Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt / et käy hierojalla?

Vierailija
08.12.2016 |

Sain lahjaksi 10 kerran hierontalahjakortin. Ihan kiva, kiitos vaan, mutta inhoan hierontaa enkä todellakaan aio tuota lahjaa käyttää. Ystäväni oli ihan ihmeissään, hän ei voinut ymmärtää miten joku ei pidä hieronnasta. Aloin miettiä onko mussa jotain perustavanlaatuisesti pielessä, kun en nauti siitä, mitä nähtävästi kaikki muut rakastaa :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle se. Mielelläni kävisin, jos ois rahaa

Vierailija
2/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinkin antaa sen joululahjaksi eteenpäin jollekin, kiitos vinkistä! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy,7 v poika hieroo jaloilla välillä,samalla luetaan satuja tai höpötellään,maksan 2-5€ hänelle

Vierailija
4/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että mä oisin ikionnellinen, jos saisin hierontalahjakortin! Kysymys, että miksi käyn hierojalla (tai kävisin jos olisi varaa) on mielestäni lähes yhtä absurdi kuin jos joku ihmettelisi, miksi harrastan seksiä. Se tuntuu hemmetin hyvältä ja sen jälkeen on hyvä ja rentoutunut olo! Seksin jälkeen vain vähän erilaisella tavalla, mutta silti.

Vierailija
5/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parin viikon välein kun asuimme Aasiassa. Hinta oli halpa ja siellä todella osataan hieroa, se on jotain muuta kuin suomalainen urheiluhieronta, joka sekin on minusta ihanaa.

Kävin koska se rentoutti, palautti lihaksia ja oli vaan kertakaikkiaan ihanaa.

Suomessa en käy, koska maksaa niin hirveästi, aikoja joutuu jonottamaan jos akuutti tarve tuleekin (eli ilmeisen hyvin on hierojat työllistetty) ja se ei vaan ole täällä sen maksun arvoista.

Vierailija
6/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutamat kerrat kun olen hierojalla käynyt, hieronta on ollut epämiellyttävää ja kivuliasta ja jälkikäteen on särkenyt päätä hulluna, vaikka kai ne ihan koulutettuja hierojia on kuitenkin olleet. Ja musta on kamalaa päästää joku lääppimään hikisillä sormillaan mun paljasta ylävartaloa :o

ap

Vierailija
7/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siksi hierojalla, koska harrastan aktiivisesti urheilua. Välillä tarvitsee lihaksien avaamiseen/rentouttamiseen muutakin, kuin venyttelyä. Lisäksi hieronta on ihanaa, vaikka hieronta monesti sattuu aika paljon..😍

Vierailija
8/25 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, ei ole mitään tarvetta. Koskaan ei ole ollut esim. selkä- tai niskavaivoja vaikka olen liiikkumaton, ylipainoinen sohvaperuna jolla istumatyö. 

Lisäksi en kyllä kokisi muutenkaan oloani yhtään mukavaksi vieraan ihmisen käsittelyssä. Pakon edessä sitä toki varmaan menisi jos olisi kipuja joihin hieronta voi auttaa, mutta inhottavaa se olisi.

Vierailija
9/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hierojalla pari kertaa kun työnantaja sellaisen tarjoaa. Ensimmäisellä kerralla hieroja oli mies joka koko ajan kyseli tuntuuko hyvältä ja samalla juoruili muiden työntekijöiden asioista. Toisella kertaa firman entinen palkanlaskija oli uudessa ammatissaan hierojana ja juoruili myös hieroessaan.

En kokenut yhtään mitään hyvää oloa, vaan pikemminkin koko tilanne oli absurdi ja vastenmielinen.

Vierailija
10/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan enää kävelisi ilman hierojaa tai varsinkin jäsenkorjaajaa. Käyn säännöllisesti joka kuukausi. Minä en palaudu liikunnasta ja kroppaani vääntyy virheasentoihin helposti. Nykyään pystyn tekemään mitä vain enkä ole koko ajan kipeä jostain.

Vierailija
11/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa käydä. 

Vierailija
12/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy hierojalla, koska puolisoni on koulutettu hieroja ja hieroo välillä kotona.

Ymmärrän täysin tuota "en pidä"... itse en menisi kenellekään hierojalle, sillä jalkojani ei voi hieroa, niihin sattuu vähänkin isompi möyhennys. Myös alaselkä jostain munuaisten kohtaa hierottuna pistää oksetuksen tunteen tulemaan. En kehtaisi mennä jonnekin hierontapäydälle vinkuleluksi valittamaan että ei saa koskea niin tai noin kun sattuu tai ällöttää. Kotona voi myös rauhassa varoitella, jos vaikka aikoo päästää mojovan pierun. En osaisi rentoutua muualla tämän suolistovaivaisen vatsani kanssa. 

Nykyisen päätetyöskentelyn takia hieronta kuitenkin on välttämätöntä, jotta saa hartia ja selkäjumitukset auki.

Mutta saitkin jo hyvän vinkin. Lahjakortin voi laittaa kiertoon.

Vierailija
13/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää hieronnasta. Se joko kutittaa tai sattuu, ja on kamalan kiusallista olla siinä jynssättävänä. Onneksi mulla ei ole mitään vaivojakaan minkä takia pitäisi hieroa.

Vierailija
14/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hieronta ihan jees, alkuun tietty koin jonkinlaista vaivaantuneisuutta kun en ollut tottunut että kroppaani vieraat hipelöi. Toisinaan ei vaan kiinnostanut höpötellä ja se hieroja taas usein halusi juttuseuraa samalla, välillä vähän turhankin henkilökohtaisia juttuja tuli paljastaneeksi mitä vähän ihmettelin.

Vierailija
15/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne muutamat kerrat kun olen hierojalla käynyt, hieronta on ollut epämiellyttävää ja kivuliasta ja jälkikäteen on särkenyt päätä hulluna, vaikka kai ne ihan koulutettuja hierojia on kuitenkin olleet. Ja musta on kamalaa päästää joku lääppimään hikisillä sormillaan mun paljasta ylävartaloa :o

ap

Onpa sulla ollu kauhea hieroja, ei ihme, jos inhottaa.

Onneksi itse käyn ammattilaisella, joka ei lääpi, vaan hieroo, ja jonka kädet ei ole hikiset.

Vierailija
16/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa ja molemmilla kerroilla selkä oli käsittelyn jälkeen yli viikon täynnä sinivioletteja laajoja verenpurkaumia. En ole nyt pitkään aikaan käynyt. Olen suunnitellut sen sijaan meneväni osteopaatille, koska alaraajoissa ja jalkaterissä tuntuu olevan jonkinlaista asentovirhettä. Niskaa en anna pyöräytellä.

Vierailija
17/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy hierojalla, koska en pidä siitä, että tuntematon koskee minuun. Ystävän kanssa hieromme toistemme hartioita, miehen kanssa on annettu joskus kokovartalohieronta toisillemme.

Vierailija
18/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt hierojalla enkä todennäköisesti koskaan menekään. En pidä ajatuksesta, että joku vieras koskettelee minua ja vielä siitä pitäisi maksaa. En myöskään koskaan ole kokenut olevani hieronnan tarpeessakaan (vaikka urheilen aika paljon). Joskus mies hieroo mun hartioita pari minuuttia ja onhan se ihan kiva mutten semmoisesta maksaisi.

Vierailija
19/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hierojalla pari kertaa kun työnantaja sellaisen tarjoaa. Ensimmäisellä kerralla hieroja oli mies joka koko ajan kyseli tuntuuko hyvältä ja samalla juoruili muiden työntekijöiden asioista. Toisella kertaa firman entinen palkanlaskija oli uudessa ammatissaan hierojana ja juoruili myös hieroessaan.

En kokenut yhtään mitään hyvää oloa, vaan pikemminkin koko tilanne oli absurdi ja vastenmielinen.

Mä olen käynyt kerran hierojalla, joka höpötti koko ajan. Ei siis juorunnut, mutta halusi rupatella ja teki rentoutumisen mahdottomaksi. Kampaajalla käydessä on ollut sama homma. Mielestäni tuollainen on huonoa tilannetajua.

Vierailija
20/25 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mies hieroo mun hartioita pari minuuttia ja onhan se ihan kiva mutten semmoisesta maksaisi.

Heh, voin sanoa, että siinä on aikamoinen ero, hierooko miehesi pari minuuttia harteitasi vai hierooko sinua ammattilainen ammattimaisin ottein lämmittelyineen yms. 45 minuuttia.