Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder on pullollaan täynnä akateemisia?

Vierailija
06.12.2016 |

Olen vain peruskoulun käynyt pitkäaikaistyötön nainen, ja akateemisten miesten määrä Tinderissä ärsyttää. En ole kiinnostunut heistä eivätkä he minusta, koska mitään yhteistä ei ole. Näyttävät kauhean pinnallisiltakin suurin osa ja se överiksi menevä kunnianhimoisuus ja matkustelu jotenkin etoo minua.
Ei kai oikeassa elämässä voi olla noin paljon akateemisia? Missä ne tavalliset tai alempiluokkaiset miehet ovat?
Mistä löytäisin ihania duunarimiehiä, työttömiä tai vaikka maalaisjuntteja?! :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöbaarista?

Vierailija
2/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä työtön ja kouluttamaton mies, mutta arvostan sivistystä ja tykkään lukea paljon. Mihin lokeroon minut laittaisit? :)

Vierailija
4/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tänne maalle. Täällä et vahingossakaan törmää mihinkään akateemiseen.

Vierailija
5/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla matalasti koulutetuilla miehillä on jo naiset tai parit :D

Oikeasti; tuntuu korkea koulutus korreloivan suorassa suhteessa naisettomuuden kanssa ainakin täällä nuoremmassa päässä. En nyt sano, että se siitä koulutuksesta johtuisi, mutta ehkä olemme vähän harkitsevaisempia ja hitaampia.

Vierailija
6/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiöbaarista?

Mikseivät ne sitten osaa käyttää Tinderiä? Itse kun en kovin usein kapakoissa viihdy. Tarvitaanko Tinderöinnin osaamiseen akateeminen koulutus? Vai eivätkö semmoiset äijät edes omista älypuhelimia? :D

Vierailija
7/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeiltä, esim. suomi24 oletko kokeillut?

Vierailija
11/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin siellä tuntuu olevan paljon juurikin ei-akateemisia miehiä. Tai ainakin itse mätsäilin vain niiden kanssa, t. 24-vuotias akateeminen nainen.

Vierailija
12/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapakoista. 

Lähikapakoissa vaikuttaisi olevan lähinnä 50+ miehiä. Ihan niin kypsät eivät ehkä vielä ole makuuni, itse 27v.. :D

Vierailija
13/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiöbaarista?

Mikseivät ne sitten osaa käyttää Tinderiä? Itse kun en kovin usein kapakoissa viihdy. Tarvitaanko Tinderöinnin osaamiseen akateeminen koulutus? Vai eivätkö semmoiset äijät edes omista älypuhelimia? :D

Osaavat käyttää Tinderiä, mutta ei "alemman tason" miehet sitä kautta naisia saa, joten kukapa heistä siellä viitsii kovin kauaa olla, kun matcheja ei vain tule.

Vierailija
14/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffeiltä, esim. suomi24 oletko kokeillut?

Juu, Suomi24 Treffeiltä ehkä onkin löytynyt hieman paremmin. Siihen vaan tarvitsee nähdä enemmän vaivaa. On niin helppoa vain maata sängyssä ja selailla Tinderin mieskatalogia. Saisipa sinne jonkun asetuksen joka sulkisi korkeakoulutetut pois, heheh! :D

Vierailija
15/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisilla työttömillä on aikaa napsutella siellä kaiket päivät toistensa kuvia :)

Vierailija
16/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko kiviajkoj?

En nyt ihan hiffannut. :D

Vierailija
17/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiöbaarista?

Osaavat käyttää Tinderiä, mutta ei "alemman tason" miehet sitä kautta naisia saa, joten kukapa heistä siellä viitsii kovin kauaa olla, kun matcheja ei vain tule.

Taidan sitten itsekin olla "alemman tason" nainen kun Tindermatcheja tulee niin hirmu vähän. Joskus ne akateemisetkin miehet ovat erehtyneet matchiksi, mutta katoavat samantien huomattuaan erheensä. Siksi en viitsi painella niille herttaa enää ollenkaan. Tinder on täydellisten, täydellisyyttä vaativien ihmisten leikkipaikka. :D

Vierailija
18/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ylempää tasoa niissä akateemisissa miehissä on kun kaikki persaukisia :D

t. akateeminen nainen

Vierailija
19/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakorkean miehii siel on ainakin hirveesti :) ihan kiva, mutta niiden ulosanti on aika usein huonoa.

N20

Vierailija
20/24 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ylempää tasoa niissä akateemisissa miehissä on kun kaikki persaukisia :D

t. akateeminen nainen

Luulevat ainakin olevansa parempia. Tai ehkäpä etsivät itselleen elättäjänaista ja siksi en kelpaa, heh? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi