Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan puolisoidemme hyvät ja huonot puolet

ärsyyntynyt
06.12.2016 |

Just tänään aamulla meinas pää räjähtää ton miehen kanssa, ja tuli tarve avautua niistä kaikista sen ärsyttävistä puolista. Mut toisaalta tiedostan mikä aivan ihmeellisen ihana tyyppi se silti on. Eli: kaikki te, joilla on myös avautumisen tarve ja toisaalta myös tarve muistuttaa itseään puolison hyvistä puolista; jakakaa mietteet mun kanssa!

Aloitan huonoista:
-uskomaton tohelo käytännön asioiden kanssa. Ei muista päivämääriä,kellonaikoja, juhlapäiviä vaikka oltais edellisenä päivänä puhuttu ja sovittu asiasta. Aargh.
-sairaan itsepäinen ja koen että riidat usein päättyy nimenomaan mun taipumisella, ei miehen
-työssään hyvä ja matemaattisesti ja loogisesti lahjakas - silti ihan älyttömän pihalla arjen asioista... Ei tiedä paljonko maito maksaa tai miten puuroa keitetään (no nykyään tietää, mut mä petin)
-ärsyttävä tapa vaatia hierontaa tai hyväilyä käskemällä, vaikkei pahaa tarkoitakaan
-valittaa turhista asioista ja muutenkin suhtautui asiihin tosi pessimistisesti usein. Tyyliin jos ehdotan jotain tekemistä päivälle X, ei koskaan myönny saman tien vaan aina jää pohtimaan ja arkitsemaan ja vastaus luokkaa "nooh, katsotaan.. Ei voi vielä tietää"
-ärsyttää epäsosiaalisuus ja rajoittuneet sosiaaliset taidot. Ei vaan osaa keskustella järkevästi. Hänen käsityksensä hyvästä kommunikaatiosta on tehdä paljon kysymyksiä ja puhua koko ajan. Tämä siis vieraammassa seurassa.

Hnnggh... No sit pitää muistaa ne hyvät puolet:
-rakastaa mua ylitsevuotavasti. Sanoo joka päivä rakastavansa, pussailee ja hyväilee, koskettaa ja pitää lähellä.
-asettaa mut etusijalle ystävien, perheen ja töiden ohi. Myös vaikeissa tilanteissa jos sanon etten voi jotain hyväksyä tai en jotain halua, mies toteuttaa mun toiveen.
-kehuu aina mun ruokaa. Tulee vähän ärsyttävä olo kun en halua olla mikään ruokaa laittava äiti, mut silti hellyttävää...
-pitää mua kauniina, rohkaisee mua ja pyrkii kohottamaan mun itsetuntoa. Haluaa auttaa mua mun tavoitteissa ja unelmissa.
-on mun paras ystävä, meillä on oma typerä huumorinlaji ja viihdytään yhdessä. Onnistuu aina naurattamaan mua.

On se rakas silti... Avautukaa muutkin :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, pystyn kuvittelemaan ap:n touhottamassa keittiössä, kun mies muikistelee suutaan ja maistelee herkullisia pöperöitä :)

Vierailija
2/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihana alotus <3 Nyt tuli kyllä hyvä mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tätä tarvittiinkin... Rakas avomieheni, huonot puolet:

-maailman epäsiistein tyyppi

-ei tee kotitöitä koskaan oma-aloitteisesti

-laiska oikeastaan kaikissa asioissa paitsi oman autoharrastuksen suhteen...

-jättää yhteydenpidon kavereihin ja sukulaisiin mulle

Hyvät:

-seksielämä ihan omaa luokkaansa:D

-turvallinen nallekarhu

-pitkä historia jo yli 10v, omat insideläpät on parasta

-tekee hyvä ruokaa (kun sitä innostuu tekemään)

-rakastaa mua <3

Vierailija
4/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot:

-Ei ikinä vastaa puhelimeen, kun on kuolemaakin tärkeämpää asiaa.

Hyvät:

-Aikalailla kaikki muut.

Vierailija
5/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen huono puoliet on että hänen on vaikea pyytää anteeksi ja kehua mistään,hyviä:hän on hellä ja syli aina avoin ja turvallinen,hän rakastaa keskustelujamme,on todella huomioon ottava seksielämässä ja saa minut tuntemaan itseni kauniiksi pelkällä katseella joka on täynnä rakkautta ja lämpöä.meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja hartastuksia ja hän on pitänyt huolta että saan omaakin aikaa,ihanin oli kun hän oli 7 päivää 6 lapsen kanssa kun lähdin teinitytön kanssa khao lakiin.yhdessä oltu 25v,seurustelun alkuaikoina vikalista oli paljon pidempi kuin hyvien puolien lista,vuosien myötä kehitytty kummatkin kumppaneina,aamuisin on ihana,pikkujuttu kun hän laittaa auton lämpiäämään ja raappaa lasit kun hän lähtee tuntia aiemmin töihin kuin minä.en ikinä vaihtais häntä muihin!

Vierailija
6/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika? 

Vierailija
7/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Mun miehen huono puoliet on että hänen on vaikea pyytää anteeksi ja kehua mistään,hyviä:hän on hellä ja syli aina avoin ja turvallinen,hän rakastaa keskustelujamme,on todella huomioon ottava seksielämässä ja saa minut tuntemaan itseni kauniiksi pelkällä katseella joka on täynnä rakkautta ja lämpöä.meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja hartastuksia ja hän on pitänyt huolta että saan omaakin aikaa,ihanin oli kun hän oli 7 päivää 6 lapsen kanssa kun lähdin teinitytön kanssa khao lakiin.yhdessä oltu 25v,seurustelun alkuaikoina vikalista oli paljon pidempi kuin hyvien puolien lista,vuosien myötä kehitytty kummatkin kumppaneina,aamuisin on ihana,pikkujuttu kun hän laittaa auton lämpiäämään ja raappaa lasit kun hän lähtee tuntia aiemmin töihin kuin minä.en ikinä vaihtais häntä muihin!

Ihana kuulla! Me ollaan oltu yhdessä vasta kolme vuotta, ja tosiaan uskon että huonot-lista senkun lyhenee vuosien mittaan, niin mulla kuin miehellä :) yhteen hioutuminen on vasta alussa meillä, mutta koko loppuelämähän tässä on aikaa. Ja näin ärsyyntyneenä aina nousee toi huonojen puolien lista suuremmaksi, kuin mitä se arjessa tavallisesti olisikaan... Onnea on olla hyvässä parisuhteessa ja siihen kuuluu aina epätäydellisyys!

-ap, joka on onneksi myös jo leppymään päin

Vierailija
9/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä huonoja puolia omasta miehestä. Hmm.. no sellainen, että jankuttaa ja jälkikäteen huolehtii asioista, joille ei voi enää mitään. Tyyliin, joku kompastuu ja käsi murtuu. Sit taivastellaan päiväkausia, että miksi käveli just siinä eikä hiekotetulla alueella. Viikon jälkeen tuo jo ärsyttää, kun palataan loputtomasti samaan asiaan 😁

On paras ystäväni. Hellä, huolehtivainen ja ihana.

Vierailija
10/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomiehen miinukset:

-Tuppisuu 

-Valittaja (tämä on ärsyttävin piirre)

-Murehtii aivan liikaa menneitä valintoja, sen sijaan että eläisi nykyhetkessä

-Kunnianhimoton

-Ei huolehdi pahemmin ulkonäöstään/vaatteistaan

Plussat:

-Oikeudenmukainen

-Samat arvot

-Ei pettäisi ikinä

-Tekee kotitöitä oma-aloitteisesti

-Eläinrakas

-Tulee hyvin toimeen ystävieni ja perheeni kanssa

-Hyvännäköinen

-Hyvä penis

11/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sopii tähän aamupäivään...

Aloitan minäkin sattuneesta syystä niistä huonoista puolista:

- pitää omia asioitaan tärkeämpänä kuin muiden, esim. treenaamistaan, töitään

- suorastaan anaali luonne monessa seikassa, esim. tavaroiden järjestelyssä. Kuka tiesi, että vessapaperin pitää olla tietyn verran vedettynä rullasta, että se on ok? Onneksi ei vaadi muita tekemään näitä...

- ei välttämättä kykene pitämään housujaan jalassa vieraiden naisten kanssa

- on hyvin kosketteleva seurasta riippumatta, saattaa esim. iltaa ystävien kanssa istuessa vetää jalkani syliinsä ja hieroa reisiäni

- tarvitsee älyttömästi omaa tilaa hengittää ja sitten taas paljon seksiä

- työnarkomaani, kuten taitaa olla suurin osa yrittäjistä

- emotionaalinen elämä hiukan hukassa, sosiaaliset taidot opeteltuja (osaa hyvin leikkiä bisnesleikkejä ja on pidetty yhteistyökumppani, osaa puhua naisen sänkyyn)

- ei kerro ongelmistaan, vaan patoaa niitä ja pyrkii selvittämään niitä tukahduttamalla ne treenaamisen alle kunnes se ongelma purkautuu räjähtäen

- vaikeuksia asettua toisen asemaan

- vaikuttaa usein jurolta muiden seurassa

- puuttuu rasismiin ja sovinismiin aika ärhäkästi seurassa kuin seurassa (esim. erään juntimman sukulaiseni kanssa, vaikka tietää hyvin että se on tämän käsitys "huumorista" ja ettei puuttumisella mitään saavuteta)

- kun meinasimme erota, mies käyttäytyi todella hallitsevasti ja suoraan sanottuna k-päisesti estämällä eroa etenemästä kieltäytymällä allekirjoittamasta, ja uhkailemalla, kiristämällä ja pyytelemällä anteeksi

+ rakastaa minua todella paljon

+ rakastaa lapsiamme vaikka ei heitä olisi alunperin halunnutkaan

+ pyrkii olemaan parempi isä ja aviomies käymällä mm. terapiassa ja pariterapiassa

+ seksi tajunnanräjäyttävää

+ pyrkii huolehtimaan kaikista tarpeistani ja haluaa mahdollistaa minulle kaiken mitä haluan

+ rauhallinen

+ älykäs

+ sietää tarvettani olla perheeni (vanhemmat, sisarukseni perheineen) kanssa paljon tekemisissä vaikka itse olisi mieluiten vain minun ja lasten kanssa. Tänäänkin lähtee juhlimaan meidän kanssamme Itsenäisyyspäivää vaikkei todellakaan haluaisi.

+ todella hyvännäköinen

+ huikeassa kunnossa

+ ei arvosta erityisesti rahaa/materiaa

+ todella seksikäs ääni

+ on kiinnostunut lukemisesta, historiasta, politiikasta yms.

Kaiken kaikkiaan vaatii todella tietynlaisen puolison. Onneksi minä olen melko joustava.

Vierailija
12/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea keksiä huonoja puolia omasta miehestä. Hmm.. no sellainen, että jankuttaa ja jälkikäteen huolehtii asioista, joille ei voi enää mitään. Tyyliin, joku kompastuu ja käsi murtuu. Sit taivastellaan päiväkausia, että miksi käveli just siinä eikä hiekotetulla alueella. Viikon jälkeen tuo jo ärsyttää, kun palataan loputtomasti samaan asiaan 😁

IHAN KUIN MUN MIES 😂😂 tosin sillä yhdistyy tohon jankkaamiseen äärimmäinen penninvenytys. Auta armias jos tankkaan väärällä asemalla, kun toisella ois ollut ainakin sentin sadasosan halvempaa, vaikka sinne kestääkin ajaa parikyt minuuttia... 😄 ton takia myös tosi nihkeästi lähtee viettää iltaa ulos tai käymään tapahtumissa, se ärsyttää.

Toisaalta ihanaa että haluaa olla kotona mun kanssa eikä huitele siellä täällä... Nautitaan toistemme seurasta paljon ja viihdytään, rakastetaan ja osoitetaan se sanoin ja teoin 😊 ja erityispoikkeuksena, piheydestä huolimatta mies ostaa mulle kukkia ainakin kerran kuussa. Se on siltä todellinen rakkauden sankariteko! 😄

Vierailija
13/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinukset:

-uraohjus

-treenaa liikaa

-syo liian terveellisesti treeniohjelman mukaan

-liian fiksu valilla

-historiassa varmaan +100 panoa

-kayttaa silent treatmenttia aseena kiistoissa

Plussat:

-valittaa minusta

-rakastaa minua ja nayttaa sen

-uskaltaa puhua tunteistaan

-hyvatuloinen

-komea, hyvin pukeutuva ja kympin kroppa

Vierailija
14/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ihana luonne: rauhallinen, kiltti, ystävällinen, eläin- ja lapsirakas, huumorintajuinen...

+ tulee hyvin toimeen kaverieni ja sukulaisteni kanssa

+ ei rähjää vaikka kuinka vituttaisi tai jopa suututtaisi (itse pelkään huutavia ihmisiä, tämä luonteenpiirre on tärkeä minulle)

+ iso, lämmin syli

+ osoittaa rakkauttaan päivittäin: pussaa, halaa, nappaa syliin, kertoo sanallisesti

+ musikaalinen ja kulturelli

+ tekee kotitöitä oma-aloitteisesti, ja hoitaa erityisesti ne joista itse en pidä

+ tekee lempiruokiani minulle, ja kehuu aina kaikkia minun kokkailujani

+ hänen kanssaan on mukava matkustaa (reissatessa huomaa kyllä ihmisen parhaimmat ja huonoimmat puolet!)

- iso maha

- polttaa karsean hajuisia sikareita

- välillä stressaa liikaa turhistakin asioista

- huono itsetunto

- kuorsata röhnöttää

- liian hyvät unenlahjat, olen kateellinen :D

Vierailija
15/16 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni:

- Internetaddikti, ärsyttävää kun haluan jutella ja miehellä naama kiinni kännykässä

- Polttaa pilveä eikä kerta kaikkiaan suostu ymmärtämään miksi se häiritsee ja stressaa minua

- Maiskuttaa ja öheltää syödessään

...

+ Tekee kotitöitä ja hemmottelee usein mm. laittamalla ruokaa ja tuomalla kukkia

+ Älykäs

+ Hellä ja huomaavainen

+ Kertoo joka päivä rakastavansa minua

+ Ei murjota eikä leiki mykkäkoulua

+ Paras ystäväni

+ Haluaa koko ajan oppia uutta eikä jätä projekteja kesken

+ Hauska, saa mut nauramaan joka päivä

Vierailija
16/16 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ajattelee aina mun parasta

+ antaa paremman pihvin mulle

+ pitää henkisesti ja fyysisesti turvassa

+ hauska

+ rakastaa mua, näyttää ja kertoo sen

+ ymmärtää mua ja mun outoja juttuja ja vaikka ei ymmärtäisi niin yrittää ymmärtää.

+ tekee kotitöitä hieman omatoimisesti ja loput pyytämällä

+ antaa koko sydämensä mulle

- joskus osaa ärsyttää niin helkkaristi

- kuorsaa

- tapojensa orja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi