Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt / et käy hierojalla?

Vierailija
08.12.2016 |

Sain lahjaksi 10 kerran hierontalahjakortin. Ihan kiva, kiitos vaan, mutta inhoan hierontaa enkä todellakaan aio tuota lahjaa käyttää. Ystäväni oli ihan ihmeissään, hän ei voinut ymmärtää miten joku ei pidä hieronnasta. Aloin miettiä onko mussa jotain perustavanlaatuisesti pielessä, kun en nauti siitä, mitä nähtävästi kaikki muut rakastaa :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että vieraat ihmiset hiplaa minun paljasta ihoani. Kroppa kyllä on sitä luokkaa että vaatisi hieromista, päänsärky on siitä johtuen jatkuvaa. Voi sanoa että olen onnekas kun puoliso lähtee kouluttautumaan hierojaksi :D

Vierailija
22/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn hierojalla ja nautin kun niin helvetisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne muutamat kerrat kun olen hierojalla käynyt, hieronta on ollut epämiellyttävää ja kivuliasta ja jälkikäteen on särkenyt päätä hulluna, vaikka kai ne ihan koulutettuja hierojia on kuitenkin olleet. Ja musta on kamalaa päästää joku lääppimään hikisillä sormillaan mun paljasta ylävartaloa :o

ap

Kaveri joka on hoitaja aikoinaan kerto että jos et ole pitkään pitkään aikaan käynyt hierojalla, niin se on hyvän hieronnan merkki jos ekalla kerralla tulee pää kipeäksi ja on vähän hakattu olo, kuulema kroppa aukeaa siitä lukosta missä se on pitemmän aikaa ollut ja kuona-aineet lähtee liikkeelle.

Vierailija
24/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hierojalla pari kertaa kun työnantaja sellaisen tarjoaa. Ensimmäisellä kerralla hieroja oli mies joka koko ajan kyseli tuntuuko hyvältä ja samalla juoruili muiden työntekijöiden asioista. Toisella kertaa firman entinen palkanlaskija oli uudessa ammatissaan hierojana ja juoruili myös hieroessaan.

En kokenut yhtään mitään hyvää oloa, vaan pikemminkin koko tilanne oli absurdi ja vastenmielinen.

Tossa hokasin justiinsa että olet näköjään nostanut vuoden vanhan ketjun ylös :D.

Vierailija
25/25 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään siitä, että ventovieraat koskettelee mun kroppaani.   En myöskään tykkää noin periaatteessa siitä, että joku muu päättää puolestani, mikä hoito minulle sopii. Tunnen oloni myös kiusalliseksi, jos pitää riisua yläkroppa paljaaksi. Minulla on isot rinnat  ja niiden paljastaminen noin intiimissä tilanteessa ei tunnu luontevalta, vaikka olisi miten ammattimainen käsittely kyseessä.  Älkää  hyvät ihmiset antako mitään hierontalahjakortteja lahjaksi kenellekään kysymättä lahjan saajalta, haluaako hän sellaisen.