En hylkäisi vauvaa juhlien takia
En jättäisi Linnan juhlien takia vauvaa kotiin mummon hoidettavaksi. Jäisi juhlat väliin.
Kommentit (16)
Todella pieniä vauvoja on hylätty imetys vaarantaen...
Hylkäisi? Tuskin kukaan vauvaansa hylkäisi linnan juhlien takia, mutta moni varmaan jättäisi hoitoon siksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Imetän. Näköjään se ei ole kaikille tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Imetän. Näköjään se ei ole kaikille tärkeää.
Sitä maitoakin voi pullottaa niin ei tarvita korvikkeita
3 kk ikäinen vauva on varmaan nukkkunut koko ajan. Tuskin nut saa hirveetä traumaa
Niin, Tässä maassa moni luulee hyvän äitiyden mitattavan tuollaisella.
Minä toivoisin olevani tasavertainen hoivan antaja mieheni kanssa .
Ne varmaan tiesi miten täydellinen äiti olet niin eivät lähettäneet kutsua. Parin vuoden päästä tulee varmasti sankarillisesta käytöksestäsi.
Aamun vitsi. Pienen vauvan äiti todellakin menee Linnan juhliin. Vauvaa ei ole siinä tapauksessa ole millään tavalla hylätty. Vai olenko syyllistynyt vauvani hylkäämiseen kun menin 3 tunniksi jouluostoksille ja jätin vauvan isänsä ja 3-vuotiaan siskonsa seuraan? Apua!
No ei kai nyt kukaan vauvaansa hylkää juhlien takia. Onpa ihmeellinen aloitus.
Mä oon hylännyt niin monta kertaa niin jos olis hyvät bileet tiedossa ni todellakin hylkäisin! Mutta ei oo niin täytyy tyytyy siihen että hylkään ton 7kk vauvan isänsä ja veljensä kanssa koska nyt on isän vuoro hoitaa lapsia kotona ja minun tehdä muuta.
Voihan hylkäys.
Vierailija kirjoitti:
Ne varmaan tiesi miten täydellinen äiti olet niin eivät lähettäneet kutsua. Parin vuoden päästä tulee varmasti sankarillisesta käytöksestäsi.
Mutta Salea kyllä harmitti kovasti jo tänä vuonna kun et päässyt paikalle valaisemaan tunnelmaa.
Voisi se mielipide muuttua jos saisit kutsun. Onneksi et kuitenkaa saanut.
Nii varmaan