Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2845)
Eräs sukulainen viipyi meillä viime kesänä yi kaksi viikkoa! Joka päivä nukkui pitkään ja ihmetteli mikä se niin väsyttää, samalla istuen valmiseen pöytään.
Ei auttanut missään, tuli meille lomailemaan. Lopulta jatkoi matkaa toisen sukulaisen luokse.
Meillä sama. Asumme maalla ja jostain syystä monet sukulaisemme luulevat, että pidämme ilmaista lomakylää.
Onko tämä yleistäkin? Voisiko joku lomailija kommentoida? Mitä ajattelet, kun lähdet loisimaan toisten nurkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vieras viipyi 10 päivää! Ei oltu sovittu vierailun kestoa ja hän saapui kaukaa , 500km päästä. Tiesin, että on meillä pari päivää, mutta aika härskiä.
Minulle sattui samanlainen tapaus. Saapui junalla, minun piti kyyditä sinne, tuonne ja tänne. Odotti valmista ruokaa ja ohjelmaa. Halusi pestä jopa pyykkejään luonani! Ei maksanut mistään mitään. Haukotteli ja huokaili kokoajan.
Uskomatonta mutta totta.
Repi ja kampasi omia hiuksiaan kokajan. Sitten heitteli niitä hiustuppoja ympäri asuntoani. Hyh.
Koko langan kaikki vastaukset luettuani en voi kuin todeta, että kyllä kaikista vammaisimpia ovat ne henkilöt itse, jotka ovat näistä "ongelmistaan" kirjoittaneet. Siis ette osaa itse ratkaista näitä ongelmianne vai mikä siis on?
Aikoinaan tuli pari naista kylään. Menivät sitten kahdestaan vessaan, laittoivat oven lukkoon ja siellä ne sitten yhdessä haukkuivat tuttujaan ja kailottivat niin kovaa, että varmasti koko talo kuuli.
Niillä ei ollut kyllä kaikki täytteet tacossa.
Lahti, Kiveriö. Ihana paikka asua, jos erakoituu ja homehtuu kämppäänsä eikä mee tekemään sitä virhettä että tutustuu yhteenkään ihmiseen ja varsinkaan paikallisiin juoppoihin ja mt-tapauksiin. Niitä siellä riitti siihen aikaan kun jouduin siellä asumaan. Mikä lie tilanne nykyään, kun paskallahan ei ole tapana muuttua ainakaan yhtään paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Repi ja kampasi omia hiuksiaan kokajan. Sitten heitteli niitä hiustuppoja ympäri asuntoani. Hyh.
Myös raapi päätään. Pelkäsin jo onko hänellä täitä tai jotain. Niitä hiuksia oli joka paikassa, olohuoneen pöydälläkin iso tuppo.
Yövieras kävi yli tunnin suihkussa. Valutti vettä oikein antaumuksella. Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vieras tuli suoraan kirpputorilta kylään. Levitteli haisevat ostamansa rytkyt minun keittiönpöydälleni. Hyi.
Onko tämä jonkun mielestä normaalia käytöstä toisen kotona?? Huh
Vierailija kirjoitti:
Koko langan kaikki vastaukset luettuani en voi kuin todeta, että kyllä kaikista vammaisimpia ovat ne henkilöt itse, jotka ovat näistä "ongelmistaan" kirjoittaneet. Siis ette osaa itse ratkaista näitä ongelmianne vai mikä siis on?
Tämä on keskustelupalsta, hyvä ystävä.
Eräs vieras kysyi " voisinko heittää" hänet 75km päähän. Ihan kun ei olisi muuta tekemistä ja ilmaiseksi tottakai. Ajettavaa olisi tullut siis 150km. Joo ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras viipyi 10 päivää! Ei oltu sovittu vierailun kestoa ja hän saapui kaukaa , 500km päästä. Tiesin, että on meillä pari päivää, mutta aika härskiä.
Minulle sattui samanlainen tapaus. Saapui junalla, minun piti kyyditä sinne, tuonne ja tänne. Odotti valmista ruokaa ja ohjelmaa. Halusi pestä jopa pyykkejään luonani! Ei maksanut mistään mitään. Haukotteli ja huokaili kokoajan.
Uskomatonta mutta totta.
Sitten jos kieltäytyy kyyditsemästä niin pitäisi lainata auto. Sitä ei tietenkään tankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös raapi päätään. Pelkäsin jo onko hänellä täitä tai jotain. Niitä hiuksia oli joka paikassa, olohuoneen pöydälläkin iso tuppo.
Jos hää oli tee-se-itse parturi-kampaaja. Tein itse, säästin.
Ymmärrän, että kaikkeen vieraiden törkeään toimintaan ei vaan pöyristyneenä osaa/pysty reagoimaan. Mutta kuka oikeasti antaa jonkun asua luonaan päiväkausia/viikkoja heittämättä tätä ulos, jos ei vierasta halua?? En ikinä joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Viimeistään yhden yön jälkeen ulos, jos ei asiasta ole sovittu.
Aikoinaan minulla oli vähän outo miespuolinen kaveri jonka PITI olla homo, tai ainakin oli seurustellut miehen kanssa.
- Kerran tuli kahville ja alkoi syödä kissanraksuja laatikosta,sanoi että haluaa kahvin kanssa jotain
- Toisen kerran söi tupakantumpit tuhkiksesta kun oli joutumassa johonkin työkokeiluun ja halusi sairastua
- Ja kerran,viimeisen kerran kun olin tämän ihmisen kanssa tekemisissä, pyysi päästä suihkuu ja tuli sieltä alasti,vettä pitkin lattioita valuen ja muna pystyssä koettaen suudella minua. Ajoin ulos asunnosta eikä enää oltu tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras tuli suoraan kirpputorilta kylään. Levitteli haisevat ostamansa rytkyt minun keittiönpöydälleni. Hyi.
Onko tämä jonkun mielestä normaalia käytöstä toisen kotona?? Huh
Kyllä minusta kuulostaa ihan normaalilta. Jos mä menisin kirpparireissun jälkeen kaverille käymään, niin totta kai esittelisin ostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikkeen vieraiden törkeään toimintaan ei vaan pöyristyneenä osaa/pysty reagoimaan. Mutta kuka oikeasti antaa jonkun asua luonaan päiväkausia/viikkoja heittämättä tätä ulos, jos ei vierasta halua?? En ikinä joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Viimeistään yhden yön jälkeen ulos, jos ei asiasta ole sovittu.
Heittäisitkö oman äidinkin ulos esim.?