Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merja Rehnin povi se vasta esillä olikin! :-O

Kommentit (244)

Vierailija
201/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi sentään. Täällä haukutaan burhia yms., mutta jos vanhan naisen tissi vähän sivulta vilantaa, niin jo ollaan sekaisin. Mä oon nähny äiteeni tissit heti synnyttyäni, eipä noissa ihmeellistä ole :-)

Rehnin rätti oli väärän mallinen, väärän kokoinen ja ehdottomasti väärässä tilaisuudessa. Yksinkertaisesti sanottuna tyylittömyyden huipentuma, mitä ei pelasta se että tissit ovat luonnollinen osa naisen vartaloa.

Vierailija
202/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merjan Twitter-tilillä kuvassa ennnwn juhlia hän pitää jotain (laukkua?) siinä vaon edessä. Eli on tainnut tietää että nyt menee metsään... miksei ole napannut jotain huivia siihen asuateeksi?

Tai vaihtanut pukua. Onhan noilla jossain keskustassa varmasti kämppä, jossa voi käydä nukkumassa tms. Siellä oli varmasti varapuku esimerkiksi sen varalle, että kaatuu kuohuviinit helmoille.

Twitterissä puku on oikealla kohdalla ja ih annok näköinen.

Jotakin on sattunut ja puku on valunut liian alas. Liekö laskeutunut, kun taksiin on mennyt ja taksista noussut.

Vähän säälittää, kamala ryöpytys moisen takia.

Ja en ole Merja, enkä tunne häntä, enkä on kepulainenkaan. 😌

Olisiko sitä Twitter-kuvaa jossakin näytillä? Nimittäin ihmetyttää kyllä, että ihanko oikeasti puku oli tarkoitettu tuollaiseksi mitä nyt näimme.

Jos minulla puku yllättäen ratkeaisi tms., niin pyörtäisin pois koko tilaisuudesta, kun en kehtaisi tuon näköisenä sinne mennä. Tai mistä sen tietää vaikka Merja olisikin halunnut poistua, mutta Olli sanonut että tuu nyt vaan, kyllä tuollaisia tissejä kehtaa näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Ylipäällähän oli jonain vuonna jopa vieläkin antavampi puku, mutta se sopi hänelle erittäin hyvin ja hänet äänestittiin vissiin Linnan kuningattareksikin sinä vuonna. http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/style…

Ei ollut minun suosikkejani tuokaan puku. Olen varmaan tässä vähemmistöä, mutta minusta tuossa on yhdistetty kaksi huonosti toimivaa juttua, nimittäin säkkimäisyys ja paljastelu. Tai Marialle olisi johonkin muuhun tilaisuuteen varmaan sopinut noin paljastava asu, mutta ei juuri tuonne.

Vierailija
204/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa ole jo tarpeeksi syöpää? Eilen näin rouva Sipilän puudelin ja nyt tämä.

Vierailija
205/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merjan Twitter-tilillä kuvassa ennnwn juhlia hän pitää jotain (laukkua?) siinä vaon edessä. Eli on tainnut tietää että nyt menee metsään... miksei ole napannut jotain huivia siihen asuateeksi?

Tai vaihtanut pukua. Onhan noilla jossain keskustassa varmasti kämppä, jossa voi käydä nukkumassa tms. Siellä oli varmasti varapuku esimerkiksi sen varalle, että kaatuu kuohuviinit helmoille.

Jotakin on sattunut ja puku on valunut liian alas. Liekö laskeutunut, kun taksiin on mennyt ja taksista noussut.

Olisiko sitä Twitter-kuvaa jossakin näytillä? Nimittäin ihmetyttää kyllä, että ihanko oikeasti puku oli tarkoitettu tuollaiseksi mitä nyt näimme.

Jos minulla puku yllättäen ratkeaisi tms., niin pyörtäisin pois koko tilaisuudesta, kun en kehtaisi tuon näköisenä sinne mennä. Tai mistä sen tietää vaikka Merja olisikin halunnut poistua, mutta Olli sanonut että tuu nyt vaan, kyllä tuollaisia tissejä kehtaa näyttää.

Ensi kerralla etsit itse! :)

https://pbs.twimg.com/media/CzAuFhVXgAA5bUC.jpg

Vierailija
206/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, paksu ja rupsahtanut lehmä pukee rukkastensa peitoksi patalaput. On se niin jännää, kun hänestä puhutaan.

Vierailija
207/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petti tyylitaju Rehnin rouvalla totaalisesti, mikä tyylimoka.

Vierailija
208/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla etsit itse! :)

https://pbs.twimg.com/media/CzAuFhVXgAA5bUC.jpg

Käsi on varmasti ylhäällä siksi, että näkyy Ollin ostama timanttirannekoru - - sponsored by suomalainen veronmaksaja. Linnassa nähtiin sitten vielä enemmänkin.

Vierailija
209/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen sellainen salaliittoteoria että jospa Sipilät olivat suostutelleet Merja Rehnin pukeutumaan noin, jotta saavat huomiota kiinnitettyä vaihteeksi johonkin muualle kuin itseensä.

Vierailija
210/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen sellainen salaliittoteoria että jospa Sipilät olivat suostutelleet Merja Rehnin pukeutumaan noin, jotta saavat huomiota kiinnitettyä vaihteeksi johonkin muualle kuin itseensä.

Ammun teorian alas Minna-Maarian puudelilla.

Vierailija
211/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Rehnit on joutuneet kiristyksen uhreiksi. On ollut pakko käyttää ko.asua. Usein ensimmäiseksi mieleen tuleva asia on se todennäköisin vaihtoehto, ja tämä tuli ensin mieleen.

Poirotit on jo luettu😂😂

Vierailija
212/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Rehnit on joutuneet kiristyksen uhreiksi. On ollut pakko käyttää ko.asua. Usein ensimmäiseksi mieleen tuleva asia on se todennäköisin vaihtoehto, ja tämä tuli ensin mieleen.

Poirotit on jo luettu😂😂

Ei mitään jo'ta.

Vierailija
213/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuva niin ei tarvitse kaikkien rynnätä katsomaan. Mitään ihmeellistä kuin asun rumuus.

http://is.mediadelivery.io/img/628/717db9431f8b478f8657aab1c56cffcf.jpg

Kiitos tästä keskustelusta - alkaa tämän pukukatastrofin aikaansaaneet osatekijät hahmottua.

Vasta nyt nimittäin huomasin tuon fuksian värisen nännikoristeen joka on kiinnitetty oikeaan rintaan - kuin burleskitanssijoilla, mutta heillä yleensä hillitymmän kokoisena.

Siis tuo huisku jota alunperin on ollut tarkoitus pyörittää rintoja heiluttelemalla....

Tässä kuitenkin puvun suunnittelijalla on totaalisesti karannut käsistä Madonna-imitaatio yhdistyen showtanssi- ja striptease-klisheisiin.

Jo tuon härpäkkeen koko on niin valtaisa että jo se yksin vetää puvun yläosaa kohti vyötäröä - ja tästä kuvasta huomaa myös toispuolisuuden: vasen rinta ja on vielä jotenkin paikoillaan...

Samalla näkyy miten koko yläosa on liian pieni: rintoja on yritetty kohotettaa ja kiristetää yhteen ihonvärisellä silikonituella, joka sekin on nyt noussut näkyviin eikä ole enää oikealla kohdallaan - saati tee enää tehtäväänsä.

Ylhäällä tämä tavoiteltu korsettiefekti aikaansaa ylimääräisen ihon kerrostumiseen kaulalle, siihen korun yläpuolelle... tässäkin lienee tarkoitus olleen että ko pantamainen ratkaisu pikemminkin peittäisi kaulan uurteet?

Perinteiset allit on sentään huomattu jo etukäteen piilottaa jonkinnäköisen turkisbolero-irtohihaviritelmän alle. (Kyseessä EI ole perinteinen puuhka - se lepäisi harteilla rennommin).

Olen sata varma että puvun alla on myös sukkanauhaliivit - jos jo ulospäinkin on heitetty noin monta viitettä aikuisviihteen suuntaan niin tuskin kokonaisuutta on kruunattu beigeillä sloggeilla...

Toisaalta, tarkemmin ajatellen, spandexista en ole yhtä vakuuttunut....

....voihan olla että rintavälistä näkyvä silikonikaistale onkin sellaisesta tukialusasusta joka kohoaa tuonne asti, ja alaosassa jatkuu lahkeellisina housuliiveinä?

Jos näin on - eli alla on mainittu puolivartaloliivihässäkkä - ei sille valumiselle ole voinut tehdä yhtään mitään: se on kuin jäädytetty liukurata-alusta puvun yläosan kelkalle....

....pinkit nänninyörit hoitivat liikkeelle lähdön - ja gravitaation lait huolehtivat viimeistelyn.

Vierailija
214/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustamusiikiksi tissi-kättelyyn olis voinut soittaa KaijaKoota, niin olis tiennyt vaihtaa kanavaa, kuten aina teen, kun radiossa soi KaijaKoo.

Vierailija
215/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan ehtoisat emännät rules 🚜

Vierailija
216/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä muuten varmaan on siellä alla sellainen kokovartalotuki. Ja se on sikaliukas. Siitänäkyy tuossa rintojen välissä se yläosa.

Olkaimet!

Vierailija
217/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei apua. Olis kyllä kiva tietää mitä matami itse ajattelee puvustaan. Pitääkö itseään seksikkäänä tuossa mekossa samaan aikaan, kun koko Suomi nauraa kaamealle yritykselle näyttää ikäistään nuoremmalta. 

KYLLÄ MINÄ TOSSA TILANTEESSA TOIVOISIN AVIOPUOLISONI SANOVAN JOTAIN. Tyyliin "Pls, kato itteäs peilistä. Näytät naurettavalta. Tossa koltussa et oo lähdössä. TÄSTÄ EI KESKUSTELLA!"

Vierailija
218/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei apua. Olis kyllä kiva tietää mitä matami itse ajattelee puvustaan. Pitääkö itseään seksikkäänä tuossa mekossa samaan aikaan, kun koko Suomi nauraa kaamealle yritykselle näyttää ikäistään nuoremmalta. 

KYLLÄ MINÄ TOSSA TILANTEESSA TOIVOISIN AVIOPUOLISONI SANOVAN JOTAIN. Tyyliin "Pls, kato itteäs peilistä. Näytät naurettavalta. Tossa koltussa et oo lähdössä. TÄSTÄ EI KESKUSTELLA!"

Lähtivätkö samasta osoitteesta vai tapasivatko vasta Valtioneuvoston linnassa?

Vierailija
219/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD Ollille pieni ylläripylläri kun vaimo kuoriutui ulkotamineista. Apua mikä ajatus, mä kuolen nauruun. :DDD

Vierailija
220/244 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD Ollille pieni ylläripylläri kun vaimo kuoriutui ulkotamineista. Apua mikä ajatus, mä kuolen nauruun. :DDD

Jotenkin kuvittelen, että Olli on se suhteen "kyllä, kulta" -osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi