Minne näistä kohteista matkustaisit jos saisit ilmaisen matkan?
Kommentit (11)
Miami on ainut noista jossa en ole käynyt joten sinne menisin!
Miami. Kaupunki itsessään ei houkuttele, mutta voisihan siellä vuokrata auton ja lähteä kiertelemään ympäristöä. Haaveena muutenkin lähivuosina road trip Jenkeissä.
Miami, koska on kallein. Euroopan lennot on niin halpoja, että ei ilmaismatkaa kannata Eurooppaan tuhlata
Miami ehdottomasti. Thaimaa ei jotenkaan sytytä vaikka siellä en ole käynytkään. Pariisi ja Lontoo tuttuja ja molemmista pidän mutta Miamissa en ole käynyt. Lisäksi Key West kiinnostaisi nähdä - yksi haaveista ollut aina.
Muuten kyllä enemmän kiinnostaisi Japani ja Vietnam
Lontoo ja siitä junalla ympäri brittejä :)
Thaimaaseen ei kyllästy koskaan, joten sinne. Miamista en pidä ollenkaan, Pariisi ja Lontoo on kerran nähty eikä toinen kerta kiinnosta vaikka ensimmäisellä kerralla olikin ihan ok. Jotenkin ei vaan jaksa kaupunkilomat kiinnostaa niin paljon. Mielummin sukeltamaan ja snorklaamaan Thaikkuihin. Kanaria olisi kakkosvaihtoehto, jos voisin itse valita saaren ja paikan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen ei kyllästy koskaan, joten sinne. Miamista en pidä ollenkaan, Pariisi ja Lontoo on kerran nähty eikä toinen kerta kiinnosta vaikka ensimmäisellä kerralla olikin ihan ok. Jotenkin ei vaan jaksa kaupunkilomat kiinnostaa niin paljon. Mielummin sukeltamaan ja snorklaamaan Thaikkuihin. Kanaria olisi kakkosvaihtoehto, jos voisin itse valita saaren ja paikan siellä.
Anteeksi kun kirjoitin Thaimaaseen. Menen nyt häpeämään.
Miami koska sielä en ole käynyt ja haluaisin kovasti käydä. Thaimaahan lähden kahden viikon päästä ja muut noista kohteista ei kiinnosta yhtään.
Kaikissa olen ollut useamman kerran, mutta Miami houkuttelisi nyt eniten. Toinen vaihtoehto olisi Thaimaa. Lontoossa olin juuri. Pariisissa olisi nyt kyllä ihanat joulutorit! Valitsen silti Miamin.
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on toki myös lämmin, mutta kaupunkina en pidä siitä, on tosi sieluton ja moderni makuuni.
Thaimaan maaseutu ja saaristo nappaisi juuri nyt eniten.
Ap antoi epäreilut vaihtoehdot. Usasta vain Miami valittavana, mutta sen sijaan Thaimaasta koko maa.
Olisi pitänyt olla esim. Florida vs. Thaimaa, tai Miami vs. Pattaya.
No just nyt valitsisin Thaimaan, ihan vaan ilmaston vuoksi.
Kaipaan trooppiseen lämpöön ja tuoreen ruoan äärelle.
Miamissa on toki myös lämmin, mutta kaupunkina en pidä siitä, on tosi sieluton ja moderni makuuni.
Thaimaan maaseutu ja saaristo nappaisi juuri nyt eniten.