Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu tämä on että CDON:n kautta myykin joku ihan eri pulju?

Vierailija
06.12.2016 |

Tuotteen kohdalla lukee "Tämän tuotteen myy billigamobilskydd.se" - onko tämä nyt ihan turvallinen kauppa siis? Onko CDON:sta tullut vähän niin kuin Amazon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin kun kirjaa tilasin että "tämän tuotteen myy adlibris" ja mietin että ei tollasta ennen ole tullut ..

Vierailija
2/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa muuten cdon.comin paketit hyvissä ajoin ennen joulua. Meille tuli viime jouluna väärä paketti, toimituslista oli oikea, mutta sisältö väärä.

Avasimme postipaketin pakkaamista varten vasta aatonaattona, reklamointiin meni 2 kk ennen kuin rahat olivat tilillä.

Eikä mitään pahoitteluja tai hyvityksiä puuttumaan jääneistä lahjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noin ollut jo vuosia. Tästä on ainakin kolme vuotta kun tilasin sieltä takin joka tuli Nelly.comin kautta.

Sitä en tiedä että miksi noin toimivat....

Vierailija
4/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin sieltä Electrolux-ilmanpuhdistimen, niin luki että tuotteen toimittaa Tretti.fi. Tuo Tretti on saanut aika huonoja arvosteluja nettikeskusteluissa, niin olin hieman huolissani, saanko tuotetta edes. Tuli se kyllä parissa viikossa, vaikka pitkään oli seurannassa sama viesti eikä näyttänyt edistyvän. Saattaa olla, että takuu- ja palautusasioissa voi tulla enemmän ongelmia. Toivottavasti ei tule tarvetta.

Vierailija
5/5 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne myy muiden firmojen tuotteita. Joskus eri firmojen tuotteet on tullut erillisissä paketeissa vaikka samalla olen tilannut ja joskus myös maksettu erillisillä laskuilla. Tilasin just kirjan ja bändipaidan sieltä ja nyt posti on lähettänyt ne ihan eri paikkakunnalle, sitä en tiedä onko tää postin vai cdon:nin moka. Aiemmin olen saanut pakettini ihan lähipostiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi