paskantanut nähtensä (mitäs salaa kurkki kun menin puskapissalle viimeisilläni raskaana ja yllätys yllätys-tempun teki ärtyvä paksusuoli....). Nooh, toi se paperia, kun toipui naurunpuuskastaan. Kaikki on koettu, ja parisuhde yhä 20 vuoden jälkeen kukoistaa. Rypyistä huolimatta.

Nuoret, pipon ei parane olla liian tiukalla!

Rouva 47 v.

Vierailija
18/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä eniten piereskelee koira. Eikä edes näytä nololta, vähän saattaa häntää heilauttaa. Ei oo keskustellut meidän kanssa asiasta.

Vierailija
19/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuo päässyt paukku kesken orgasminkin. Vieläkin rakastetaan toisiamme.

Vierailija
20/35 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tuo päässyt paukku kesken orgasminkin. Vieläkin rakastetaan toisiamme.

Erotit ne kuitenkin toisistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme