Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille naisen ulkonäkö se kaikista tärkein?

Vierailija
06.12.2016 |

Jos ei nainen miellytä, niin eikö mies pysty seurustella naisen kanssa, jos nainen on muuten vaikka tosi herttainen ja rakastavainen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Jos nainen on lempeä ja hoivaava niin ihastun joka tapauksessa.

Vierailija
2/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että näyttää likimain naiselta eikä ole painossa kumpaakaan ääripäätä. Tärkeämpää on naisen akateemisuus kunnon alalta, hyvä yleissivistys, looginen päättelykyky ja vähän mustempi huumorintaju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää, että näyttää likimain naiselta eikä ole painossa kumpaakaan ääripäätä. Tärkeämpää on naisen akateemisuus kunnon alalta, hyvä yleissivistys, looginen päättelykyky ja vähän mustempi huumorintaju

Ihan mielenkiinnosta: miksi looginen päättelykyky on sinulle tärkeää?

Vierailija
4/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko todella olla miehen kanssa joka pitäisi sinua rumana/ei-kauniina?

Itse voisin ihan hyvin seurustella epäviehättävän naisen kanssa mutta kokemuksesta olen oppinut että harva nainen pystyy hyvillä mielin olemaan suhteessa jossa oma mies ei halua häntä.

Vierailija
5/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: miksi looginen päättelykyky on sinulle tärkeää?

En vain kestäisi naista, jonka looginen päättelykyky on heikkoa. Arkielämässä tämmöisiä ihmisiä tulee tavattua aina välillä ja ovat todella raskaita. En edes halua kuvitella skenaariota, jossa sellaisen kanssa pitäisi elää yhdessä

Vierailija
6/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin ihan hyvin seurustella epäviehättävän naisen kanssa mutta kokemuksesta olen oppinut että harva nainen pystyy hyvillä mielin olemaan suhteessa jossa oma mies ei halua häntä.

Itse ainakin alan pitää naista kauniina jos tykkään hänestä muuten. En tiedä onko yleistä

Vierailija
7/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauniit naiset tulee jättää miehille joilla ei ole mielikuvitusta".

Jonkun ranskalaiskirjailijan mietelmä. Luulis niiden tietävän.

Vierailija
8/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta miesten mieltymykset ovat laidasta laitaan. Yhdelle mieleen olisi taskuraketti, toiselle pitkäsääri, kolmannelle jotain muuta. Sinäkin olet monelle juuri se unelmien täyttymys.

Naiset taas ovat erittäin samanmielisiä mieltymyksissään: pitkä mutta ei liian, lihaksikas mutta ei liian, perinteisesti komeat kasvot jne. Esimerkiksi lyhyelle miehelle ei edes ole mitään mairittelevaa nimitystä! Suurin osa miehistä on siis naiselleen "ihan ok" - harva saa olla juuri se, mitä naisensa haluaisi.

Vierailija
9/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa persoonan ominaisuudet / sisäiset ominaisuudet ovat tietysti todella tärkeitä, jos oikeasti aikoo viettää elämäänsä toisen kanssa. Silloin kun keskustellaan ulkoisista ominaisuuksista, iso merkitys on myös pillun tiukkuudella.

Vierailija
10/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Naiset eivät kiinnostu minusta niin mitään kohtaamisia ei synny, joten en osaa sanoa mikä naisissa loppupeleissä mua viehättäis.

Vierailija
11/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta miesten mieltymykset ovat laidasta laitaan. Yhdelle mieleen olisi taskuraketti, toiselle pitkäsääri, kolmannelle jotain muuta. Sinäkin olet monelle juuri se unelmien täyttymys.

Naiset taas ovat erittäin samanmielisiä mieltymyksissään: pitkä mutta ei liian, lihaksikas mutta ei liian, perinteisesti komeat kasvot jne. Esimerkiksi lyhyelle miehelle ei edes ole mitään mairittelevaa nimitystä! Suurin osa miehistä on siis naiselleen "ihan ok" - harva saa olla juuri se, mitä naisensa haluaisi.

Word. Ulkonäkö on molemmille sukupuolille todella tärkeää mutta naiset pääsevät helpommalla sillä kauniille naiselle on enemmän variaatioita. Esim omaa silmää miellyttää myös sellaiset laskin ja hoikan välissä olevat mimmit.

Vierailija
12/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille on. Usein niille, joilla se, miltä asiat näyttävät, on muutenkin tärkeää.

Toisille on sitten enemmän väliä muilla piirteillä. Joillekin sillä rakastettavuudella, toisille älyllä, kolmansille äidillisyydellä tai tyttämäisyydellä tai jollain muulla. Nämäkin miehet ovat erilaisia ja menestyvät elämässä eri aloilla.

Moninaisuus on tärkeä tunnistaa ja onnellisimmaksi tulee vsrmimmin niin, että miettii rehellisesti, millaisen kumppanin itse haluaa ja alkaa sitten kehittää itsessään niitä puolia, jotka sellaiseen kumppaniin vetoavat.

Vierailija
13/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo tosissani ihastumassa rumankauniiseen naiseen (hyvä vartalo tosin), mutta sitten kävin hänen asunnossaan. Aika karmea sikolätti. Tiskipöydälle ei mahtunut mitään, vaatteet heitetty pitkin lattiaa, jalkojen alla tuntui koko ajan jotain muruja, vessassa joku omituinen likainen haju jne. Silloin löysin suurimman turnoffin mitä naisessa voi olla ja se on epäsiisteys.

Vierailija
14/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta kun 80% naisista täyttää ulkonäkökriteerit, niin onko se niin iso asia? Miesten on paljon vaikeampi täyttää naisten kriteerit.

Vierailija
15/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kaikki miehet haluavat hyvännäköisen naisen, mutta tavallisen miehen määritelmä hyvännäköiselle on huomattavasti laajempi kuin naisilla ja siten suurin osa naisista on hyvännäköisiä. Tavallisen näköinen nainen ja ei hirvittävän häiriintynyt persoonallisuus ovat miehelle unelmapakkaus.

Vierailija
16/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta kun 80% naisista täyttää ulkonäkökriteerit, niin onko se niin iso asia? Miesten on paljon vaikeampi täyttää naisten kriteerit.

Naisten kriteerien tarkoituksena on usein taata se että parisuhde tulee toimimaan myös pitkällä tähtäimellä, miehet taas elävät hetkessä eivätkä ole miettineet millaisen naisen kanssa olisi hyvä viettää loppuelämä. Parisuhteen toimivuus ei kiinnosta vaan huomio on omissa pinnallisissa mieltymyksissä.

Vierailija
17/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni kaikki miehet haluavat hyvännäköisen naisen, mutta tavallisen miehen määritelmä hyvännäköiselle on huomattavasti laajempi kuin naisilla ja siten suurin osa naisista on hyvännäköisiä. Tavallisen näköinen nainen ja ei hirvittävän häiriintynyt persoonallisuus ovat miehelle unelmapakkaus.

Paskanmarjat :D Miehille "tavallinen nainen" on virheetön nainen: virheetön iho, hampaat, kroppa, hiukset... Tätä perustellaan tietysti sillä, että virheettömyys kertoo terveydestä. Juu kyllä, mutta eivät nämä ole "tavisnaisia" vaan kauniita naisia, vaikka eivät olisikaan mallitason poikkeuksellisen kauniita. Jätätte kyllä reippaasti huomiotta suurimman osan naisista ja sanotte tykkäävänne taviksista, mutta se on vain paskapuhetta, koska määritelmänne on pielessä.

Vierailija
18/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin alan pitää naista kauniina jos tykkään hänestä muuten. En tiedä onko yleistä

Jos nainen jonka persoonasta mies tykkää muuttuu miehen silmissä kauniiksi niin eihän sillä että kauneus on miehille kriteeri olisi mitään väliä koska kaikki sisäisesti kauniit naiset olisivat tällöin myös ulkoisesti kauniita kunhan mies on tutustunut näihin.

Vierailija
19/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat :D Miehille "tavallinen nainen" on virheetön nainen: virheetön iho, hampaat, kroppa, hiukset... Tätä perustellaan tietysti sillä, että virheettömyys kertoo terveydestä. Juu kyllä, mutta eivät nämä ole "tavisnaisia" vaan kauniita naisia, vaikka eivät olisikaan mallitason poikkeuksellisen kauniita. Jätätte kyllä reippaasti huomiotta suurimman osan naisista ja sanotte tykkäävänne taviksista, mutta se on vain paskapuhetta, koska määritelmänne on pielessä.

Paskapuhetta. Vain naisia kiinnostaa joku ihon virheettömyys ja hiusten kaksihaaraisuus. Hyvin harvoin tulee vastaan omanikäinen nainen, joka ei kelpaisi mulle ulkonäkönsä vuoksi. Tällöinkin taustalla on huonoja elintapoja. Ja ei, ei johdu siitä, että tavisnaiset tai rumat olisivat mulle "näkymättömiä"

Vierailija
20/47 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Vain naisia kiinnostaa joku ihon virheettömyys ja hiusten kaksihaaraisuus. Hyvin harvoin tulee vastaan omanikäinen nainen, joka ei kelpaisi mulle ulkonäkönsä vuoksi. Tällöinkin taustalla on huonoja elintapoja. Ja ei, ei johdu siitä, että tavisnaiset tai rumat olisivat mulle "näkymättömiä"

Heh heh, niinpä niin :D Ja yksikin karva, arpi tai selluliittia väärässä paikassa, niin johan laskee erektio, mutta ei voi mitään kun se nyt vaan on luonnollista viehättyä vain virheettömistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi