Muita jotka ei valmista ruokaa itse
Onko täällä muita ketkä ei osaa tehdä ruokaa itse ihan raaka-aineista lähtien, tai osaisi mutta ei viitsi tai muusta syystä niin tee. Minä en koskaan esim. osta raakoja perunoita ja tee niistä jotain ruokaa. Ostan aina esivalmisteita, esim. pakastealtaasta tai uunissa paistettavia juttuja jotka sitten kypsennän / lämmitän ennen syömistä.
Syön myös paljon leipää ja esim. lihapiirakoita ym. nopeita ruokia. Arkisin syön työpaikkaruokalassa päivällä ison annoksen ja illalla en syö muuta kuin leipää ym. tarvittaessa. Viikonloppuisin sitten lämmitän noita esivalmisteita jos en halua lähteä mihinkään. Käyn usein myös ulkona syömässä lauantaisi iltaisin ja sunnuntainakin joskus pikaruualla jos käyn muutoin kaupungilla, silloin en tarvitse koko viikkona tehdä omaa ruokaa.
Kommentit (4)
Niin välillä tosiaan tuntuu vähän että näitä samoja on tullut syötyä jo vuosikaudet. Työpaikkaruokalassa on kuitenkin paljon erilaisia ruokia ja ne vaihtelevat niin se tasaa tilannetta.
Minulla menee ehkä n. 400 euroa syömiseen kuukaudessa tosin en osaa tarkkaan sanoa?
Ei ole lapsia eikä miestä, en tiedä jos olisi niin ehkä sitten tilanne voisi olla toinen kun useampi ihminen syömässä?
Ap
Onnistuuhan tuo jos ei ole perhettä.
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät jaksa tai viitsi tehdä itselleen ruokaa. Jotenkin vain aivan käsittämätöntä, varsinkin kun miettii kuinka tärkeää asiallinen ravinto nyt yleensäkin ihmiskeholle ja -mielelle on.
Aika kalliiksi tulisi, jos aina valmista / puolivalmista ruokaa söisi. Ja aika yksipuolista olisi myös.
Sulla ei taida olla lapsia?