Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olis kamalaa saada kutsu linnan juhliin

Vierailija
05.12.2016 |

Onneksi ei tuu, kun oon tavis. Mutta taviksetkin joskus saavat. En kyllä menisi, mutta kuulemma ei ole etiketin mukaista kieltäytyä. Tietäisikö siitä kukaan, jos ei vain menisi? Ei vaan ilmoittaisi mitään eikä kertois kellekään, että on kutsu tullut. Kamalan kallistahan se olisi. Joo, kyllä mulla sen verran säästöjä löytyisi, että saisin hommattua puvun, maksettua matkat ja hotellit, mutta en todellakaan loma- ja asuntosäästöjäni haluaisi tuohon käyttää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mene, tulee kyllä poliisit oven taakse. Tämä on fakta.

Jepjep ja hekoheko. Todellakaan eivät tule kytät oven taakse, mistä hassu tuollaisen keksit.

On useampia työkavereita, jotka ovat olleet. Telkkarin vahtikoirat poislukien, ei kuulemma sen ihmeemmät bileet, kuumaa ja ahdasta.

We have a tosikko over here!

Vierailija
22/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Vaihdoin tässä paikkakuntaa välillä. Mun kohdalla ei olis ongelmaa se, että lähtisikö miehen kanssa, sillä mies ei todellakaan lähtisi. Ei lähtisi jos saisi kutsun itse eikä lähtis mun kanssa. Tämä on puhuttu ja hän on asiassa ehdoton. Enkä missään tapauksessa haluaisi televisioon. Inhoan kaikkea julkisuutta. Muutaman kerran olen joutunut lehtiin ja kerran paikallisradioon ja se oli tosi vastenmielistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en menisi. Yritän kovasti, etten tekisi mitään niin merkittävää, että kutsu tulisi: en urheile, en lähde politiikkaan, en perusta menestyvää yritystä tai pyry muutenkaan johtotehtäviin. Jos tiedän että presidentti on jossakin päin meidän tavisten keskuudessa maakuntamatkalla, pysyttelen varmuuden vuoksi visusti kotona. Aion myös pysyä sinkkuna, jotten kenenkään avecina sinne joutuisi.

Vierailija
24/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en menisi. Yritän kovasti, etten tekisi mitään niin merkittävää, että kutsu tulisi: en urheile, en lähde politiikkaan, en perusta menestyvää yritystä tai pyry muutenkaan johtotehtäviin. Jos tiedän että presidentti on jossakin päin meidän tavisten keskuudessa maakuntamatkalla, pysyttelen varmuuden vuoksi visusti kotona. Aion myös pysyä sinkkuna, jotten kenenkään avecina sinne joutuisi.

Suomalaista sinnikkyyttä.

Vierailija
25/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi mennä. En halua telkkariin tai arvosteltavaksi.

Joo, lisäksi tyyliguru lehdessä on kertonut jo etukäteen tyylimokat. Yksi niistä oli silmälasit. Piilareita en voi käyttää ja ihan peruslasit maksaa itselle tonnin verran. Haukut tulisi jo ennen kättelyä.

Vierailija
26/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi minäkään. Inhoan jonottamista ja seisoskelua. Tungos myös ahdistaa.

Vierailija
27/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minäkään en pärjää ilman laseja ja piilareita en aio ikinä hankkia. Sitä paitsi esim. huomenna on työpäivä ja matka satoja kilometrejä. Tuskin mun sivarityönantaja vapaata antaisi, varsinkin kun töissä on kiireinen aika. 

Vierailija
28/28 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos. Painajaismainen ajatus. Joka tavalla.