Linnan juhlat 2016 OFFICIAL
Pitkin päivää YLE1 näyttää Kohti Linnan juhlia -ohjelmaa.
Virallinen lähetys alkaa 18.55, Linnan jatkon 22.15.
Kommentit (939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli oli todella väsyneen oloinen lähetyksen lopun haastattelussa.
Ei ollut täysin kunnossa. Olisi ollut kyllä rehellistä kertoa, jos on esim. flunssassa tai jos on vakavampaakin. Mutta ehkä ei haluttu huolestuttaa kansaa? Eihän Urkinkan sairastelusta kerrottu. Tai sitten on joku vakava huoli taustalla.
No sodan uhkahan on. Ei meille vaan kerrota mitään. Mutta minä osaan lukea elekieltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Tähkän oma biisi? Miten voi laulaa näin pahasti nuotin vierestä?
On sen uudelta levyltä. Hirveä hoilotus!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Tähkä. Telkkari kiinni.
Käännä Teemalle, johan musa paranee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Ensi vuonna onkin kunnon bileet, Suomi 100v ja toistaiseksi Saulin viimeiset juhlat.
En tiedä, jotenkin nämä tuntui niin haikeilta juhlilta, vaisuilta. Entä jos nämä olivat ne viimeiset?
Miten niin viimeiset
ennen sotaa. Pahat fiilikset on, olen nähnyt siitä untakin. Mutta en tiedä tarkkaa aikaa. Keväällä? Kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Ensi vuonna onkin kunnon bileet, Suomi 100v ja toistaiseksi Saulin viimeiset juhlat.
En tiedä, jotenkin nämä tuntui niin haikeilta juhlilta, vaisuilta. Entä jos nämä olivat ne viimeiset?
Miten niin viimeiset
ennen sotaa. Pahat fiilikset on, olen nähnyt siitä untakin. Mutta en tiedä tarkkaa aikaa. Keväällä? Kesällä?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna oli kyllä amatöörimäisemmät toimittajat ikinä, mikä pohjanoteeraus! Ei osata ääntää oikein ja kysytään itsenäisyyspäivänä, mikä sketsihahmo Suomi olisi? oliko tämä joku Ylen toimittajien protesti, että vedetään niin huonosti kuin osataan?
Ylelle on kunnia-asia näyttää olevansa kaikkien yläpuolella.
Pääministeriä ei kai haastateltu (missasinko jotakin) - vai oliko Yle kieltänyt?
Minustaki oli jotenkin erilaiset juhlat kuin aiempina vuosina.
Nyt ei arvuuteltu päiväkausia etukäteen, miten kukin julkkis pukeutuu ja kuka sai kutsun ja kuka ei?
Lisäksi juhlissa erityishuomiota saivat -ansaitusti- itse veteraanit sekä heidän tarinansa, ja perinteinen pukuraati oli vähemmällä. Tykkäsin.
Gxcc kirjoitti:
Pääministeriä ei kai haastateltu (missasinko jotakin) - vai oliko Yle kieltänyt?
Jos niiltä on nyt vähän välit poikki?
Jopea vituttaa kun ei koskaan voida haastatella vakavasti. Aina kysellään vaan että tuleeks jotai vitsiä nyt ..
Voi olla, että Sipilä joutuu eroamaan, Sauli sairastuu, tulee nootti Venäjältä, alkaa poikkeustila ja kohta linnassa istuu uusi kenraalikuvernööri.
Sipilä mennyt karkuun koko päivän Ylen toimittajia. Kaatoi pari kadettia juoksennellessaan.
Jatkojen bändin kosketinsoittaja Lenni-Kalle Taipale? Karvoja naamassa niin ei näytä ihan tutulta. Marzi Nyman ainakin skitassa.
Miten niin viimeiset