Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan elämää niin paljon, että tulen hulluksi

Vierailija
05.12.2016 |

Istun vain kotona ja hoidan lapsia, jotka ei juuri enää hoitoa tarvi, ja pesen pyykkiä. Elämästäni puuttuu kaikki aikuisten jutut ja kaikki irtiotto arjesta. Tätä ollut jo 15v ja en jaksa enää.
Mutta kun ei ole yhtään ystävää. Ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa.
Ei ole töitä ja parisuhde on kuollut jo 10v sitten.
Mä en ole ostanut uusia vaatteita vuosiin, kampaajalla en ole käynyt kohta kahteen vuoteen. Kukaan ei ole hoitanut ja koskettanut mua aikoihin ja kaipaan niiiin paljon läheisyyttä ja rakkautta.

Miten mä saan tähän elämääni jotain ns. menoa ja meininkiä? Mulla on mennyt jo ne nuoruusvuodet kotona "yksin" istuessa. Ihan kauhea ajatus, että seuraavat 15v menee kans ja sittenhän mä olenkin jo niin vanha, että turha haaveilla edes paremmasta parisuhteesta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua pitäis hoitaa?

Vierailija
2/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua pitäis hoitaa?

Että jaksaisin taas seuraavan päivän vähän paremmin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei muutu, jos sitä ei ITSE muuta!

Vierailija
4/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole töitä, niin miten olisi koulutus? Saisit uusia ajatuksia ja pääsisit aikuisten pariin.

Vierailija
5/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole töitä, niin miten olisi koulutus? Saisit uusia ajatuksia ja pääsisit aikuisten pariin.

Ihan vasta opiskelinkin uuden ammatin. Ne lähituntipäivät olikin ihania, kun pääsi pois täältä. Ei sieltä kuitenkaan kavereita tullut, kun oltiin aikuisopiskelijoita eli jokaisella jo omat kuviot elämässä. Perhe ja ne omat ystävät..

ap.

Vierailija
6/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos varaat ajan nyt: kampaajalle, hemmotteluhierontaan (siinä saa kosketusta.Tavallinen hieronta voi olla kivuliasta mutta hemmotteluhoidot harvemmin ovat), tavaratalosta vaatesuunnittelijan/personal shopperin ja ilmoittaudu paritanssikurssille. Tuollahan automaattisesti on sitten aikuisten kanssa tekemisissä. Pyydä mies mukaan.

Vierailija
7/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia valintoja, ei sua kukaan kotoa tule hakemaan. Nouse ylös ja lähde liikkeelle, ole hyvä!

Vierailija
8/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun vain kotona ja hoidan lapsia, jotka ei juuri enää hoitoa tarvi, ja pesen pyykkiä. Elämästäni puuttuu kaikki aikuisten jutut ja kaikki irtiotto arjesta. Tätä ollut jo 15v ja en jaksa enää.

Mutta kun ei ole yhtään ystävää. Ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa.

Ei ole töitä ja parisuhde on kuollut jo 10v sitten.

Mä en ole ostanut uusia vaatteita vuosiin, kampaajalla en ole käynyt kohta kahteen vuoteen. Kukaan ei ole hoitanut ja koskettanut mua aikoihin ja kaipaan niiiin paljon läheisyyttä ja rakkautta.

Miten mä saan tähän elämääni jotain ns. menoa ja meininkiä? Mulla on mennyt jo ne nuoruusvuodet kotona "yksin" istuessa. Ihan kauhea ajatus, että seuraavat 15v menee kans ja sittenhän mä olenkin jo niin vanha, että turha haaveilla edes paremmasta parisuhteesta.

Mitäpä jos nostaisit sen persees sieltä. Ja hommaat itsellesi vaikka harrastuksen, jossa voit vaikka tavata uusia ihmisiä.

Tää ikävä kyllä menee vaan niin että asioiden eteen pitää itse tehdä jotain, ei ne vaan tapahdu.

Ja jos töitä ei ole, niin miksi et hae vaikka opiskelemaan? Ne asiat nyt ei vaan ikävä kyllä muutu siellä kotona murehtimalla. 

TOIMI! vaikka pieni askel kerrallaan.

Vierailija
9/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA. Se saa ihmisen syntymään uudelleen ihan huomaamatta. Sitä myöten saat aikaa ilman lapsia jos otatte yhteishuoltajuuden. Liiku ja laihduta, osta uusia vaatteita, hanki tinder, treffaile... Pyri töihin johonkin innovatiiviseen ja nuorekkaaseen paikkaan niin saat ehkä uusia ystäviä.

Ala elää ja tee jotain.

Vierailija
10/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua kiinnostaa:

mene kirjaston lukupiiriin, seurakunnan Kauneimpiin joululauluihin, vapaaehtoistöihin, liity marttoihin, SPR:n, vapaapalokuntaan...

Järjestä opiskelukavereillesi jälleentapaaminen luonasi... Osa varmaan tulee paikalle

Vierailija
11/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut parisuhde - eroa, jos suhdetta ei ole mahdollista parantaa. Seksin puutteesta alakulosi johtuu.

Vierailija
12/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia valintoja, ei sua kukaan kotoa tule hakemaan. Nouse ylös ja lähde liikkeelle, ole hyvä!

Mutta kun se on niin vaikeaa yksin. Vielä alku aikoina jaksoin kokeilla eri harrastuksia ja yrittää tutustua ihmisiin, mutta harvoin noista harrastuksista oikeasti mitään sitten jää käteen. Pitäisi olla joku pitkäaikainen harrastus, joka oikeasti yhdistää ihmisiä.

Nyt on niin vähissä kodin ulkopuoliset kontaktit, että vaikealta tuntuu edes mennä mihinkään yksin.

Mutta tottahan se on, ettei täältä kotoakaan kukaan tule hakemaan. Hirveä noidankehä. :(

ap.

Vierailija
13/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollut parisuhde - eroa, jos suhdetta ei ole mahdollista parantaa. Seksin puutteesta alakulosi johtuu.

En uskalla erota, koska sitten olisin vielä yksinäisempi. Mutta kyllä tämä kuollut parisuhde vain pahentaa tätä alakuloa...

ap.

Vierailija
14/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurikummiksi. lukemaan vanhainkotiin vanhuksille, vanhuksen ystäväksi,

ryhdy pitämään MLL:n terhokerhoa ja käy siellä, jos sellainen teillä jo on

Käy uimahallissa vesijumpassa, laita uimahallin seinälle lappu, jossa etsit lenkkiseuraa ennen uimahalliin menoa...

Liity alkeiskurssille punttisalille ...

mene sieniretkelle

linturetkille

Onko sukulaisia, kaukaisia tai läheisiä? Kutsu heitä kylään.

Mene miehen kanssa parisuhdeterapeutille

Vierailija
15/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se on niin vaikeaa yksin. Vielä alku aikoina jaksoin kokeilla eri harrastuksia ja yrittää tutustua ihmisiin, mutta harvoin noista harrastuksista oikeasti mitään sitten jää käteen. Pitäisi olla joku pitkäaikainen harrastus, joka oikeasti yhdistää ihmisiä.

Nyt on niin vähissä kodin ulkopuoliset kontaktit, että vaikealta tuntuu edes mennä mihinkään yksin.

Mutta tottahan se on, ettei täältä kotoakaan kukaan tule hakemaan. Hirveä noidankehä. :(

ap.

Sun täytyy vaan opetella tekemään asioita yksin. On totta, että aikuisena on erittäin vaikea löytää uusia kavereita ja ystäviä. En itse ainakaan ole löytänyt vaihdettuani työn takia paikkakuntaa 8 vuotta sitten. Mutta minä olen opetellut tekemään kaikkea mitä haluan yksin, eikä se enää edes tunnu mitenkään ikävältä tai oudolta. Enää ei ole itse asiassa mitään kaipuuta enempiin ihmissuhteisiin, vaikka olen sinkku ja käytännössä erakko. Mutta kun voi käydä matkoilla, elokuvissa, hyvissä ravintoloissa, missä tahansa yksin, niin tekemistä riittää.

Vierailija
16/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurikummiksi. lukemaan vanhainkotiin vanhuksille, vanhuksen ystäväksi,

ryhdy pitämään MLL:n terhokerhoa ja käy siellä, jos sellainen teillä jo on

Käy uimahallissa vesijumpassa, laita uimahallin seinälle lappu, jossa etsit lenkkiseuraa ennen uimahalliin menoa...

Liity alkeiskurssille punttisalille ...

mene sieniretkelle

linturetkille

Onko sukulaisia, kaukaisia tai läheisiä? Kutsu heitä kylään.

Mene miehen kanssa parisuhdeterapeutille

Ei nämä terhokerhot ym. paljoa vipinää elämään anna. Jos ajatuksena on, että tarvii elämään menoa ja meininkiä ennen kuin on itse siellä terhokerhossa.

Vierailija
17/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla erota, koska sitten olisin vielä yksinäisempi. Mutta kyllä tämä kuollut parisuhde vain pahentaa tätä alakuloa...

ap.

No sitten alat yrittää parantaa suhdetta vaikka ensin yksin. Sinuna aloittaisin siitä, että varaisin yksin ajan parisuhdeterapeutille ja hänen kanssaan alkaisin suunnitella miten. Koska vaikutat sen verran saamattomalta, ettet yksin jaksa.

Toinen on se, että alat kaikin tavoin panostaa itseesi: ala treenata, käydä kauneushoidoissa ja osta uusia vaatteita. Siihen ei tarvitse seuraa. Mutta tarpeeksi kun olet panostanut, sitä seuraa tulet saamaan!

Vierailija
18/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Liity johonkin kerhoon jos haluat pitkäaikaisia tuttuja. Mikä sinua kiinnostaa? Itse pidän valokuvaamisesta. Jäsenien kanssa teemme yhteisiä valokuvausretkiä yms. 

Vierailija
19/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mitä sinä oikeastaan kaipaat: lisää ihmissuhteita, vai sitä tekemistä? Tekstistäsi tulee se vaikutelma, että et olisi juurikaan kiinnostunut esim. harrastuksista tai minnekään menemisestä muuten kuin välineinä tutustua ihmisiin. 

Vierailija
20/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut parisuhde ei parane sillä, että nainen alkaa käydä väkinäisesti joissain harrastekerhoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi