Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä?
Menisit treffeille kaikin puolin mukavalta vaikuttavan miehen kanssa ja kun tiedustelisit hänen harrastuksiaan niin mies ilmoittaisi "junavaunujen spreijjaamisen, eli graffitien tekeminen vaunuihin".....
Menisitkö toisille treffeille, jos mies olisi tosi mukava?
Kommentit (8)
Sehän voisi olla vaikka Patrik Laine!
Mä tapailin vastaavaa tyyppiä joskus opiskeluaikana, jätkä heitti mulle treffien päätteeks käyntikortin, jossa hänen "ammattinaan" oli graffititaiteilija. Nähtiin muutaman kerran, mutta kyllästyin aika nopeasti hänen ollessa todella ylimielinen. Piti itseään ns. valtaväestöä parempana tämän harrastuksensa vuoksi ja oletti minun automaattisesti ihailevan häntä. Olisin voinut jatkaa tapailua, jos kyseessä olisi tosiaan ollut mukava ihminen.
Töhrijä. Edesvastuuseen ja siivoamaan.
Just aamulla ihastelin Pasilan asemalla hienoksi spreijattua junaa. Että kyllä varmaan, jos se noin muuten olisi hyvä pano. :D
Menisin, olisi tosi mielenkiintoista. Mut jos ap itse olet ihminen, joka ei koskaan kyseenalaista lakeja ja sääntöjä, ette ehkä ole hengenheimolaisia.
Hienosti tehdyt graffitit ovat upeaa katutaidetta ja kuuluvat elävään ja moderniin katukuvaan. Menisin toisille treffeille ja haluaisin nähdä, millaisia graffiteja tekee.
Pelkkä töhriminen sen sijaan olisi turn off.
Hmmmm....