Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2845)

Vierailija
2801/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras viipyi 10 päivää! Ei oltu sovittu vierailun kestoa ja hän saapui kaukaa , 500km päästä. Tiesin, että on meillä pari päivää, mutta aika härskiä. 

Vierailija
2802/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen viipyi meillä viime kesänä yi kaksi viikkoa! Joka päivä nukkui pitkään ja ihmetteli mikä se niin väsyttää, samalla istuen valmiseen pöytään.

Ei auttanut missään, tuli meille lomailemaan. Lopulta jatkoi matkaa toisen sukulaisen luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Asumme maalla ja jostain syystä monet sukulaisemme luulevat, että pidämme ilmaista lomakylää.

Onko tämä yleistäkin? Voisiko joku lomailija kommentoida? Mitä ajattelet, kun lähdet loisimaan toisten nurkkiin?

Vierailija
2804/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras viipyi 10 päivää! Ei oltu sovittu vierailun kestoa ja hän saapui kaukaa , 500km päästä. Tiesin, että on meillä pari päivää, mutta aika härskiä. 

Minulle sattui samanlainen tapaus. Saapui junalla, minun piti kyyditä sinne, tuonne ja tänne. Odotti valmista ruokaa ja ohjelmaa. Halusi pestä jopa  pyykkejään luonani! Ei maksanut mistään mitään. Haukotteli ja huokaili kokoajan.

Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
2805/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repi ja kampasi omia hiuksiaan kokajan. Sitten heitteli niitä hiustuppoja ympäri asuntoani. Hyh.

Vierailija
2806/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko langan kaikki vastaukset luettuani en voi kuin todeta, että kyllä kaikista vammaisimpia ovat ne henkilöt itse, jotka ovat näistä "ongelmistaan" kirjoittaneet. Siis ette osaa itse ratkaista näitä ongelmianne vai mikä siis on?

Vierailija
2807/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli pari naista kylään. Menivät sitten kahdestaan vessaan, laittoivat oven lukkoon ja siellä ne sitten yhdessä haukkuivat tuttujaan ja kailottivat niin kovaa, että varmasti koko talo kuuli. 

Niillä ei ollut kyllä kaikki täytteet tacossa. 

Lahti, Kiveriö. Ihana paikka asua, jos erakoituu ja homehtuu kämppäänsä eikä mee tekemään sitä virhettä että tutustuu yhteenkään ihmiseen ja varsinkaan paikallisiin juoppoihin ja mt-tapauksiin. Niitä siellä riitti siihen aikaan kun jouduin siellä asumaan. Mikä lie tilanne nykyään, kun paskallahan ei ole tapana muuttua ainakaan yhtään paremmaksi. 

Vierailija
2808/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repi ja kampasi omia hiuksiaan kokajan. Sitten heitteli niitä hiustuppoja ympäri asuntoani. Hyh.

Myös raapi päätään. Pelkäsin jo onko hänellä täitä tai jotain. Niitä hiuksia oli joka paikassa, olohuoneen pöydälläkin iso tuppo.

Vierailija
2809/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövieras kävi yli tunnin suihkussa. Valutti vettä oikein antaumuksella. Törkeää.

Vierailija
2810/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras tuli suoraan kirpputorilta kylään. Levitteli haisevat ostamansa rytkyt minun keittiönpöydälleni. Hyi.

Onko tämä jonkun mielestä normaalia käytöstä toisen kotona?? Huh

Vierailija
2811/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko langan kaikki vastaukset luettuani en voi kuin todeta, että kyllä kaikista vammaisimpia ovat ne henkilöt itse, jotka ovat näistä "ongelmistaan" kirjoittaneet. Siis ette osaa itse ratkaista näitä ongelmianne vai mikä siis on?

Tämä on keskustelupalsta, hyvä ystävä.

Vierailija
2812/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras kysyi " voisinko heittää" hänet 75km päähän. Ihan kun ei olisi muuta tekemistä ja ilmaiseksi tottakai. Ajettavaa olisi tullut siis 150km. Joo ei kiitos.

Vierailija
2813/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on törkeetä porukkaa

Vierailija
2814/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui samanlainen tapaus. Saapui junalla, minun piti kyyditä sinne, tuonne ja tänne. Odotti valmista ruokaa ja ohjelmaa. Halusi pestä jopa  pyykkejään luonani! Ei maksanut mistään mitään. Haukotteli ja huokaili kokoajan.

Uskomatonta mutta totta.

Sitten jos kieltäytyy kyyditsemästä niin pitäisi lainata auto. Sitä ei tietenkään tankata.

Vierailija
2815/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pummeja. Jotkut kehtaa.

Vierailija
2816/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös raapi päätään. Pelkäsin jo onko hänellä täitä tai jotain. Niitä hiuksia oli joka paikassa, olohuoneen pöydälläkin iso tuppo.

Jos hää oli tee-se-itse parturi-kampaaja. Tein itse, säästin.

Vierailija
2817/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikkeen vieraiden törkeään toimintaan ei vaan pöyristyneenä osaa/pysty reagoimaan. Mutta kuka oikeasti antaa jonkun asua luonaan päiväkausia/viikkoja heittämättä tätä ulos, jos ei vierasta halua?? En ikinä joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Viimeistään yhden yön jälkeen ulos, jos ei asiasta ole sovittu.

Vierailija
2818/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan minulla oli vähän outo miespuolinen kaveri jonka PITI olla homo, tai ainakin oli seurustellut miehen kanssa.

- Kerran tuli kahville ja alkoi syödä kissanraksuja laatikosta,sanoi että haluaa kahvin kanssa jotain 

- Toisen kerran söi tupakantumpit tuhkiksesta kun oli joutumassa johonkin työkokeiluun ja  halusi sairastua 

- Ja kerran,viimeisen kerran kun olin tämän ihmisen kanssa tekemisissä, pyysi päästä suihkuu  ja tuli sieltä alasti,vettä pitkin lattioita valuen ja muna pystyssä koettaen suudella minua. Ajoin ulos asunnosta eikä enää oltu tekemisissä. 

Vierailija
2819/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras tuli suoraan kirpputorilta kylään. Levitteli haisevat ostamansa rytkyt minun keittiönpöydälleni. Hyi.

Onko tämä jonkun mielestä normaalia käytöstä toisen kotona?? Huh

Kyllä minusta kuulostaa ihan normaalilta. Jos mä menisin kirpparireissun jälkeen kaverille käymään, niin totta kai esittelisin ostokseni. 

Vierailija
2820/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että kaikkeen vieraiden törkeään toimintaan ei vaan pöyristyneenä osaa/pysty reagoimaan. Mutta kuka oikeasti antaa jonkun asua luonaan päiväkausia/viikkoja heittämättä tätä ulos, jos ei vierasta halua?? En ikinä joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Viimeistään yhden yön jälkeen ulos, jos ei asiasta ole sovittu.

Heittäisitkö oman äidinkin ulos esim.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi