Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua kämppistä vaan naisen

Vierailija
06.12.2016 |

Ahdistaa elää liitossa jossa ollaan kuin kämppiksiä vaimon kanssa. Ja jos kämppistä hakisin niin valinta ei olisi vaimoni.
En suoraan sanottuna saa mitään enää tästä liitosta. Läheisyyttä ja seksiä ei ole, vaikka mitä tekisin tai olisin tekemättä. Ja silti molemmat kituu tässä ja vanhenee. Minulla olisi niin paljon rakkautta ja hellyyttä jaettavana, pitäisin naista hyvänä. En halua enää elää kämppiksenä ja kärvistellä!
Haluaisin olla mies naiselleni ja kokea vastarakkautta.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että jos ap olisi nainen, olisi viimeistään toisessa kommentissa kysytty pitääkö itsestään huolta tai onko lihonut.

Niin. Miehetpitävät jonain perusoikeutenaan seksiä ja myös oikeutettuna olla antamatta jos muija lihoo. Saako sitten nainenkin olla haluamatta jos mies rumenee? Ja varmasti saa hankkia uuden jos mies pihtaa.

Myöskin jos ap olisi nainen niin hänelle olisi jo sanottu että lasten vuoksi kestät vaan, itsepä vakkasi valitsit. Miehelle sanotaa että petä tai etsi uusi, hitot lapsista. Vaikken tiedä oliko näillä lapsia.

Vierailija
62/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse halua avointa suhdetta. Kuten jo mainitsin olen all or nothing tyyppiä. Ehkäpä pitäisi alkaa kartoittamaan mistä löytyisi uusi kumppani.

Mitäpä jos olisit kuitenkin aikuinen, ja hoitaisit sen eron ennen kun rupeat uusia kumppaneita=toista naista ja puolison pettämistä etsimään. Sellainenko ihminen haluat olla? Kerrot sitten lapsille että "isi ja äiti oli tosi onnettomia yhdessä, niinpä sitten etsin toisen naisen itselleni ja me rakastuttiin oikein kovasti, mutta äiti suuttui siitä ja niinpä me sitten vihdoin erottiin. Koko ajanhan olisi pitänyt, mutta kun ei isi itse saanut aikaiseksi vaan piti saada äiti hoitamaan asia."

Noin minun exäni teki. Lapset eivät paljoa isäänsä tapaa kun saivat tietää. Olisi vain heti eronnut kun ei enää kiinnostanut, miksi jokin pillu/akka piti lasten elämään sotkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla minun mieheni, sillä erotuksella, että en usko mieheni kirjoittelevan av:lle. Ja hän ei halua erota, vaikka olen sitä satoja kertoja ehdottanut. Päinvastoin, heittäytyy hankalaksi ja uhkaa tehdä erosta mahdollisimman raskaan, jos siihen lähden.

Mieheni on omasta mielestään unelmien mies. Omien sanojensa mukaan hän ajattelee aina vaimoaan ja perhettään, mitä ikinä sitten tekeekään. Että me ollaan tärkeintä maailmassa ja hän tekee kaikkensa meidän eteensä. En tiedä miten tämä näkyy käytönnössä. Tekee töitä ja tuo osansa elatukseemme? Se on ainoa, minkä tähän hätään keksi. Muuten hän juoksee harrastuksissaan minkä ehtii, on aina ollut isänä hieman etäinen (lapset haluavat aina minun hoitavan iltatoimet, nukuttamiset ja muutenkin kaiken), viikonloppuisin hän nukkuu vähintään puolille päivin ja loputkin päivästä makaa sohvalla (ellei ole niitä harrastuksia), koska "hänelläkin on oikeus joskus levätä". Hän on myös huomautellut vartalostani (ei pidä kuulemma sellaisia muistella, koska ei hän niitä tarkoittanut) ja osaa muutenkin olla arjessa ilkeä ja piikittelevä. Hänen mielestään se on vain keskustelua ja minä olen liian herkkä jos loukkaannun joka asiasta. Tuossa taannoin juttelimme jostain ihan arkipäivän asiasta, kun mies yhtäkkiä tokaisi "en jaksa jutella sun kanssa, sulla on aina niin tyhmät mielipiteet". Tämä on hänen asenteensa aina. Jos vähänkään loukkaannun tai sanon vastaan, olen hankala ihminen ja tahallani hankaloitan meidän avioliittoamme. Itsessään hän ei siis ikinä näe mitään vikaa.

Arki hänen kanssaan on minulle jokapäiväistä sinnittelyä ja sietämistä. Hän tietää, etten halua seksiä tai mitään kosketustakaan häneltä, mutta silti hän lääppii päivittäin. Usein tulee pussaamaan lasten nähden, niin etten kehtaa torjua. Eli joo, eipä tässä seksihalut ihan korkeimmillaan ole.

Idioottihan minä olen, kun olen tähän liittoon jäänyt, mutta vielä koittaa päivä, jolloin lähden. Ehkäpä sinullekin ap!

Vierailija
64/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai sitä pitäisi automaattisesti saada hellyttää ja palkinnoksi seksiä siitä että viitsii tehdä kotityöt ja olla isä? Ehkä sinä olet unohtanut olla myös puoliso, vaan olet huomiotakerjäävä kiukutteleva lapsi ja sellaista lisää lapsia maailmaan synnyttäneet eivät kotonaan jaksa. Ei kiihota yhtään. Lassukat, hyi!

Tämä.

Itselläni on mennyt täysin halut miestäni kohtaan, kun on juuri tuollainen palkinnon kerjääjä. Helvetti se seksi ja läheisyys ei ole mikään palkinto! Sitä annetaan ja saadaan rakkaudesta eikä palkinnoksi siitä, kun imuroi.

Ap. ei selvästikään osaa käsitellä naisia. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttava. Haluaa tuntea, että mies haluaa naiselle hyvää eikä niin, että mies tekee kaiken vain siksi, että hän saisi pillua. Vaikka se tavoite olisikin saada itselleen tyydytystä, niin sitä ei pidä naiselle näyttää. Naiset ajattelee aivoilla ja läheisyys ja seksi lähtee tunteesta.

Toisekseen, ap:n kaltainen nettipalstalla vaimostaan vinkuja ei kyllä sytytä ollenkaan. Ap vain odottaa, että vaimo ottaisi eron, kun itsellä ei ole siihen munaa.

Opettele ap. ajattelemaan muitakin kuin itseäsi ja omia halujasi, niin sitten vaimokin ehkä lämpenee paremmin. Eikä se ole sitä, että tekee toisen puolesta pyykinpesun, jos se lähtee siitä, että sen jälkeen pitäisi saada palkinto. Tee se pyykinpesu siksi, että haluat vaimosi arkea helpottaa, ei siksi, että sitten ehkä saat palkinnon. Se "palkinto" tulee, kun motiivi on oikea.

Vierailija
65/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis valmis tekemään mitä vaan, että saisit läheisyyttä, mutta et kuitenkaan antamaan vaimollesi sitä, mitä hän haluaa. Takaan nimittäin, että KUKAAN nainen ei kieltööydy nautinnollisesta seksistä. Tosiasia on vaan, että seksi sun kanssa ei enää anna vaimollesi nautintoa. Mieti itse, miksei.

Aika monella ihmisellä nautinnolliseen seksiin kuuluu olennaisena osana himo toista kohtaan. Jos toista pitää veljenä/siskona, ei himoa ole vaan ajatuskin seksistä aiheuttaa lähinnä inhoa. Joten pitäisi päästä kiinni siihen, miksi toista pitää vain sisaruksena/kämppiksenä.

Muutenkin tuo huono seksi on aika huono heitto. Se kun toimii molempiin suuntiin. Ei mieskään kieltäydy nautinnollisesta seksistä. Ja ihan tiedoksi, kaikki naisetkaan ei sitä hallitse. Pussit voi mies toki tyhjentää paremma puutteessa, mutta siihen se jääkin.

Vierailija
66/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista meillä, minä en siedä oman miehen kosketusta enää ollenkaan. Mietin eroa joka päivä, mutta eipä se helppoa ole, vaatisi isot voimarat lähteä ja hajottaa kaikki.

Tässä hyvin kiteytyy miehen ja naisen ero. Nainen hakee kumppania joka hänen elämää parantaa, mies hakee kumppania jonka elämää voi parantaa. Ongelman eteen tullessa, nainen levittää sakset ja uutta matoa vaan koukkuun. Tunteet, uskollisuus, kumppanuus on toissijaista.

Vierailija
67/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sitä pitäisi automaattisesti saada hellyttää ja palkinnoksi seksiä siitä että viitsii tehdä kotityöt ja olla isä? Ehkä sinä olet unohtanut olla myös puoliso, vaan olet huomiotakerjäävä kiukutteleva lapsi ja sellaista lisää lapsia maailmaan synnyttäneet eivät kotonaan jaksa. Ei kiihota yhtään. Lassukat, hyi!

Tämä.

Itselläni on mennyt täysin halut miestäni kohtaan, kun on juuri tuollainen palkinnon kerjääjä. Helvetti se seksi ja läheisyys ei ole mikään palkinto! Sitä annetaan ja saadaan rakkaudesta eikä palkinnoksi siitä, kun imuroi.

Ap. ei selvästikään osaa käsitellä naisia. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttava. Haluaa tuntea, että mies haluaa naiselle hyvää eikä niin, että mies tekee kaiken vain siksi, että hän saisi pillua. Vaikka se tavoite olisikin saada itselleen tyydytystä, niin sitä ei pidä naiselle näyttää. Naiset ajattelee aivoilla ja läheisyys ja seksi lähtee tunteesta.

Toisekseen, ap:n kaltainen nettipalstalla vaimostaan vinkuja ei kyllä sytytä ollenkaan. Ap vain odottaa, että vaimo ottaisi eron, kun itsellä ei ole siihen munaa.

Opettele ap. ajattelemaan muitakin kuin itseäsi ja omia halujasi, niin sitten vaimokin ehkä lämpenee paremmin. Eikä se ole sitä, että tekee toisen puolesta pyykinpesun, jos se lähtee siitä, että sen jälkeen pitäisi saada palkinto. Tee se pyykinpesu siksi, että haluat vaimosi arkea helpottaa, ei siksi, että sitten ehkä saat palkinnon. Se "palkinto" tulee, kun motiivi on oikea.

En ole AP, mutta samanlaisessa tilanteessa. En minä ainakaan tee kotitöitä saadakseni seksiä tai läheisyyttä. Teen niitä siksi, että kaikki perheessämme tarvitsee ruokaa, puhtaita vaatteita ja itseäni ainakin häiritsee asua likaisessa ja sotkuisessa talossa. Silti haluaisin joskus kuulla jotain positiivista palautetta tekemisistäni. Minusta se vaan kuuluu hyvään käytökseen ja ei se ainakaan toisen päivää pilaa, että kiitosta saa. Toki myös minulla on parannettavaa niin kiittämisessä kuin kotitöissäkin.

Läheisyyttä ja seksiä oletan saavani siksi, että minusta se kuuluu aikuisten parisuhteeseen ja tiedän meidän molempien siitä nauttivan (näin minulle ainakin väitetään). Minulle ainakin läheisyys on keino osoittaa tunteitaan ja nauttia yhteenkuuluvuuden tunteesta. Ja niin halauksilla kuin seksilläkin on kumma tapa ruokkia niitä tunteita toista kohtaan.

Pitäisi muistaa, että ne omat päätelmät toisen motiiveista voivat olla myös vääriä. Ainakin meidän pariterapiassa paljastui monta väärinkäsitystä, jotka olivat lähteneet siitä, että ollaan puolin ja toisin lukkiuduttu siihen omaan käsitykseen kysymättä asiasta tarkemmin. Varsinkin naisilla on paha tapa luulla tietävänsä aina mitä miehensä päässä liikkuu. Voi olla, että miehen ajatuksen juoksu on suoraviivaisempaa ja siksi helpommin arvattavissa. Mutta myös miehillä on tunteet. Ja niihin kuuluu paljon muutakin kuin vain seksin kaipuu.

Vierailija
68/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon onglmaan ei oikein auta muu kuin puhuminen. Hienoa kuitekin että ajattelet ennenkuin teet mitään peruuttamatonta. Itse elän parisuhteessa mieheni kanssa naimisisissa ei olla (paitsi pankin kanssa kun on yhteinen talolaina) olemme kans kuin kämppikset. Kiitos siitä kuulu viime kesän ansiosta miehelleni. Minä olin tuolloin raskaana ja mies vaan avoimesti kyttäs vieraitten naisten perseitä ja jotain teini stripparivideoita yms pervoa. Totes vaan että miehet on miehiä. Keksi alkuraskauden aikana tekosyitä miksei seksiä harrasteta vaikkei lääkäri tai kukaan muu terv.huollonammattilainen kieltänyt sitä. Josain vaiheessa koitti minua lämmitellä sänkypuuhiin muttei oikein kiinnostanut, olenkin hänelle sanonut että näemmä täytyy elää selibaatissa loppuelämä koska ei oikein natsaa kiinnostus sille aluelle että seksi kiinnostais tai muukaan lähesyys hänen kanssaan. Koska hän olettaa että jos on jotain läheisyyttä esim halailua ja pussailua se johtais automaattisesti seksiin. Kylläpä minäkin kaipaisin ihan vaikka pelkkää kunnon halausta ilman taka-ajatuksia. Onneksi on 2 vanhempaa lasta +vauva joita voi hoitaa ja saada ajan kulumaan mukavasti. Eipä oo meillä mies koittanut puhua asiasta jos ohimennen jotain seksiin liittyvää puhutaan niin kovin on minun kanssani sitä harrastamassa muttei kertaakaan oo kysynyt että vieläkö minua se kiinnostaa hänen kanssaan.... Pitää minua siis itsestään selvyytenä. No katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta koitahan puhua vaimosi kanssa ehkä saat hänestä jotain irti tai jos et puhu niin kirjoita vaikka kirje....

Vierailija
69/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mun miea. Tota samaa, samoun sanoin se hokee. Heti loppui kirjoittelu kun mainitsin, että huomasin kun olit vauva palstalla. Tuo juntti on niin kamala sika, ettei sen kanssa voi elää. Eikä ite suostu mihinkään terapiaan eikä mihinkään.

Vierailija
70/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, minusta tämä ap on ihanan hellyyttävä! Mies, joka kaipaa läheisyyttä; suukkoa ja halausta.

Vierailija
71/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalinta on, kun ei voi millään teoilla saada toista hymyilemään.

Teen asioita joko liikaa, liian vähän, siltäväliltä mutta kuitenkin jotenkin huonosti.

Tuntuu, että kokoajan joudun olemaan varpaillaan ja toivoa että tämä kelpaa. Kosketuksen puute myös kirveltää, kun vain haluaisi pitää toista hyvänä. Ja ei siis kokoajan, mutta edes joskus. Vaadin ehkä liikaa jos haaveilen että vaimoni halaisi omasta tahdostaan minua.

Puhuakin voisin asiat läpi, jotta selviäisi miksi toisen tunteet on niin kylmäkiskoiset mutta ei sitäkään voi tehdä kun ei ole ongelmaa. Täysi umpikuja vain edessä ja silti pitäisi jaksaa.

Yhdessä, mutta niin yksin kuin vain ihminen voi olla ajatuksineen. Ehkä tämä on vaimon viestitystä että eroa eroa, mutta kun itse rakastan vaimoa kaikesta huolimatta niin on hankala erota. En tosin halua olla vaimoni kanssa (vaikka rakastankin), jos hän ei rakasta ja halua minua.

-ap

Vierailija
72/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla minkä ikäiset lapset? Se voi johtua siitä, että on väsynyt ja masentunut.

Vierailija
73/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vilkuillut muualle? Ehkä työpaikan tai harrastuksen kautta löytyisi joku pusuttelukumppani.

Vierailija
74/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hope so kirjoitti:

Tuohon onglmaan ei oikein auta muu kuin puhuminen. Hienoa kuitekin että ajattelet ennenkuin teet mitään peruuttamatonta. Itse elän parisuhteessa mieheni kanssa naimisisissa ei olla (paitsi pankin kanssa kun on yhteinen talolaina) olemme kans kuin kämppikset. Kiitos siitä kuulu viime kesän ansiosta miehelleni. Minä olin tuolloin raskaana ja mies vaan avoimesti kyttäs vieraitten naisten perseitä ja jotain teini stripparivideoita yms pervoa. Totes vaan että miehet on miehiä. Keksi alkuraskauden aikana tekosyitä miksei seksiä harrasteta vaikkei lääkäri tai kukaan muu terv.huollonammattilainen kieltänyt sitä. Josain vaiheessa koitti minua lämmitellä sänkypuuhiin muttei oikein kiinnostanut, olenkin hänelle sanonut että näemmä täytyy elää selibaatissa loppuelämä koska ei oikein natsaa kiinnostus sille aluelle että seksi kiinnostais tai muukaan lähesyys hänen kanssaan. Koska hän olettaa että jos on jotain läheisyyttä esim halailua ja pussailua se johtais automaattisesti seksiin. Kylläpä minäkin kaipaisin ihan vaikka pelkkää kunnon halausta ilman taka-ajatuksia. Onneksi on 2 vanhempaa lasta +vauva joita voi hoitaa ja saada ajan kulumaan mukavasti. Eipä oo meillä mies koittanut puhua asiasta jos ohimennen jotain seksiin liittyvää puhutaan niin kovin on minun kanssani sitä harrastamassa muttei kertaakaan oo kysynyt että vieläkö minua se kiinnostaa hänen kanssaan.... Pitää minua siis itsestään selvyytenä. No katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta koitahan puhua vaimosi kanssa ehkä saat hänestä jotain irti tai jos et puhu niin kirjoita vaikka kirje....

Parahin hope so. Olet loukkaantunut miehesi käytöksestä sydänjuuria myöten ja kostat hänelle nyt pihtaamalla. Tällainen käytös ei ole rakentavaa ja parisuhdetta ylläpitävää, kypsää käytöstä. Odotat, että miehesi puhuisi sinulle, mutta osaako miehesi puhua tämmöisistä tunneasioista? Ja pystyisitkö sinä loukkaantuneena edes oikeasti kuuntelemaan ja keskustelemaan hänen kanssaan? Te tarvitsisitte nopeasti pariterapiaa. Asia voisi vielä selvitä.

Mielestäni puolisolla on lupa hakea lämpöä, huomiota ja seksiä vieraasta sylistä, jos oma puoliso yksipuolisesti, ilman syytä, lopettaa parisuhdeseksin. 

Vierailija
75/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mikset lämpene sille tanssikurssi-ehdotukselle. Sinun tekemä muutos voisi toda muutoksen parisuhteeseen. Usein muutos lähtee liikkeelle kun tekee jotain uutta...

Vierailija
76/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kirjoitus, väitetään, että on paljon rakkautta antaa, mutta vaikuttaa siltä, että rakkautta ei oikeasti ole ollenkaan. Vain omat tarpeet kiinnostavat. Ei se ole rakkautta, se on itsekkyyttä. Olet mielestäsi hyvä mies, eikä sinussa ole vikaa. Mutta kaikissa on, ja on huolestuttava merkki, ettet tunnista omiasi. Se varmasti viilentää välejänne.

Vierailija
77/78 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei suostu kertomaan lasten ikiä, miksi? Itse haluaisin auttaa heitä, puhumalla kummankin kanssa. Kun suhde ajautuu lukkoon, erotaan. Ei sen näin tarvitse mennä. Tämän takia avioero luvut ovat niin korkeita vuosittain. Miksei joku herää tästä? Miksei joku vähän älykkäämpi ihminen herää ja tutki asiaa.... tällaiseen

lukkotilaan mennään aina. Se on aina ja joka kerta automaattinen tulos jos ei ole taitoja ja kapasiteettia, lapsuudesta asti saatuja eväitä sen estämiseksi ja suhteen hoitamiseksi.

Joten tämä ei ole yllätys. Nyt vaan täytyisi myöntää molempien, etten ole osannut osaltani tämän kummemmin, toisaalta myönnän, että olen varmasti osaltani toiminut sinua loukkaavasti, nyt me haluamme muuttua ja muuttaa perheemme tilanteen.

Jos on lapsiakin, näin kannattaisi toimia. Anteeksi anto on tärkein. Siinä on positiivista voimaa mutta katkeruudessa on voimaa vain tuhota lisää.

Ette saa mitään todellisuudessa itsellenne vaikka kuinka pidättäisitte itsellänne oikeuden olla oikeassa ja väärin kohdeltuja!

Molemmat ovat loukkaantuneet ja molemman oikeuksia on rikottu tavalla tai toisella, tahallisesti tai ei tahallisesti. Kaikki vaikuttaa kaikkeen!

Vierailija
78/78 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hope so kirjoitti:

Parahin hope so. Olet loukkaantunut miehesi käytöksestä sydänjuuria myöten ja kostat hänelle nyt pihtaamalla. Tällainen käytös ei ole rakentavaa ja parisuhdetta ylläpitävää, kypsää käytöstä. Odotat, että miehesi puhuisi sinulle, mutta osaako miehesi puhua tämmöisistä tunneasioista? Ja pystyisitkö sinä loukkaantuneena edes oikeasti kuuntelemaan ja keskustelemaan hänen kanssaan? Te tarvitsisitte nopeasti pariterapiaa. Asia voisi vielä selvitä.

Mielestäni puolisolla on lupa hakea lämpöä, huomiota ja seksiä vieraasta sylistä, jos oma puoliso yksipuolisesti, ilman syytä, lopettaa parisuhdeseksin. 

En kosta miehelleni yhtään mitään,ei vaan hommat kiinnosta tuollaisen kanssa joka käyttäytyy niinkuin olisin hänelle itsestään selvyys. Olen myös antanut hänelle luvan käydä vaikka vieraissa kun nuo vieraat naiset niin paljon kiinnostaa. Mutta hänen on myös ajateltava asioita minun näkökulmastani yhtälailla minä elän nyt selibaatissa mutta jos vaan sattuu käymään niin että seksiä haluan niin minulla olisi lupa myös käydä vieraissa,tätä mieheni ei kuitenkaan ole vielä luvannnut enkä itse ainakaan vielä ole käynyt vieraissa,miehestäni en tiedä. Hän kun ei ole sitä tyyppiä että asiat voisi puida läpi keskustelemalla ja saada niihin joku järkevä ratkaisu. Riidellä en edes jaksa asioista.NIin mieheni ei todellakaan puhu asioista vaikenee tai häipyy sekös sitten aikuismaista käytöstä?