S..tanan vesijuoksijat, eikö teille mikään riitä?
Uimahallissa on 3 rataa vesijuoksijoille ja 2 rataa uimareille. Tänään sitten yksi juoksija pönötti uimarien radalla, juoksi vielä väärään suuntaan. Jouduimme häntä väistelemään. Hän ei voinut mennä omalle radalleen kun hän joutuu siellä ohittelemaan 😰. Kolmannen kerran kun tuli vastaan sanoin: painu v...tuun täältä. Johan lähti ja hyvin mahtui omalla radallaan juokseen. Oli varmaan hyvä mieli kun sai pahoitettua mieleni.
Kommentit (43)
Meillä räpyläuimareilla se vasta vaikeaa onkin, osaatko kuvitella. Kaikki saamarin "kuntouimarit" aina tiellä hidastelemassa.
En ole koskaan nähnyt uimavalvojan puuttuvan mihinkään uimahallissa.
Tottakai itseäni harmittaa että menetin hermoni. Kun sentään maksan uimisestani ja tulen vielä matkan takaa, niin toivon että saisin nauttia uimisestani.
Useinhan se on muutama hölmö joka pilaa muiden maineen, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Meillä räpyläuimareilla se vasta vaikeaa onkin, osaatko kuvitella. Kaikki saamarin "kuntouimarit" aina tiellä hidastelemassa.
Voisko räpylät kieltää uimahallissa? Kuntouimareita on monen kuntoisia. Eikö mielestäsi esim. veteraani saisi uida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko räpylät kieltää uimahallissa? Kuntouimareita on monen kuntoisia. Eikö mielestäsi esim. veteraani saisi uida?
Olisi voinut sanoa ikäihminen, olisi voinut sanoa eläkeläinen. Mutta ei vittu, veteraanikortti vaan heti esiin! Mammat ne ei koskaan liioittele missään tialnteessa. :D
Ai se vesijuoksija pahoitti SUN mielen, etkä sä hänen?
Justjooo...... mistä tuollaisia idiootteja sikiää, jotka eivät voi ensin ihan ystävällisesti sanoa, että hei, tämä rata on uimareille? Ehkä se vesijuoksija oli tullut radalle sivusta, eikä ollut nähnyt sitä päädyssä ulospäin olevaa kylttiä.
Mutta hei, PAINU VITTUUN vaan peliin heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut sanoa ikäihminen, olisi voinut sanoa eläkeläinen. Mutta ei vittu, veteraanikortti vaan heti esiin! Mammat ne ei koskaan liioittele missään tialnteessa. :D
Sori en ole mamma, olen eläkeläinen, ikäihminen, vanha kurppa. Mutta veteraani en ole, siksi ehkä sitä nimikettä satuin käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai itseäni harmittaa että menetin hermoni. Kun sentään maksan uimisestani ja tulen vielä matkan takaa, niin toivon että saisin nauttia uimisestani.
Useinhan se on muutama hölmö joka pilaa muiden maineen, sorry.
Juu ei se mitään :) ymmärrän kyllä täysin että tuo ottaa päähän. Uimavalvojat joutuvat keskittymään ensisijaisesti turvallisuuteen, mutta varmasti huomauttavat jos kerrot että toinen rikkoo sääntöjä ja hankaloittaa sun uintia.
Mukavia uimahetkiä. Pidetään jämäkästi uimahalli käytettävissä kuin se on tarkoitettu. Kaikenlaisia tolloja siellä tuppaa kyllä vastaan, niin pukkarissa kuin altaassakin. Ehdottomasti pidät oikeuksistasi kiinni.
Olen vesijuoksija ja päinvastoin täällä Helsingissä olen huomannut, että vaikka meitä vesijuoksijoita on usein enemmän kuin uimareita, meille varataan silti useimissa halleissa vähemmän tilaa kuin uimareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko autot kieltää autoteiltä, voisiko pyörät kieltää pyöräteiltä. Hohhoh. Varmasti voisi. Kielletään kaikki, varsinkin veteraanit. No, kohta ne loppuu muutenkin. Tai sitten jaetaan radat nopeuden mukaan. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Justjooo...... mistä tuollaisia idiootteja sikiää, jotka eivät voi ensin ihan ystävällisesti sanoa, että hei, tämä rata on uimareille? Ehkä se vesijuoksija oli tullut radalle sivusta, eikä ollut nähnyt sitä päädyssä ulospäin olevaa kylttiä.
Kuule, kun ihan ystävällisesti ensin sanoin asiasta. Toiseksi hän tiesi olevansa väärällä radalla. Kolmanneksi, sitten oli pakko sanoa kovin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vesijuoksija ja päinvastoin täällä Helsingissä olen huomannut, että vaikka meitä vesijuoksijoita on usein enemmän kuin uimareita, meille varataan silti useimissa halleissa vähemmän tilaa kuin uimareille.
Tietenkin. Mahdutte huomattavasti pienempään tilaan, ja nopeuseronne ovat pieniä.
Ei. Gunnar omistaa hallin, menkää tytöt tieltä.
t. ulla taalasmaa
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat niin röyhkeitä, ettei muu auta. Jos olisit vaivautunut lukemaan Apn viestin niin tajuaisit.
Muutenkin, noilla uimahalleilla on sekä säännöt että ratamerkinnät. Jos sinne menee, niin niitä kuuluu noudattaa. t. Aiempi vesijuoksija
Mua tavallisena uimarina ärsyttää sekin, että nopeille uimareille on varattu omat radat.
Meillä on hallissa 2 rataa varattu sekalaiselle porukalle ja sitten muut radat ovatkin nopeille uimareille. Niistä riittää oma rata yhdelle uimarille. Se on ihan typerää. Kyllä minäkin tavisuimarina mielelläni uisin omaan tahtiini omalla radallani. Nyt uin kovassa ruuhkassa.
Minusta koko halli voisi olla kaikille. Nopeat sitten vaan ohittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinhan se on muutama hölmö joka pilaa muiden maineen, sorry.Juu ei se mitään :) ymmärrän kyllä täysin että tuo ottaa päähän. Uimavalvojat joutuvat keskittymään ensisijaisesti turvallisuuteen, mutta varmasti huomauttavat jos kerrot että toinen rikkoo sääntöjä ja hankaloittaa sun uintia.
Mukavia uimahetkiä. Pidetään jämäkästi uimahalli käytettävissä kuin se on tarkoitettu. Kaikenlaisia tolloja siellä tuppaa kyllä vastaan, niin pukkarissa kuin altaassakin. Ehdottomasti pidät oikeuksistasi kiinni.
💐 kiitos.
Täytyyhän meillä olla ymmärrystä toisiamme kohtaan.
Onneksi eri radat on selvästi merkitty. Eli noudatetaan annettuja ohjeita niin ei tule ristiriitatilanteita.
Nostatan ketjua, että kaikki menisivät itseensä ja omille radoille. Toivotaan, että tilanteet eivät mene sentään käsirysyyn. Ikäväähän sekin on että joudutaan kiroilemaan ennen kuin asia menee ymmärrykseen
Minä tykkäisin uida, mutta olen aina tiellä. Olen hyvä uimaan, mutta hidas. Mulle ei ole rataa ollenkaan. Eli jaksan siis uida vaikka kilometrin putkeen, mutta en jaksa uida kovaa vauhtia. Ei vaan onnistu. Joka paikassa on noita nopeita tai vesijuoksijoita. Onhan se kuntouimarit hitaat, mutta ne keskitason uimarit ottavat ne haltuunsa. Eli ei ole mitään tosihitaille uinnin ilosta uiville. Tietty radan päässä voi päästää ihmisiä ohi, mutta tympeää koko ajan pysähdellä.
Yksi vesijuoksija perseilee ja sää haukut kaikki? Minäkin joudun vähintään kerran kuukaudessa huomauttamaan uimareille jotka tunkevat vesijuoksijoiden radalle, en silti hauku uimareita porukkana.
Ikävää että sulle kävi noin. Jos ei sanominen riitä, pyydä uimavalvoja sanomaan. Idiootit kuriin yhteiseltä uimahallilta!