Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2795)

Vierailija
2781/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen lasten muutama koulukaveri on ollu aika karseita! Mun poika kutsui 9v synttäreilleen kaikki luokan pojat- myös sen yhden joka ei kutsuja koskaan saanut. No, tämä yksi sitten heti ovesta sisään tullessa hyppäsi meidän antiikkipöydän päälle tasajaloin huutamaan että nyt aletaan riehumaan!! Antakaa heti mulle kakkua ja karkkia tai hajota koko paikan! Teki kyllä mieli heittää tämä lapsi ovesta pihalle samantien, mutta hammasta purren ja suurella vaivalla saimme synttärit jotenkuten sujumaan. Tein kyllä sen jälkeen pojalle selväksi että tämä kaveri ei enää meille tule. 

Tytöllä myös yksi kaveri oli ottanut mun omien lasten kielloista huolimatta mun kalliit meikit, tuhrannut ja sotannut ne täysin pitkin seiniä. Tämä kaveri oli myös mennyt mun sänkyyn syömään ja tahrannut mun lakanat täyteen jugurttia, vaikka lapset olivat kieltäneet menemästä edes mun huoneeseen. Myös t

"No ei sitten tullut mieleen, että juuri nämä lapset varmasti eniten tarvitsivat ystävää. Todella julmaa käytöstä tuollainen aikuiselta ihmiseltä, että lapset eivät saa leikkiä yhdessä."

Kuria ja mahdollisesti muutakin terapiaa tarvitsevat. Mutta ota sinä vapaasti kotiisi ihmisiä, jotka ovesta tultuaan samantien alkavat tuhota omaisuuttasi, uhkailla ja tahallaan aiheuttaa kalliita vahinkoja.

Vierailija
2782/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni 80 v. veli oli kylässä. Hän meni vessaan ja sanoi, että käyttää meidän vessaa, ettei häneltä kulu vettä kotona.

Mun mielestä törkeää hyväksikäyttöä. Olisi mieluummin ollut hiljaa.

Jos ei päivittäin käynyt niin ehkä oli vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tuli kylään ja olin varannut tarjottavaksi pientä purtavaa. Kaveri sanoi että hänellä on kova nälkä ja ehdotti että woltataan vielä ruokaa. Wolttasin meille hampurilaisateriat ja hän vaan kiitti ruuasta lähtiessään. Ei siis tarjoutunut maksamaan omaansa. 

Olin pari kuukautta tän jälkeen kyseisen kaverin luona ja hän ehdotti taas wolttaamista (ei ollut varannut mitään tarjottavia). No hän hoiti ruokien tilauksen ja ilmoitti mitä mun ruoat + puolet kuljetusmaksusta tekee. Aloin siinä vaiheessa kans pihiksi ja ehdotin et jos jätän aterian mukana tulleen tölkin hänelle niin saanko 15 senttiä alennusta ja tämä sopi hänelle :DD

Et sitten saanut sanotuksi että maksoit viimeksi ja nyt olisi kaverisi vuoro maksaa?

Sarkastinen vttuilu on hieno laji. Ja toi on kyllä hyvä juttu kerrottavaksi.

Vierailija
2784/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista oli se kun kummitätini tuli kyläilemään ja rojahti hetekaan pitkälleen. Aiemmin oli aina asiallinen ja hillitty. Olin silloin lapsi ja ei selvinny mulle koskaan miksi se niin teki. En muistaakseni nähnyt enää häntä sen kyläilyn jälkeen. Hän muutti Lahteen. Tämä tapahtui joskus 70-luvun alkupuolella.

Oli väsynyt, voi huonosti syystä tai toisesta.

Olit lapsi niin sinulle ei puhuttu aikusten asioita, olihan kyseessä kuitenkin 70 luku.

Vierailija
2785/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sattunut ikinä mitään kovin erikoista. Ehkä omituisin oli kun veljeni ja hänen sen aikainen tyttöystävänsä tulivat kylään. Tyttöystävä meni vessaan piiloon varmaan vartiksi, ennenkuin tuli häpeillen muiden seuraan. Ei tainnut puhua koko kahvittelun aikana mitään. Toinen oli taas eräs pariskunta, joka oli meillä yötä. Tuli puhetta politiikasta ja jonkun kommenttini jälkeen nainen pyyhkäisi mitään sanomatta vierashuoneeseen.  Lähtivät seuraavana päivänä. Kuulemma oli suuttunut kommentistani vaikka se ei ollut edes provosoiva.

Vierailija
2786/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni 80 v. veli oli kylässä. Hän meni vessaan ja sanoi, että käyttää meidän vessaa, ettei häneltä kulu vettä kotona.

Ehkä se oli pelkkä läppä... löysää vähän pipoasi.

Vierailija
2787/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rachelberry kirjoitti:

Itellä jääny elävästi mieleen [ olin 16 vuotias ] kun meille tuli kylään sellainen perhe jonka tytär oli about 6 vuotias ja leikki pikkusiskoni kanssa. Muistan että tämä lapsi oli aivan HIRVEÄ. Siis niin kamala ja todella lellitty ja sisareni oli saanut paria viikkoa aikaisemmin hienon nuken isovanhemmiltamme jotka olivat tuoneet sen Espanjasta tuliaiseksi. Noh tämä tyttö halusi sen nuken ja sisko itki ja sanoi "Ei" ja tämä tyttö huusi ja parkui, polki lattiaa jalallaan ja meni raivoomaan mun vanhemmille ja omille vanhemmilleen että hän haluaa sen saamarin nuken. Ei annettu periksi vaikka hänen vanhempansa kysyi äidiltäni että paljon se nukke maksaa ja sanottiin että ei myydä ja tää tyttö sit kuuli sen ja vieläkin muistan sen 'pirullisen' ilmeen joka sillä oli kun se meni parvekkeelle ja heitti sen nuken alas ja tottahan toki se meni rikki kun kumminkin oli jotain posliinia tms sen nuken naama :/

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tästä psykopaatista tuli isona. 

Prisman kassa ja pääministeri?

Vierailija
2788/2795 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli pelkkä läppä... löysää vähän pipoasi.

Tämä täysin Huumorintajuttomien Palsta???????

Vierailija
2789/2795 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattoman ja rahvaanomaisen vierasperheen pennut löysivät tohtorinmiekkani luvatta ja iskivät sillä seinän kulmaan. Vaurio miekassa ja pala pois seinästä. Vanhempia vaan nauratti.

Vierailija
2790/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei päivittäin käynyt niin ehkä oli vitsi.

Niin, että miehen veli tulee teille kylään, mutta kesken kyläilyjen pitäisi mennä kotiin vessaan? Asuiko kaukana. Kyllä yleensä, jos kylässä tulee vessahätä, voi kylässä käydä vessassa, meillä ainakin voi. Miten muilla?

Vierailija
2791/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti. Kotipihaani tupsahti perhe (asuin maalla pikku talossa). Mies kovin ovelan näköisenä alkoi kiemurtelemaan että jos jäisivät pariksi päiväksi. En oikein lämmennyt ajatukselle. Mutta eihän siitä mitään vaivaa ole, pistetään grilli pystyy ja viihdytään... Miehn vaimokin näytti nololta ja ärtyneeltä. Poistuivat pihalta mutta jäivät sitten norkoilemaan siihen tielle mihin olivat parkkeeranneet autonsa. Olivat siinä pari tuntia. Nainen oli siinä vaiheessa jo tosi äkäinen ja lapset kitisivät. Mies sopotti niille "Älkää nyt kyllä se kohta tästä.."

Lopulta häipyivät.

En vieläkään tiedä keitä olivat.

Tämä juttu oli kyllä yksi parhaista.

Varsinkin tuo viimeinen lause!

Oikein punch line!

&nbs

Jos vaikka olivat edellisen omistajan sukulaisia ikuisella vierailuoikeudella? Tai sitten todella härskejä.

Vierailija
2792/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin päin, että mä olin kylässä ja siellä tehtiin outoja.

Olin yläasteella ja oli koulujen talviloma vuonna 1986. Aiemmin olin sen mun koulukaverin luona kylässä ja ehdottivat mulle, että lähden talvilomalla heidän mukaan Lappiin mökille. Tietysti suostuin.

No, siellä mökillä ollessamme heräsin yöllä siihen, kun se mun koulukaveri hiveli käsillään mun pakaroita ja höpisi yksinään, että "milthän se tuntuisi? Milthän se tuntuisi? En oo viel koskaan saanut mistään..." Alkuun luulin, että tää on jotain unta, mutta sitten tajusin että oon herännyt ja se kaveri oli vetänyt mun alushousut polviin asti ja tutki mun, pojan, persettä. 

Hullun kanssa piti olla sit vielä siellä mökillä monta päivää, ennen kuin päästiin pois. Kaveri kiisti tehneensä ja hänen vanhemmat eivät uskoneet, kun sanoin niistä sen yöllisistä touhuista. Kaveri oli siis ysiluokkalainen ja mä seiskalla. Olin mä huomannut, että se oli vähän pöpi, mutta että niin pöpi sentään. Eipä oltu enää missään tekemisissä tän jälkeen.🤢

Vierailija
2793/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt suihkussa ja tullut kylpytakissa sohvalle ja otti jääkaapista ilman lupaa ruokaa. 

Vierailija
2794/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen, asunnoton, kaveri tuli kylään ja oli sitten mennyt syömään pizzan palat, jotka olin aiemmin heittänyt biojätteisiin. Olisi nyt jumalauta mennyt jääkaapille ja ruokakaapille ottamaan syötävää. Oli kuitenkin tullut kaverin luo kylään, ettei ollut kadulla roskiksia dyykkaamassa.

Vielä hullumpi juttu oli se, kun hän lähti vessassa käymään ja tuli sitten takaisin olohuoneeseen housut nilkoissa, kalu kädessä ja pyysi runkkaamaan häntä. Tämä oli semmoinen viimeinen naula kirstuun, että se sai luvan lähteä hemmettiin mun kämpiltä ja takaisin ei tarvinnut tulla. Lähti aika liukkaasti ovesta pihalle, kun minä siinä "hieman" hermostuin. 

Vierailija
2795/2795 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-Topic...

Veljeni vaimo muuttuu pikkuhiprakassa super-sosiaaliseksi ja yltiöystävälliseksi kanssaeläjiään kohtaan ja kutsuu milloin syömään ja milloin mökkiviikonlopulle. 

Kerran tälläisen puhelun aikana kalentereista katsottiin sopiva viikonloppu ja kun perjantai-ilta koitti, kassit ja tuliaiset oli hankittu ja pakattu ja lapset valmiina pistetäväksi autoon, niin aattelinpa varmistaa soittamalla, että ovat varmasti mökillään 250km päässä. Ekalla kertaa tilanne oli käsin kosketeltavan kiusallinen, kun he 'olivat täysin unohtaneet' kyseisen sopimuksen. Kutsuja tuli aina silloin tällöin, vaan tuolla taustalla ei niihin oikeastaan koskaan sytytty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän