Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen aivan rakastunut mun ripsienpidennyksiin

Vierailija
06.12.2016 |

En olisi ikinä uskonut, miten iloiseksi tällainen ihmisen tekee. Suoraan sängystä ilman meikkiä töihin!!
Aiemmin mulla oli rakennekynnet, joista tykkäsin myös, mutta nämä ripset piristävät niin paljon!
Jos mietit lahjaa itsellesi, suosittelen kokeilemaan. Alkusatsaus on isompi, jatkossa huollot halvempia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla tuli niin kauheat silmät ripsienpidennyskokeilun jälkeen, etten uskaltaisi itse kokeilla. Hän tuli allergiseksi kiinnitysaineille ja hänen omatkin ripsensä lähtivät. Joillakin ripset näyttävät kivalta, mutta suurimmalla osalla ripset ovat liian erottuvat tönköt.

Mulle kävi viime kesänä samoin, eli todella paha allergia puhkesi pidennyksistä. Harmittaa tosi paljon, etten enää voi otattaa ripsiä, sillä ne nostivat kivasti silmäluomia ylöspäin. Meikäläisellä kun on luomet alkaneet roikkua jo tosi paljon. 

N46

Vierailija
22/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että sä olet rakastunut SUN ripsienpidennyksiin. Ettet ole rakastunut naapurin vastaaviin

Toisaalta outoa, että olet rakastunut SUN ripsihärpäkkeisiin etkä SUN läheisiin ihmisiin. Mutta sehän on SUN maailma ja siellä SUN ajatukset SUN ripsistä on SUN oma asia.

Ap sanoi olevansa rakastunut omiin ripsienpidennyksiin ja sä tulkitset sen näin 😂 Missä ap sanoi että rakastaa ripsiään enemmän kuin perhettään? Tai että laittaa rahan ennemmin ripsiinsä kuin ruokaan lapsilleen? Suomalaisuus tiivistyy sussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vähä-älyiset käyttää ripsipidennyksiä. Jos sattuukin kuulumaan tähän joukkoon, niin kannattaako sitä kaikelle kansalle julistaa?

Vierailija
24/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karunnäköisiä ne ripset joita huolletaan vain kerran kuukaudessa. Kauniimman näköistä kun omat ripset ja niihin kunnollista maskaraa

Vierailija
25/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan vähä-älyiset käyttää ripsipidennyksiä. Jos sattuukin kuulumaan tähän joukkoon, niin kannattaako sitä kaikelle kansalle julistaa?

Ajattelin näin kunnes aikuistuin ja älysin antaa kaikkien kukkien kukkia, tuomitsematta pintapuolen perusteella. En tosin käytä itse enkä tule käyttämään, jos sitä luulet. Äkkijyrkkä tuomitseminen rumentaa enemmän kuin mikään lisäke.

Vierailija
26/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kaunista paksuissa muovisen näköisissä 1.5 cm pituisissa räpsyttimissä. Järkyt

Vierailija
27/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rahallinen satsaus.. tietysti pitää muut asiat olla kunnossa. Mutta jos rahaa on ja haluaa kerrankin satsata itseensä, ripset ovat mainio kohde!

Suomessa täytyy aina puolustella, jos haluaa laittaa rahaa kauneudenhoitoon. Minusta on ok, jos esim nainen ei meikkaa. Se on hänen oikeutensa. Mutta myös minulla on oikeus tehdä niin kuin hyvältä tuntuu.

En muuten saa millään laskukaavalla 1000 euroa ripsiin menemään vuodessa. Huollot ovat 55 eur kuukaudessa. Sen rahan joku polttaa kirjaimellisesti savuna ilmaan.

Ap

Laskehan uudestaan. Todellisuudessa 3 viikon huoltoväli alkaa olla maksimi, ripsethän ehtii tulla kasvukauden loppuun siinä ajassa..

Vierailija
28/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että sä olet rakastunut SUN ripsienpidennyksiin. Ettet ole rakastunut naapurin vastaaviin

Toisaalta outoa, että olet rakastunut SUN ripsihärpäkkeisiin etkä SUN läheisiin ihmisiin. Mutta sehän on SUN maailma ja siellä SUN ajatukset SUN ripsistä on SUN oma asia.

Ap sanoi olevansa rakastunut omiin ripsienpidennyksiin ja sä tulkitset sen näin 😂 Missä ap sanoi että rakastaa ripsiään enemmän kuin perhettään? Tai että laittaa rahan ennemmin ripsiinsä kuin ruokaan lapsilleen? Suomalaisuus tiivistyy sussa.

Tuo tyyli on niin ärsyttävä: Olen rakastunut näihin mun härpäkkeisiin. Mitä mä tekisin tälle mun tukalle.

Vierailija
29/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyyli on niin ärsyttävä: Olen rakastunut näihin mun härpäkkeisiin. Mitä mä tekisin tälle mun tukalle.

Mistä on ok keskustella tai tehdä aloituksia? Siitä miten tämä ja tuo ihmistyyppi ärsyttää?

Vierailija
30/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katkesi omat ripset ihan kauheiksi. Kesti tosi kauan palautua.

sama juttu mulla. Paitsi, että omat ei palautuneet entiseen "loistoonsa" täysin. Ja sen lisäksi ilmeisesti osa karvatupeista tuhoutui, koska luomissani on kohtia, joihin ei enää kasva ripsiä ollenkaan :(

Vierailija
31/31 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ne kaunistaa, mnuoutta kaikkien mielestä varmaan ei. En vaan ymmärrä miksi ulkonäön perusteella haukutaan. Vaikka tekisi mieli jo itsekin sanoa harmaavarpusista muutama sana. Kyllä kauneuttaan voi korostaa ja estetiikasta nauttia