Olis kamalaa saada kutsu linnan juhliin
Onneksi ei tuu, kun oon tavis. Mutta taviksetkin joskus saavat. En kyllä menisi, mutta kuulemma ei ole etiketin mukaista kieltäytyä. Tietäisikö siitä kukaan, jos ei vain menisi? Ei vaan ilmoittaisi mitään eikä kertois kellekään, että on kutsu tullut. Kamalan kallistahan se olisi. Joo, kyllä mulla sen verran säästöjä löytyisi, että saisin hommattua puvun, maksettua matkat ja hotellit, mutta en todellakaan loma- ja asuntosäästöjäni haluaisi tuohon käyttää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mene, tulee kyllä poliisit oven taakse. Tämä on fakta.
Jep, ensin ne raahaa väkisin linnanjuhliin ja sen jälkeen putkaan odottamaan oikeudenkäyntiä.
Minusta olisi kiva mennä. Teoriassa olisi mahdollista muutaman vuoden päästä, miehen työpaikalta kutsutaan vähän satunnaisesti tiettyjä ihmisiä tietyissä asemissa, mutta ei se mikään automaatti ole. Ja jos mies kutsutaan, menen tosi innoissani. Varmaan laittaisin jonkun ihan tavallisen iltapuvun, joita omistan muutamia, joten ei tulisi mitään erityisiä kuluja.
Mä vaikka varaisin jonkun matkan asap ja ilmoittaisin että olen valitettavasti estynyt saapumasta koska en ole maassa juhlan aikaan. Linnaan en menisi.
Juu ei. Pitää olla pirun hyvä syy, että väentungokseen lähden ahdistumaan ja linnanjuhlissa vielä pönötetään, rentous on kaukana. Juu ei.
Menisin ehdottomasti, ilmaista viinaa!
Vierailija kirjoitti:
Jepjep ja hekoheko. Todellakaan eivät tule kytät oven taakse, mistä hassu tuollaisen keksit.
On useampia työkavereita, jotka ovat olleet. Telkkarin vahtikoirat poislukien, ei kuulemma sen ihmeemmät bileet, kuumaa ja ahdasta.
Olen myös miettinyt, että olisi aika kamalaa joutua kutsutuksi. "Sairastuisin" äkillisesti. Kunnioitan kyllä Suomen itsenäisyyttä, mutta mikään mahti maailmassa ei minua saisi tuollaiseen televisioituun pynttäytymisjuhlaan.
No kyllä sillä itsensä puunausrahalla olisin minäkin mieluummin vaikka keski- tai eteläeuroopassa joulutorilla
Nyt kun mietin niin teoriassa mahdollista saada itse sinne kutsu mieheni(näyttelijä) avecina. Minusta olisi mahtavaa mennä! Olisi varmasti ikimuistoiset pippalot.
Toivottavasti kutsu joskus tulee.
Menisin paskaisissa farkuissa ottamaan selfien Salen kanssa siinä kättelytilaisuudessa ja lähtisin litomaan.
Niin jos tässä maassa ei mene linnaan kun kutsu on käynyt niin poliisit ovat oventakana.
JA ei ole väliä mikä linna on kyseessä...
HEL-NYC kirjoitti:
Olen myös miettinyt, että olisi aika kamalaa joutua kutsutuksi. "Sairastuisin" äkillisesti. Kunnioitan kyllä Suomen itsenäisyyttä, mutta mikään mahti maailmassa ei minua saisi tuollaiseen televisioituun pynttäytymisjuhlaan.
Minä jo ajattelin, että Isomela ilman muuta on saanut jo kutsun, mutta olette tunnistamisen pelossa jättäneet menemättä.
Mun on vaikea ymmärtää teitä, jotka ette menisi sinne. Sen verran pitää pystyä tehdä juttuja oman mukavuusalueen ulkopuolella, että kunnioittaa juhlia sinne menemällä, mikäli kutsu tulisi. Jos vaikka miehenne saisi kutsun, niin oikeastiko vain ajattelisitte omaa napaanne ja laittaisitte miehen menemään yksin?
Ja kyllä, olen itse siellä kerran ollut, ex-miehen avecina. Oli minusta kunnia päästä kokemaan juhlat ja hauskaa oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep ja hekoheko. Todellakaan eivät tule kytät oven taakse, mistä hassu tuollaisen keksit.
Ei sitä tietenkään julkisesti kerrota, poliisit täälläkin palstalla yrittävät levittää valheellista infoa asiasta!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Minä jo ajattelin, että Isomela ilman muuta on saanut jo kutsun, mutta olette tunnistamisen pelossa jättäneet menemättä.
:D Luulisin, että minimivaatimuksena on ainakin tuloverojen maksaminen Suomeen... Onneksi ei olla tippaakaan julkkiksia eikä sellaiseen päinkään. Ei tarvitse sairastella äkisti.
En uskaltaisi mennä. En halua telkkariin tai arvosteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva mennä. Teoriassa olisi mahdollista muutaman vuoden päästä, miehen työpaikalta kutsutaan vähän satunnaisesti tiettyjä ihmisiä tietyissä asemissa, mutta ei se mikään automaatti ole. Ja jos mies kutsutaan, menen tosi innoissani. Varmaan laittaisin jonkun ihan tavallisen iltapuvun, joita omistan muutamia, joten ei tulisi mitään erityisiä kuluja.
Hyvä, oikea ja positiivinen asenne. Tulet vielä pääsemään.
Minua nolottaisi oma pyylevyyteni. Ei näyttäis mikään kolttu hyvältä päällä :( Itse ainakin huomaan Linnan juhlia katsoessani vain hoikat, ei-silmälasipäiset, nuoret ja kauniit. Ajatelkaapa, onko minään vuonna kukaan pyöreämpi ja vanhempi nainen ollut Illan Kuningatar? Niin, ei ole. Satu Taiveaho, Tanja Karpela, Jenni Vartiainen jne jne.
Mutta vastaus kysymykseen: menisin, puvun alla joku makkarat tasaava alusmekko :D
Kauheeta!
Pitäis linnottautua vessaan siksi aikaa, että kättely varmuudella ohi!
Palstahan raatelis elävältä hameineen päivineen. Avaus toisensa perään sais lukea miten karsee kolttu ja sian kroppa. Pitäis sitten hiipiä hissukseen boolimaljalle kun kaikki hässäkkä jo päällä eikä joudu jonottamaan kameran eteen kuten kättelyssä. Eikä auta vaikkei palstalaiset tunnistaiskaan, kohtelu ois palstalla kuin hankeen hylätyllä koiranpennulla.
Onneksi taviksena ei oo pelkoa, että moisiin kekkereisiin joutuis :D