Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä roolissa olit koulunäytelmissä ?

Vierailija
07.12.2016 |

Olin piparkakku ja enkeli. Oli se yhtä sähläystä:). Hirmu jännää!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluevankeliumissa Maria. Yleensä tehtiin jotain musikaalityyppisiä näytelmiä, jolloin yleensä tein tanssi- ja laulurooleja. Ja kerran olin tonttu. 

Vierailija
2/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vesipisara kevätkuvaelmassa. Sininen jumppapuku ja sellofanista hapsuksi leikattu "hamonen " vyötärölle . Tehtävänä oli tanssina kukkien ympärillä ja esittää kevät sadetta.

Joulunäytelmässä olin enkeli. Jokin valkoinen kaapu ja kimaltavat siivet. Lauloimme jonkin uskonnollis- sävytteisen joululaulun. Rooli oli haluttu, oli vain yksi pääenkeli ja kaksi apuenkeliä. Sain olla toinen apuenkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ohme näitä tekee ja miksi ( varoitus ei herkille) :

Vierailija
4/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa koulun juhlissa oli kyllä maaginen sävy :)! Ne olivat taikapäiviä! Ne harsot ja kimalteet!

Vierailija
5/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä ala-asteen joulujuhlissa olin laulava enkeli. Yläasteella olin musikaalissa kissa, jolla oli paljon vuorosanoja ja laulettavaa. En tajua noita valintoja, koska en osaa laulaa enkä edes halunnut laulaa muiden kuullen.

Vierailija
6/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä ala-asteen joulujuhlissa olin laulava enkeli. Yläasteella olin musikaalissa kissa, jolla oli paljon vuorosanoja ja laulettavaa. En tajua noita valintoja, koska en osaa laulaa enkä edes halunnut laulaa muiden kuullen.

Onko kuvaa kissasta? Millainen kissapuku oli:)?

Vierailija
7/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli on ainoa minkä muistan. En tajunnut tuolloin, että se oli spesiaali rooli. :D

Vierailija
8/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulujuhlan näytelmässä ala-asteella toinen päärooleista. Oli ihan hirmu kivaa!

Vierailija
9/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joka vuosi joku peikko tai vastaava. Kerran olin Peppi. Olen punapää ja lapsena vielä takkutukkainen rasavilli sottapytty, niin liekö siinä syy rooleilleni.

Vierailija
10/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yleensä yksi massasta. Päiväkodissa ja kerhossa puu tai kukka (joka vain seisoi taustalla), jouluevankeliumissa yksi monista enkeleistä jne. Hassua on, että yksi lapsistani on luontainen esiintyjä. Hänet aina valitaan isoon rooliin, hän juontaa koulun juhlissa ja esiintyy kaikkialla laulaen ja soittaen. Häntä ei haittaa tai jännitä vaikka yleisöä olisi satoja, innostuu vaan. Meitä vanhempia välillä jopa hieman hävettää, kun oma lapsi on AINA luokasta se joka on valittu esiintymään. Ihmettelevätköhän muut vanhemmat? Ja mitenköhän me saimme tälläisen lapsen, ulkonäöllisesti on kyllä aivan näköinen :)

Vierailija
11/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poron takapuoli ja senkin homman mokasin.

Vierailija
12/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina joku rivijäsen jossain taustalla; enkeli, lucia-kulkueen peränpitäjä, tiernapoikien tähden pyörittäjä, joku vihannes kevätjuhlassa. Lukiossa tehtiin musikaali ja minulla oli siinä kaksi roolia; yhdessä oli pitkä pätkä monologia ja seuraavassa olin taustatanssija.

Vierailija
13/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yleensä yksi massasta. Päiväkodissa ja kerhossa puu tai kukka (joka vain seisoi taustalla), jouluevankeliumissa yksi monista enkeleistä jne. Hassua on, että yksi lapsistani on luontainen esiintyjä. Hänet aina valitaan isoon rooliin, hän juontaa koulun juhlissa ja esiintyy kaikkialla laulaen ja soittaen. Häntä ei haittaa tai jännitä vaikka yleisöä olisi satoja, innostuu vaan. Meitä vanhempia välillä jopa hieman hävettää, kun oma lapsi on AINA luokasta se joka on valittu esiintymään. Ihmettelevätköhän muut vanhemmat? Ja mitenköhän me saimme tälläisen lapsen, ulkonäöllisesti on kyllä aivan näköinen :)

Niin ja siis esimerkiksi jouluevankeliumissa minä olin yksi enkeli monista ja seisoin kynttilän kanssa hiljaa taustalla. Oma lapsi taas oli enkelinä se enkeli, joka enkeli joka seisoi muiden edessä yksin puhui kaikki enkeleiden vuorosanat ja lisäksi hän lauloi yksin laulun.

Vierailija
14/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poron takapuoli ja senkin homman mokasin.

Hahhaa kerro tää kokonaan kuulostaa hauskalta mokalta:)!

Vierailija
15/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lohikäärmeen pää, yksi kolmesta.

Vierailija
16/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijukainen. Ja piilottelin läskinä pitämääni itseäni tuolin takana.

Vierailija
17/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvaa kissasta? Millainen kissapuku oli:)?

Ei onneksi ole kuvaa ekä äänitettä. Tuosta on niin kauan, että en muista puvustuksesta muuta kuin sen, että naamat maalattiin ja pitkää häntää pyöritettiin. Kädellä eli tassulla, ei peffalla. Ja vaikka olisinkin pyörittänyt häntää peffalla, ei kaltaiseni murrosikäisen möllykän pyörityksestä olisi kukaan kostunut.

Vierailija
18/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluevankeliumissa Maria, joulunäytelmässä joulumuori. Päiväkodista en muista kuin yhden näytelmän, mutta siinä sievä isoveljeni oli prinssi ja minä esitin kärpässientä.

Vierailija
19/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssija. Laulaja. Tanssija. Aurinko. Pupu. Ja hitto minä niin inhosin niitä s*kelin esityksiä ja aina mulle nakitettiin joku homma. Olisin halunnut joskus kuulua siihen roudariporukkaan.

Vierailija
20/43 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on tosielämän traumaketju. 😂