Miten sammuttaa rakkaus?
Olen naimisissa, mutta rakastan toista. Olen rakastanut sitä toista jo 16v. Miten sen rakkauden siihen toiseen saisi sammutettua?
Tulen hulluksi näiden tunteiden kanssa. Rakastan kyllä miestänikin (kai), mutta se toinen on aina vain mielessä vaikka mitä tekisin. En haluaisi enää rakastaa häntä, koska me tuskin tullaan koskaan enää yhdessä olemaan, mutta miten saan tämän rakkauden loppumaan?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastin salaa 20v. vuotta yhtä miestä, vaikka olin siinä välissä naimisissa. Eroni jälkeen sattumalta tapasin tämän nuoruuden rakkauteni. Käytiin pari kertaa kahvilla, mutta huomasin melkein heti, kuinka erilaisia me lopulta olimme. Se oli vain jotain romanttista illuusiota, jota jaksoin unelmoida vuosikaudet. Kun totuus tuli vastaan, niin ei se ollutkaan enää kiva juttu. Jos sinua se asia vaivaa, niin tapaa hänet. Saat varmuuden tnteistanne.
Tässäkin vain muistaa että miksi toimia salassa? Onko reilua puuhastella puolisolta piilossa. Etsiä josko löytyisi parempaa. Toivoisitko itse ap että miehesi etsisi sun seläntakana uutta misua. Kaikki sallittua, kunhan ei jää kiinni?
Jos miehellä olisi mielessä joku toinen nainen, niin kyllä mä varmastikin toivoisin, että hän selvittäisi tunteensa ja asiansa sen toisen kanssa minulta salassa. Kertoisi vasta sitten, jos päättää valita sen toisen.
Ihan vain siksi, että niin säästyisin ehkä turhalta murheelta, kun ei tarvisi päivästä toiseen miettiä, että mitähän se mies nyt päättää haluta jne. Ja jos valitseekin minut, niin miten luottaisin siihen sitten enää, ettei oikeasti haikaile sitä toista? Helpompi olisi, kun kertoisi vain sen ikävän lopputuloksen. Tieto kun vain lisää tuskaa.
ap.
Tietohan lisää tuskaa, mutta valheellinen liitto varmasti pidemmän päälle ei ole hyväksi.
Yleensä jos pitkässä liitossa toinen ei ole täysillä messissä niin sen kyllä vaistoaa. Siitä sitten alkaakin se kyttäämisen kierre ja epävarmuus. Jos kotona menee huonosti niin väkisin sitä rupeaa miettimään että toisella on jotain muuta menossa.
Ehkä kuitenkin avain vanhan unohtamiseen on parantaa sitä uutta? Eli laita ensin nykyisen kanssa asiat mallilleen. Ja jos et tähän kykene, niin tiedät että ero on ainoa tie.
Eikä siten, että ensin selvität tunteesi exääsi ja jos sieltä ei löydy vastakaikua niin sitten vasta koetat parantaa nykyistä suhdetta.
Kotipesä kuntoon ja jos ei onnistu niin sitten kerrot miehellesi tunteistasi exääsi ja lähdet katsomaan miten siinä käy. Anna miehellesikin mahdollisuus!
Niin mitä ajattelit tehdä, jos se exä olisikin se sama ihana oma itsensä?
Ja vielä lämpenisi sinulle. Eroaisitko miehestäsi?
Edellistä kompaten, jos kuitenkin koettaisit ensin saada sen nykyisen miehesi kanssa suhteen toimimaan?
Ole rehellinen itsellesi ja miehellesi. Jos sillä ajatuksella mietit exääsi, että jättäisit nykyisesi jos se olisi tarjolla niin onko tuo nyt kovin järkevää roikkua nykyisessä? Jos se vielä kuvittelee, että rakastat sitä ehdottomasti.
No löytyikö ap konstia? Miten etenet, vai jahkailetko vain?
Voi kun se on ihana!
Käy kerran salaa tapaamassa, ei kerrota omalle miehelle eihän.
Voihan siinä tapaamisen yhteydessä vähän muutakin tehdä?
Sitten palaat tietämättömän kakkosvaihtoehto miehesi luokse ja ai että jaksaa taas kurjuutta ja tylsyyttä.
Ja hei ei tarvi tehdä sen suhteen parantamiseksi mitään, antaa miehen murjottaa!
Olisiko kuitenkin rehtiä kertoa miehellesi, että se on ja tulee olemaan sulle aina se kakkosvaihtoehto?
Ensin on tää exästä haaveilu, sitten katsotaan mikä herra tulee seuraavan mutkan takaa.
Mitä jos kertoisit miehellesi, että se on sulle kakkosvaihtoehto parempaa odotellessa?
Voisi sekin alkaa katselemaan vähän toisia naisia eri silmällä, kun tietää sun oikeat tunteet.