Paistoin juuri 255g naudanliha pihvin iltapalaksi
Kommentit (38)
Ei tarvitse joka päivä ilmoittaa iltapaloja.
Vierailija kirjoitti:
Oli mun ensimmäinen kerta.
Aamupalaksi jo söit sen 269g painaneen pihvin?
Voi ei, 10 g pienempi kuin viimeksi!!
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi jo söit sen 269g painaneen pihvin?
Tänä aamuna söin 3 kananmunaa ja mustaa kahvia.
Ap
Minulla on 500 grammaa lammasta. Maksoi 2,5 euroa cittarin alessa. Tosin siitä riittää useammaksi päiväksi, kun on niin täyttävää.
T. köyhä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 500 grammaa lammasta. Maksoi 2,5 euroa cittarin alessa. Tosin siitä riittää useammaksi päiväksi, kun on niin täyttävää.
T. köyhä
Lammas on pahaa. Karitsa ehkä menis juuri ja juuri.
Ap
Mulla oli samankokoinen lohimedaljoki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samankokoinen lohimedaljoki.
Paskalla kasvanutta paskalohta😂😂
Onks nyt iltapalan aika, vai miksi paistoit pihvin jo nyt?
Ap:llakin on köyhyytys alkanut kun jo pihvienkin koko pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Onks nyt iltapalan aika, vai miksi paistoit pihvin jo nyt?
Myöhempään on epäterveellistä syödä. Sun pitäs se plösö tietää.
Hyvää yötä. Yritä jaksaa vielä pikku kakkonen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llakin on köyhyytys alkanut kun jo pihvienkin koko pienenee.
Pyysin lihamestarilta 250g pihviä ja hän leikkasi ylikokoon.
Ap
Itse sulatin mikrossa omatekemää pizzaa 4 palaa (n. puoli peltiä). Täytteinä oli naudan jauhelihaa, paistettua pekonia, tonnikalaa (abba), ananaspaloja. Kastikkeena oli tomaattimurskaan tehty oma viritys, jossa oreganoa, basilikaa, öljyä, kuullotettua sipulia, valkosipulia ja hieman chjliä. Juustoina oli punaleimaraastetta ja auran sinihomejuustoa. Hyvää oli. Tietysti tuoreena vasta valmistettuna parempaa, mutta kaksi pellillistä on liikaa syödä kerralla yhdelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse sulatin mikrossa omatekemää pizzaa 4 palaa (n. puoli peltiä). Täytteinä oli naudan jauhelihaa, paistettua pekonia, tonnikalaa (abba), ananaspaloja. Kastikkeena oli tomaattimurskaan tehty oma viritys, jossa oreganoa, basilikaa, öljyä, kuullotettua sipulia, valkosipulia ja hieman chjliä. Juustoina oli punaleimaraastetta ja auran sinihomejuustoa. Hyvää oli. Tietysti tuoreena vasta valmistettuna parempaa, mutta kaksi pellillistä on liikaa syödä kerralla yhdelle ihmiselle.
Hyi🤢🤮🤢🤮 semmosta nahkeeta mikropaskapitsaa🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mun ensimmäinen kerta.
Älä jauha paskaa jankkaajahullu.
Miten aikaisin menet nukkumaan, jos söit jo iltapalaa? Itse söin vasta välipalaa ja päivällisen valmistan ja syön palattuani kotiin harrastuksestani joskus kymmenen pintaan.
Oikein 👍🏻