Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko Dermotille yhteiskortti av-mammoilta? :) se on niin söpö ja positiivinen
Miten laitetaan yhteiskortti av-mammoilta?
Merry Xmas Dermot!
Yours truly,
Open Topic Mamas of the Finnish "Baby" magazine messageboard?
Laitan joulukortit sekä Dermotille, Simonille että Honey G:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko Dermotille yhteiskortti av-mammoilta? :) se on niin söpö ja positiivinen
Merry Xmas Dermot!
Yours truly,
Dermot olisi varmaan, että selvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin ääntäminen kuulosti perussuomijuntilta, eipä mulla muuta
Tää on sellainen asenne, josta suomalaisten toivoisi vihdoin pääsevän eroon. Me puhutaan kuitenkin englantia paremmin kuin puolet muista maailman maista! Jotenkin säälittävää, että osa suomalaisista odottaa meidän ääntävän kieltä natiivitasoisesti jos kehdataan kerta vierasta kieltä puhua. On ihan ok lausua omalla aksentilla, niin ne muutkin tekee.
(Onkohan kukaan tehnyt koskaan tutkimusta mistä suomalaisten häpeä ja alemmuudentunto johtuu, juontuuko se Ruotsin vallan ajasta vai mistä?)
Sä oot oikessa. Itse puhun enkkua päivittäin ja tuntuisi feikiltä, jos pyrkisin kuulostamaan jenkiltä.
Mutta äännän suurimman osan sanoista oikin. Saaran suomiakentti särisee korvaan, samalla tavalla kun Turun murre ja en vaan mahda sille mitään. 😂
Olin iloinen, kun eilen Saara puhu kentällä ja torilla Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merry Xmas Dermot!
Yours truly,
Ja linkki keskustelupalstalle johon voi tulla kirjoittamaan kiitokset.
Sepä vasta olisikin jotain.
Senaatintorilla oli ihan kivaa, mutta ihmiset osasi olla kyllä rasittavia.
Itse toivat lapsensa sinne väenpaljouteen. Sitten kauhea vittuilu; ai jäätkö sä siihen seisomaan suoraan mun lapsen eteen? No vittu jään kun ei täällä ole tilaa liikkua ja seiso tässä äsken joku muu.
Ei kuulemma ollut reilua tungetsia (eli liikkua), koska siellä on lapsia. Huoh.
Oli ihan ok äideille, että se lapsi potki selkään ja motkotus jatku vaikka ei tosiaan ole oma vika jos tungoksessa vahingossa vähän tönäsee jonkun räkänokkaa.
Mä kävin kolmevuotiaani kanssa joka oli herännyt aamulla kello kuusi! Lähinnä ajattelin että voihan toi olla nyt ihan kiva käydä katsomassa, mutta ei ollut mikään ehdoton must.
No lapseni oli jo hieman väsynyt siinä kuuden maissa. Käytiin katsomassa Stokkan jouluikkunaa. Kadulla lasipulloilla musisoiva mies fashinoi poikaani niin että kuunneltiin häntä varmaan vartti. Sitten tapettiin aikaa mäkkärissä, mikä on aina ihan ehdoton poikani suosikkipaikka. Ihan itse tilaa Happy Meal:in juustohampurilaisella, ranskalaisilla ja maidolla!
Sitten kun päästiin Senaatintorilla, niin lapsi alkoi väsyä ja kiukutella. Kaksi biisiä kuunneltiin. Ois voinut kuunnella kaksi muutakin, mutta joku täti mulkaisi niin vihaisesti kun kehdattiin pilata hänen taidenautintonsa. Just sellanen ilme kuin vaihdevuotisella naisella on hyllyillä päivillä, kun sinne tulee rattaiden kanssa.
Hassua sinällään että kolmevuotiaani lauloi sujuvasti Let it Go Aleksanterikadulla kun kävelimme metrolle. Joku ulkomaalainen tv-kuvaaja kuvasi sitä. :-D
kirjoitti:
Mä kävin kolmevuotiaani kanssa joka oli herännyt aamulla kello kuusi! Lähinnä ajattelin että voihan toi olla nyt ihan kiva käydä katsomassa, mutta ei ollut mikään ehdoton must.
No lapseni oli jo hieman väsynyt siinä kuuden maissa. Käytiin katsomassa Stokkan jouluikkunaa. Kadulla lasipulloilla musisoiva mies fashinoi poikaani niin että kuunneltiin häntä varmaan vartti. Sitten tapettiin aikaa mäkkärissä, mikä on aina ihan ehdoton poikani suosikkipaikka. Ihan itse tilaa Happy Meal:in juustohampurilaisella, ranskalaisilla ja maidolla!
Sitten kun päästiin Senaatintorilla, niin lapsi alkoi väsyä ja kiukutella. Kaksi biisiä kuunneltiin. Ois voinut kuunnella kaksi muutakin, mutta joku täti mulkaisi niin vihaisesti kun kehdattiin pilata hänen taidenautintonsa. Just sellanen ilme kuin vaihdevuotisella naisella on hyllyillä päivillä, kun sinne tulee rattaiden kanssa.
Hassua sinällään että kolmevuotiaani lauloi sujuvasti Let it Go Aleksanterikadulla kun kävelimme metrolle. Joku ulkomaalainen tv-kuvaaja kuvasi sitä. :-D
Mistä tiiät et mikä se kuvaaja oli?
Vierailija kirjoitti:
Senaatintorilla oli ihan kivaa, mutta ihmiset osasi olla kyllä rasittavia.
Itse toivat lapsensa sinne väenpaljouteen. Sitten kauhea vittuilu; ai jäätkö sä siihen seisomaan suoraan mun lapsen eteen? No vittu jään kun ei täällä ole tilaa liikkua ja seiso tässä äsken joku muu.
Ei kuulemma ollut reilua tungetsia (eli liikkua), koska siellä on lapsia. Huoh.
Oli ihan ok äideille, että se lapsi potki selkään ja motkotus jatku vaikka ei tosiaan ole oma vika jos tungoksessa vahingossa vähän tönäsee jonkun räkänokkaa.
Mä en kyllä tosiaankaan motkottanut, vaan lahjoin jopa lastani erilaisilla toriherkuilla ja yritin selittää että kohta joku alkaa laulamaan ja siksi odotellaan vielä hetki.
Sain vain aivan törkeän murhaavan katseen joltain kuusikymppiseltä naiselta, kun lapseni kehtasi hypätä rattaista kesken Chandelieren. ;-D
Mammat laittoivat lapsensa seisomaan toripöydillä, jotka oli tarkoitettu glögin juojille. Junttia.
Mutta Saara veti hienosti!
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En tiedä varmasti, mutta ulkomaalainen kuvaaja seisoi ison kameratelineen kanssa keskellä Aleksanterinkatua. Mutta se ei ollut pointti, vaan se että ulkopuoliset katsoivat että omg kun kolmevuotias poika lauloi täysin nuotilleen. Enkä ole hänen ennen edes kuullut laulavan ennen Met Let it Go. Yleensä laulaa Robinin Boom Kah, Antti Tuiskun Heilutaan tai JVG:tä. Rytmi veressä ja mieletön muisti.:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kaato joku mummo maahan :D käteen tuli haava mutta nyt päivystyksestä jo kotona. Ihan hyvä keikka oli, tuotanto olis voinut vähän etukäteen filmailla mutta muuten oli ihan ok gig.
Törmäsitköhän samaan toriaktivistipariskuntaan? Arviolta 70-v mies ja nainen, rähjäsivät ja yrittävät blokata ihmisiä lähtemästä, kun Saaran keikka loppuu? Siellä kuulemma piti olla loppuun asti ja heitä ketutti, kun kaikki eivät jääneet kuuntelemaan Mikea. No, meillä oli liput vielä muualle ja todellakaan en aikonut missata esitystä, kun kerrankin saatiin lapsenvahti koko illaksi. Ilmoitin heille, että he eivät toria omista ja voi määrätä ihmisten liikkumavapautta ja puskin itseni läpi barrikadista, jonka olivat kyhänneet.
Saaran isovanhemmatko ne siellä 😜?
Aussien X-Factor on jo loppunut tältä vuodelta, Adam on vapaa tulemaan
kirjoitti:
Hyvää itsepäisyyspäivää lapsivihaavat alapeukuttajat!
Mahtoi taas norsunvitut päästä ikuistetuiksi mainokseksi Helsingistä! Karnevalisoitukaa ja löysätkää pipoa! Yksikään mies ei muuten katsonut pahalla naamalla! :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En tiedä varmasti, mutta ulkomaalainen kuvaaja seisoi ison kameratelineen kanssa keskellä Aleksanterinkatua. Mutta se ei ollut pointti, vaan se että ulkopuoliset katsoivat että omg kun kolmevuotias poika lauloi täysin nuotilleen. Enkä ole hänen ennen edes kuullut laulavan ennen Met Let it Go. Yleensä laulaa Robinin Boom Kah, Antti Tuiskun Heilutaan tai JVG:tä. Rytmi veressä ja mieletön muisti.:-)
Onko sun kolmivuotiaalla mitään lasten juttuja, mistä se tykkää ihan itse? Se tykkäisi varmaan leikkiäkin joskus.
Anteeksi sarkasmini, mutta mä en tajua, miksi vasta kolmivuotiaan pitää olla tuollaisissa tapahtumissa mukana ja miksi se on niin makeeta, kun kolmivuotias hoilaa jotain Antti Tuiskua yms. Eikö pienet lapset voisi olla pieniä ja leikkiä omia leikkejään ilman aikuisten tuouttamaa kaupallista musamaailmaa. Ei kolmivuotias oma-aloitteisesti ala mitään kaupallisia artisteja fanittamaan noin vain.
Aika älytöntä että kolmivuotiaalla on sama musamaku kuin vanhemmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö Saara, Dermot ja tuotantotiimi takaisin Lontooseen jo eilen illalla/yöllä vai vasta tänä aamuna? Muistaakseni Instagram-videossa Saara mainitsi palaavansa ti Lontooseen opettelemaan finaalibiisejä.
Finaalissa kuulemma toteutuu yksi Saaran suurimmista unelmista. Saara on päässyt säestämään itseään pianolla, joten unelma liittynee suureen areenaan tai duettopariin? Olisko parina Saaran ihailema Adam, Celine tai The Corrs -yhtyeen laulaja? Adam taitaa tehdä X Factor Australian tuomarihommia viikonloppuisin, joten ei kaiketi pääse Eurooppaan..?
Jos X Factor -tiimi palaa Britanniaan vasta tänään, ihmettelevätköhän miten Suomen itsenäisyyspäivän vietto (kaikkialla hiljaista, harrasta ja surumielistä) eroaa niin paljon muiden maiden iloisemmasta tavasta juhlia itsenäisyyspäivää? :D
Tänään lähtivät. Saara on kai paraikaa lentokoneessa. Antti Holma julkaisi IG:ssä hetki sitten yhteiskuvan (ovat samalla lennolla).
Kolmevuotias ei todellakasn laula let it gouta nuotilleen :D :DD Taitaa mammalla olla niin sanottu valikoiva sävelkorva.
Ja jos juttusi ovat totta, niin poju on tietenkin lauantain klipissä. Sitä ootellessa. :)
"Roivainen lupaa, että finaali on katsomisen arvoinen kokemus.
– Voin luvata, että finaalissa tulee kovin juttu mitä voi tehdä lavalla.
Tiedät siis jotain, mitä me emme tiedä?
– Kyllä."
Mitähän sieltä tulee? :)
Saara seisoo päällään ja laulaa
Lähtikö Saara, Dermot ja tuotantotiimi takaisin Lontooseen jo eilen illalla/yöllä vai vasta tänä aamuna? Muistaakseni Instagram-videossa Saara mainitsi palaavansa ti Lontooseen opettelemaan finaalibiisejä.
Finaalissa kuulemma toteutuu yksi Saaran suurimmista unelmista. Saara on päässyt säestämään itseään pianolla, joten unelma liittynee suureen areenaan tai duettopariin? Olisko parina Saaran ihailema Adam, Celine tai The Corrs -yhtyeen laulaja? Adam taitaa tehdä X Factor Australian tuomarihommia viikonloppuisin, joten ei kaiketi pääse Eurooppaan..?
Jos X Factor -tiimi palaa Britanniaan vasta tänään, ihmettelevätköhän miten Suomen itsenäisyyspäivän vietto (kaikkialla hiljaista, harrasta ja surumielistä) eroaa niin paljon muiden maiden iloisemmasta tavasta juhlia itsenäisyyspäivää? :D