Valitsin kahdesta naisesta, tajusin tehneeni väärän valinnan ja yritin ottaa uudestaan yhteyttä toiseen naisista, mutta hän oli erittäin kylmäkiskoinen
Tiedän, että taisin loukata häntä pahasti, mutta olisikohan jotain vielä tehtävissä? Hän vastaili todella lyhyesti ja tylysti ja lopulta blokkasi...
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulle kävi juuri näin kesällä. Ja mies alkoi vonkumaan kuukauden päästä takaisin kun oli ensin rumasti dumpannut. Törmäillään välillä ja voi sitä pitkien kaihoisien katseiden määrää. Mutta voin kertoa että en ikinä anna anteeksi vaikka olisi viimeinen mies maan päällä. Kikkeliskokkelis.
Näitähän on useampia. Ja juuri nuo kaihoisat katseet, vaikka aiemmin on mitätöity toinen tunteineen täysin.
Koiranpentukatse, joka on muunneltu toimivaksi naismarkkinoille. Jotkut miehet vetävät tällä tyylillä elämänsä läpi. Perseillään ja lusmuillaan elämän eri osa-alueilla miten sattuu ja sitten luodaan liikuttunut katse naisiin, ja kas, nehän antavat anteeksi, tekevät opiskelu- ja työtehtävät puolestasi, syöttävät mahasi täyteen ja pesevät paskapyykin puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulle kävi juuri näin kesällä. Ja mies alkoi vonkumaan kuukauden päästä takaisin kun oli ensin rumasti dumpannut. Törmäillään välillä ja voi sitä pitkien kaihoisien katseiden määrää. Mutta voin kertoa että en ikinä anna anteeksi vaikka olisi viimeinen mies maan päällä. Kikkeliskokkelis.
Näitähän on useampia. Ja juuri nuo kaihoisat katseet, vaikka aiemmin on mitätöity toinen tunteineen täysin.
Koiranpentukatse, joka on muunneltu toimivaksi naismarkkinoille. Jotkut miehet vetävät tällä tyylillä elämänsä läpi. Perseillään ja lusmuillaan elämän eri osa-alueilla miten sattuu ja sitten luodaan liikuttunut katse naisiin, ja kas, nehän antavat anteeksi, tekevät opiskelu- ja työtehtävät puolestasi, syöttävät mahasi täyteen ja pesevät paskapyykin puolestasi.
Heh, hyvin kuvailtu. Mutta toisaalta näitä on hauska seurata kun oppii tuntemaan maneerit. Parasta on kun ei paljasta näkevänsä toisen läpi.
On lapsellista sakkia taas. Eihän sitä voi hitostakaan tietää, kenen kanssa homma toimii pidemmän päälle, ellei lähde kokeilemaan. Ja se valintahan on kahden tasavahvan kanssa pakko tehdä, tuskinpa suostuisivat siihen, että seurustellaan kummankin kanssa yhtäaikaa, vai mitä?
Miten voi loukkaantua siitä, että toinen veikkasi väärin asiassa, jossa ei vain voi tietää? On vissiin katsottu liikaa romanttista hömppää, kun on tullut sellainen maaginen maailmankuva, että nämä asiat vain "pitäisi tietää". Jos sen tietäisi, niin kenenkään ei tarvitsisi koskaan erota, mutta miltäs nuo tilastot näyttävät? Luulisi olevan imarreltu sitten, kun toinen tuleekin sanomaan että sinä olitkin se oikea, olisi pitänyt ottaa sinut, tässä olen.
Minä voisin olla vaikka ehdokas numero 37, jos vaan lopulta löytäisimme toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset taitavat puhua nyt jätetyksi tulemisesta, kun minä ainakin käsitän tilanteen vain siten, että miehen piti yksiavioisena tehdä valinta kahden hyvän vaihtoehdon välillä. En tajua tätä logiikkaa, että ei saa tavata useita ihmisiä yhtä aikaa, mutta silti se valinnan tekeminen on törkeintä, mitä voit tehdä.
Elämä on kovaa, ja onneksi ei tartte olla sellaisen kanssa, joka ei ymmärtänyt minun arvoani sen toisen ylitse.
Ja tässä tuleekin minusta myös hassu juttu. Jos ei olla vielä edes ehditty kunnolla tutustumaan, miten ihmeessä sen toisen pitäisi ymmärtää minun arvoni? Jotenkin telepaattisesti? Näetkö sinä heti päälle päin, kuka on erityisen arvokas ihminen ja kuka ei? Minä en näe, vaan heihin pitää ensin tutustua.
Tutustuminen okei, mutta miksi edes kiinnostaisi tutustua, jos halusi sen toisen? Miten voi sitten edes otsikon mukaisesti sanoa "valinneensa", jos todellisuudessa tutustumattakin oltiin? Jos valitsee, niin hylkää toisen. Johan se naisen käytöskin osoitti sen, että hän ei kiinnostanut ennen kuin se toinen kusahti.
Jos ekan kanssa homma ei toimi, ja huomaa olleensa väärässä.. Miksi sen toisen tyypin pitäisi loukkaantua? Kommenttien perusteella pitäisi tapailla montaa ihmistä yhtä aikaa pitkään ennen kuin valitsee. Siinä se pää menee ennemmin sekaisin kuin että tapailisi yhtä kerrallaan.
Miten voi olla kaksi tasavahvaa yhtäaikaa? Olen varmaan tyhmä, mutta vaan en ymmärrä tätä. Jokainen ihminen on erilainen. Selitätkö tätä asiaa lisää.
Eiköhän olisi parempi yrittää etsiä joku ihan uusi. Tai pitää kyllä olla aika hölmöjä noiden, jos vielä kumpikaan noista tyypeistä enää sinun kanssasi rupeaisi enää kulkemaan elämää eteenpäin. Itse en ainakaan.
Onpas tullut paljon viestejä.
Kävin siis molempien naisten kanssa treffeillä pariin otteeseen. Molempien kanssa synkkasi. Valitsin kuitenkin toisen heistä, ehkä osaksi hetken huumassa. Molemmista olin kuitenkin kiinnostunut. En ole koskaan halunnut leikkiä kenenkään tunteilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään muulle muka ole käynyt niin, että on tavannut kaksi mukavaa ihmistä ja ennen kuin homma menee vakavaksi, pitää tehdä valinta näiden kahden välillä. Vaikka toisessa ei ole mitään vikaa, se valinta on vain tehtävä. Itselläni on ollut montakin kertaa sama tilanne. Onko tosiaan niin, että homma ei onnistukaan sen valitun kanssa, pitää etsiä uusia tuttavuuksia, eikä saa ottaa yhteyttä niihin vanhoihin, joiden kanssa on aikanaan synkannut hyvin?
Tää on just nykyajan ongelma, että vedetään jotain moniajoa ja leikitään ihmisten tunteilla.Jos sulle sattuu tuollainen tilanne, että olet sinkku ja yhtäkkiä tarjolle tulee kaksi kiinnostavaa ihmistä, niin se valinta pitää tehdä _ennen_ kuin menet ensimmäisillekään treffeille. Sille toiselle sanot, että olet jo varattu. Ei kukaan halua olla kenenkään kakkosvaihtoehto. Siksi tuollainen monen ihmisen tapailu samanaikaisesti on ihan belsebuubista.
Eikö tuossa sinusta sitten tehdä sitä ihan samaa valintaa? Ihan yhtä lailla sinä tuossa teet toisesta henkilöstä kakkosvaihtoehdon.
Ymmärryksen taso.... Siis ei kukaan halua alkaa olemaan sellaisen kanssa, jolle on selkeä kakosvaihtoehto!
Miten selkeä kakkosvaihtoehto tuossa sitten voi muka olla, jos edes sinne deiteille ei ole vielä päästy? Mistä tuossa sitten tarkalleen ottaen loukkaannutaan? Siitä, että toinen ehti ensin ja sinua ei otettu jonon ohi?
Niin, otsikossa luki "valitsin kahdesta naisesta". Aika selkeästi sanottu, ettei toinen kelvannut.
Sanon uudelleen: ei ole kyse kelpaamisesta, vaan siitä, että valinta on pakko tehdä, vaikka molemmat kelpaisivat. Kyllähän moneen työpaikkaankin kelpaisi lähes kuka tahansa töihin, mutta ei niihin vain pääse, koska paikkoja on rajoitetusti.
Neiset eivät halua olla ketä tahansa jollekin miehelle tyttöystävän paikkaan kelpaavia. Vähän ouotoa, jos ei sitä ymmärrä. Ap:lla on varmasti vielä paljon opittavaa ihmisistä ja elämästä.
Miten voit yhden tai kahdenkaan tapaamisen jälkeen miehelle mitään kovin erityistä? Siinä tilanteessa ei ole mitenkään ihmeellistä, jos olet "kuka tahansa tyttöystävän paikkaan kelpaava". Ja minusta tyttöystävän paikkaan kelpaava ei todellakaan ole huono asema. En todellakaan ymmärrä tätä pulmaa. En tiedä, miten te parisuhteita muodostatte, mutta minusta ei voi kyllä ketään syyttää, jos parien treffien jälkeen tehty valinta osoittautuu vääräksi.
En minäkään suostuisi olemaan kakkosvaihtoehto. Jos mies valitsee toisen naisen ensin, kyseinen nainen on jotenkin parempi, kiinnostavampi tai kauniimpi.
Niin, jokin kriteerihän siihen valintaan on oltava. Oletko sinä koskaan valinnut kahden ihan lupaavan tapauksen välillä? Tekeekö se, että A:n kanssa esimerkiksi on ehditty viestittelemään kauemman, siitä B:stä sinun silmissäsi ihan kelvottoman ja tarkoittaako tämä valinta sinulle sitä, että haluat tietoisesti loukata B:tä?
Jotkut vain ei tajua, mitä se on, kun haluaa olla kumppanilleen spesiaali. Silloin ne minua kakkosena pitävät, tapahtui se missä vaiheessa (jonka minä huomaan) tahansa, jäävät etsimään sitä omaa spesiaaliaan. Koska se en selkeästikään ollut minä. Minäkin ihastun vain minulle spesiaaleihin ihmisiin. Sen jälkeen ei muut kiinnosta pätkääkään.
92 jatkaa... Varmaan se ap:n nainen oli pitänyt aloittajaa jo spesiaalina, mutta aloittaja ei kokenutkaan häntä kohtaan niin - aivan ymmärrettävä dumppaaminen mappi Ö:hön, koska nainen ei ollutkaan ap:lle yhtä tärkeä, kuin ap oli tuolle naiselle. Nainen ilmeisesti ei ois siinä välissä enää ottanut ketään toista.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tullut paljon viestejä.
Kävin siis molempien naisten kanssa treffeillä pariin otteeseen. Molempien kanssa synkkasi. Valitsin kuitenkin toisen heistä, ehkä osaksi hetken huumassa. Molemmista olin kuitenkin kiinnostunut. En ole koskaan halunnut leikkiä kenenkään tunteilla.
Ap
No niin. Kiva ettet halunnut leikkiä tunteilla. Mutta nythän kuitenkin on niin, ettei kyse ole vain sinusta (minäminämiiinäämiiiiinäää...) vaan tästä naisesta. Kuulostat todella sellaiselta aika lapselliselta velikullalta, joka oletti että tuo nainen odottaa sinua kun sinä ensin seikkailet muualla. Kuule, ei näin kukaan itsetuntoinen nainen tee.
Okei, kerran voi pyytää, mutta todellakin on ymmärrettävä jos tulee torjutuksi. Sä et nimittäin ole vastustamaton maailman napa. Tyttö on jatkanut eteenpäin ja hyvä niin. Sä mene ja katsele ihan uusia juttuja tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset taitavat puhua nyt jätetyksi tulemisesta, kun minä ainakin käsitän tilanteen vain siten, että miehen piti yksiavioisena tehdä valinta kahden hyvän vaihtoehdon välillä. En tajua tätä logiikkaa, että ei saa tavata useita ihmisiä yhtä aikaa, mutta silti se valinnan tekeminen on törkeintä, mitä voit tehdä.
Elämä on kovaa, ja onneksi ei tartte olla sellaisen kanssa, joka ei ymmärtänyt minun arvoani sen toisen ylitse.
Ja tässä tuleekin minusta myös hassu juttu. Jos ei olla vielä edes ehditty kunnolla tutustumaan, miten ihmeessä sen toisen pitäisi ymmärtää minun arvoni? Jotenkin telepaattisesti? Näetkö sinä heti päälle päin, kuka on erityisen arvokas ihminen ja kuka ei? Minä en näe, vaan heihin pitää ensin tutustua.
Tutustuminen okei, mutta miksi edes kiinnostaisi tutustua, jos halusi sen toisen? Miten voi sitten edes otsikon mukaisesti sanoa "valinneensa", jos todellisuudessa tutustumattakin oltiin? Jos valitsee, niin hylkää toisen. Johan se naisen käytöskin osoitti sen, että hän ei kiinnostanut ennen kuin se toinen kusahti.
En tiedä, mitä sinä lasket tutustumiseksi, mutta minusta se jatkuu vielä kauan ensi tapaamisen jälkeen. Ap päätti tutustua vain yhteen kerrallaan, joten ei ehtinyt tutustua toiseen vielä kovin hyvin. Joo, hylkäsi toisen, mutta jos haluaa tutustua yhteen kerrallaan, on pakko valita, joka taas johtaa hylkäämiseen. Ei siinä oikein ole vaihtoehtoja. Ei ole välttämättä kyse siitä, ettei kumpikin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään muulle muka ole käynyt niin, että on tavannut kaksi mukavaa ihmistä ja ennen kuin homma menee vakavaksi, pitää tehdä valinta näiden kahden välillä. Vaikka toisessa ei ole mitään vikaa, se valinta on vain tehtävä. Itselläni on ollut montakin kertaa sama tilanne. Onko tosiaan niin, että homma ei onnistukaan sen valitun kanssa, pitää etsiä uusia tuttavuuksia, eikä saa ottaa yhteyttä niihin vanhoihin, joiden kanssa on aikanaan synkannut hyvin?
Tää on just nykyajan ongelma, että vedetään jotain moniajoa ja leikitään ihmisten tunteilla.Jos sulle sattuu tuollainen tilanne, että olet sinkku ja yhtäkkiä tarjolle tulee kaksi kiinnostavaa ihmistä, niin se valinta pitää tehdä _ennen_ kuin menet ensimmäisillekään treffeille. Sille toiselle sanot, että olet jo varattu. Ei kukaan halua olla kenenkään kakkosvaihtoehto. Siksi tuollainen monen ihmisen tapailu samanaikaisesti on ihan belsebuubista.
Eikö tuossa sinusta sitten tehdä sitä ihan samaa valintaa? Ihan yhtä lailla sinä tuossa teet toisesta henkilöstä kakkosvaihtoehdon.
Ymmärryksen taso.... Siis ei kukaan halua alkaa olemaan sellaisen kanssa, jolle on selkeä kakosvaihtoehto!
Miten selkeä kakkosvaihtoehto tuossa sitten voi muka olla, jos edes sinne deiteille ei ole vielä päästy? Mistä tuossa sitten tarkalleen ottaen loukkaannutaan? Siitä, että toinen ehti ensin ja sinua ei otettu jonon ohi?
Niin, otsikossa luki "valitsin kahdesta naisesta". Aika selkeästi sanottu, ettei toinen kelvannut.
Sanon uudelleen: ei ole kyse kelpaamisesta, vaan siitä, että valinta on pakko tehdä, vaikka molemmat kelpaisivat. Kyllähän moneen työpaikkaankin kelpaisi lähes kuka tahansa töihin, mutta ei niihin vain pääse, koska paikkoja on rajoitetusti.
Neiset eivät halua olla ketä tahansa jollekin miehelle tyttöystävän paikkaan kelpaavia. Vähän ouotoa, jos ei sitä ymmärrä. Ap:lla on varmasti vielä paljon opittavaa ihmisistä ja elämästä.
Miten voit yhden tai kahdenkaan tapaamisen jälkeen miehelle mitään kovin erityistä? Siinä tilanteessa ei ole mitenkään ihmeellistä, jos olet "kuka tahansa tyttöystävän paikkaan kelpaava". Ja minusta tyttöystävän paikkaan kelpaava ei todellakaan ole huono asema. En todellakaan ymmärrä tätä pulmaa. En tiedä, miten te parisuhteita muodostatte, mutta minusta ei voi kyllä ketään syyttää, jos parien treffien jälkeen tehty valinta osoittautuu vääräksi.
En minäkään suostuisi olemaan kakkosvaihtoehto. Jos mies valitsee toisen naisen ensin, kyseinen nainen on jotenkin parempi, kiinnostavampi tai kauniimpi.Niin, jokin kriteerihän siihen valintaan on oltava. Oletko sinä koskaan valinnut kahden ihan lupaavan tapauksen välillä? Tekeekö se, että A:n kanssa esimerkiksi on ehditty viestittelemään kauemman, siitä B:stä sinun silmissäsi ihan kelvottoman ja tarkoittaako tämä valinta sinulle sitä, että haluat tietoisesti loukata B:tä?
Jotkut vain ei tajua, mitä se on, kun haluaa olla kumppanilleen spesiaali. Silloin ne minua kakkosena pitävät, tapahtui se missä vaiheessa (jonka minä huomaan) tahansa, jäävät etsimään sitä omaa spesiaaliaan. Koska se en selkeästikään ollut minä. Minäkin ihastun vain minulle spesiaaleihin ihmisiin. Sen jälkeen ei muut kiinnosta pätkääkään.
Kyllä minä tajuan, että sattuu, jos jää toiselle kakkoseksi, mutta minä yritän nyt selittää tätä järjellä. Harva meistä on niin ainutlaatuinen, että se loistaa kilometrien päähän. Siksi on järjetöntä vaatia, että tuntematon ihminen huomaa parien treffien perusteella sen ainutlaatuisuutesi.
Entä jos sinäkin ihastuisit kahteen ihmiseen. Tarkoittaako valinta heidän välillään sinulle sitä, että toinen ei ole mitenkään spesiaali ja että haluat häntä tarkoituksella loukata?
Jos ei ole mahdollista nähdä kasvotusten, suosittelen soittoa naiselle, saat kerrottua tunteesi selkeästi. Viestillä saatat antaa kuvan ettei sinua kiinnosta tarpeeksi. Kirjekin parempi vaihtoehto kuin pelkkä viesti. Sen jälkeen ei tarvitse jossittella.
Tiedätkö ap, se on ihan sama, vaikket leikitellyt tunteilla ja nyt kaduttaa, blaablaa. Jos se nainen on sinut blokannut, niin se on kyllä harvinaisen selvä merkki, että hän on mennyt eteenpäin etkä sinä häntä enää kiinnosta. Mitäpä jos jättäisit naisen rauhaan ja seuraisit annettua esimerkkiä eli move on?
Itsestään ääntä pitävät ihmiset ovat tavoitellumpia kumppaneita, mutta eivät ehkä olekaan sitä mitä antavat ymmärtää. Hiljaisempiin jos malttaa tutustua niin tutustuu aitoon ihmiseen, eikä siihen kuoreen :) Mitä väärää on deittailla useampia muutaman kerran ja tehdä sitten valinta? Tietenkin kannattaa kertoa alussa jokaiselle osapuolelle että tapailee ihmisä eikä ole vielä valmis sitoutumaan, jos se ei jollekulle kelpaa niin ei voi mitään.
Yksi tyttö pyysi treffeille kanssani kun oli saanut ensin kamultani pakit. En suostunut.
Itselle (olen siis mies) on käynyt kuten tuolle naiselle, että ensin toinen valittiin minun sijastani. Pidin siis kyseisestä naishenkilöstä erittäin paljon ja harvemmin muutenkaan ihastun. Sitten kun se homma ei luistanut, niin jopa alko tulemaan kaikenlaista sitten minun perääni, mutta eipä kiinnosta olla mikään kakkosvaihtoehto... painukoon hevon kuuseen suoraan sanottuna. Se ihastus loppui siihen; mieluummin joku parempi jolle ei tarvitse olla vaihtoehto.
Eli AP on kussut jo molemmat vaihtoehdot.