Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka juhlavaa teillä on NYT! Kerro mitä näet ja koet juuri tällä hetkellä?

Vierailija
06.12.2016 |

:)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun siivotussa olohuoneessa jakkupuku päällä katsomassa ekumeenista juhlajumalanpalvelusta. Kynttilät ja jouluvalot palavat, ikkunasta näkyy suomenlippu ja aurinko paistaa kauniisti. Aika juhlavaa siis! :)

Vierailija
22/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän heikko suoritus tänä vuonna. Mies makaa nojatuolissa, ripuloinut aamusta, munkin vatsaa kiertää, ruoka ei maistu. Tyttö vajaa 3 v söi vähän lounasta ja touhuaa omiaan, ehti ja piirsi valkoisiin housuihinsa... Onneksi siivottiin toissapäivänä, on siistiä ja kodikasta. Iltapäivästä yritetään tehdä karjalanpaistia ja illalla sit linnan juhlat. Luulen, että miehen tauti on siirtymässä mulle. Ei varmaan uskalla tälle päivälle varattuja suklaita syödä, niin kehno on olo. Laitettiin kaikki sentäs sinivalkoista päälle, se on meidän perheen perinne. Mutta vähän niikuin sairastuvalla menee tämä päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun nojatuolissani ja näen edessäni valkoisen seinän. Luin juuri kuinka Tanskassa on poliisia ammuttu päähän ja koen että Suomi on menetetty maa.

Vierailija
24/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka syötynä, vielä on lasissa olutta ruoan jäljiltä ja katson Tuntematonta. Nuorin lapsista tuli just kotiin tyttöystävänsä luota, kaksi vanhinta asuu jo omillaan. Mies tuossa katsoo kanssa, mutta ajattelee lähtevänsä kohta ulos "mä olen jo niiiin monta kertaa nähnyt tämän.." Koti suht siistinä, joulutähti pöydällä ja kynttilät palavat.

Vierailija
25/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, itse makaam sängyssä. Kohta haen sipsejä ja Gilmore Girls päälle.

Vierailija
26/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies polvillaan sytyttämässä tallaa,ihan siistiä. Ikkunasta näkyy vähän lunta ja aurinko :)

Vierailija
27/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies polvillaan sytyttämässä tallaa,ihan siistiä. Ikkunasta näkyy vähän lunta ja aurinko :)

Siis sytyttämässä takkaa 😂

Vierailija
28/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tukka pystyssä koneella. Puoliso on kamalassa flunssassa ja itse olen ollut tosi väsynyt ja kipeä perussairaudestani johtuen, joten koti on kuin pommin jäljiltä. Juuri sain tsempattua sen verran, että laitoin pyykki- ja tiskikoneet päälle ja pesin vessan. Sitten hyydyin. Vielä olisi tiskiä, pyykkiä, joululahjoja pöydillä odottamassa lähetystä ja kaikkea paperiroskaa pitkin tasoja. No eiköhän tämä tästä, jouluna sitten on siistimpää.

Vierailija
29/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aamutakissa sohvalla kun ei huvita siivota. Mies kiukuttelee makkarissa jonne on ollut linnoittautuneena jo kohta varmaan pari tuntia. Aaahh tämä se vittu on elämää.

Vierailija
30/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin koiran kanssa lenkiltä. Pyykki- ja astianpesukone pyörivät. Radiossa soi Suomipop-kanava ja suomalaisuuden soundtrack. Samalla verotan viinikaapin sisältöä.

Vierailija
31/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin juuri saunan. Illalla on tarkoitus kylpeä puhtaassa saunassa kynttilänvalossa :)

Vierailija
32/32 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin pesutuvasta. Kuurasin vimpan maton ja nyt tyytyväinen olo märissä vaatteissa aivastelen sohvan nurkassa. Flunssaa pukkaa... :( Pitäis siivota. Makuuhuone ja keittiö tehty. Jotain pientä siivousta päivän mittaan. Ei juhlavaa... Yksin kotona enkä mihinkään suunnitellu lähteväni. Ruuaksi jääkaapista joko uunilohta tai sitten munakasrullaa jauhelihasta. Valmiiksi tehty.

Fatalji

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän