Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S..tanan vesijuoksijat, eikö teille mikään riitä?

Vierailija
07.12.2016 |

Uimahallissa on 3 rataa vesijuoksijoille ja 2 rataa uimareille. Tänään sitten yksi juoksija pönötti uimarien radalla, juoksi vielä väärään suuntaan. Jouduimme häntä väistelemään. Hän ei voinut mennä omalle radalleen kun hän joutuu siellä ohittelemaan 😰. Kolmannen kerran kun tuli vastaan sanoin: painu v...tuun täältä. Johan lähti ja hyvin mahtui omalla radallaan juokseen. Oli varmaan hyvä mieli kun sai pahoitettua mieleni.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uimahallin kusipaskaveteen koske kepilläkään!

Vierailija
42/43 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesijuoksija ja päinvastoin täällä Helsingissä olen huomannut, että vaikka meitä vesijuoksijoita on usein enemmän kuin uimareita, meille varataan silti useimissa halleissa vähemmän tilaa kuin uimareille.

Ahaa. Moonluullu, et vesijuoksijalle riittää neliömetri allasta ja siinä voi polkea nin maanperusteellisesti omalla vauhdilla. Nuppi vaan nousee vedenpinnasta korkeammalle, kun polkemistahti nopeutuu. Pakkoko se on liian kovasti haroa eteenpäin, sillä silloin juuri tulee tuollaisia ohitustarpeita.

Ei tosin höytäsenpöläystä tietoa tuosta koko touhusta, muutakuin se, että raakasti ylipainoiset ja vanhukset sitä taitavat isommissa määrin harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimareille siis lisää ratoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi