Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekkakuski roikkui persiissä

Vierailija
06.12.2016 |

Eiken ajelin pitkän pätkän vitostiellä, nopeusrajoitus 80km/h. Asetin vakinopeussäätimen 90:n nopeuteen. Pitkän matkaa rekkakuski jostain syystä roikkui aivan persiissä kiinni, todella vaarallisen lähellä.
Mieleeni muistui hyvä neuvo täältä. Jyrkähkön ylämäen alla näppäsin vakkarin pois päältä ja annoin nopeuden hiipua vähän alle 80:n. Rekkakuski välkytteli kaukovaloja aikatavalla ja minä hipaisin lisää kaasua, Passat 1,8TSi DSG-vaihteistolla kiihtyikin aika nopeasti entiseen nopeuteensa ja syntyi erittäin hyvä turvaväli rekkaan.
Eipä sitä rekkaa sitten kohta peilistä näkynytkään. Kiitos vinkistä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi havaittu keino pudottaa roikkuja kauemmas.

Vierailija
2/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää perseessä roikkujat on ihan arkipäivää tien päällä. Kehittelen just oman volvon katolle jotain paskalinkoa millä vois napata terkut tuhkaluukun nuohoojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, kuinka liikenteen ammattilaiset jatkuvasti syyllistyy liikenteen vaarantamiseen. Taxikuskitkin on ammattiliikenteen irvikuva.

Vierailija
4/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoksasin äsken, miten sain perseessä roikkujan kauemmaksi. Ajoin siis tuollaiset 400 km tänään ja olen aika kokenut kuski. Ajoin urien ulkopuolella, niin kivasti pöllysi takana ajavan päälle. Hoksasin sen kyllä vahingossa, mutta kun tajusin, ajoin koko ajan niin, että ajoin siinä pölisevässä lumessa, jos ei ollut kävelijöitä lähellä, tarkoittaa siis kohtalaisen reunassa ajamista. 

Vierailija
5/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee tarve pestä ikkunat ku joku kiinni, ei toki toimi rekkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän