Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2854)
Tuttava pariskunta tuli kylään lapsensa kanssa. Pyysivät katsomaan lapsen perään ja menivät vessaan harrastamaan äänekästä seksiä, mitään lupia kysymättä. :)
Sirukka kirjoitti:
Mieheni sisarus tuli kaverinsa kanssa ilmoittamatta iltakahville käymään. Onneksi on aina vierasvaraa tarjolla. Mutta kun juotiin kahvia pöydässä niin mieheni sisarus moitti suureen ääneen onko tämä kahvia vai teetä kun on niin laihaa! Yllätyin niin etten saanut sanaa sanottua jälkeen päin tietysti rupesi hatuttaan koko sanominen.
Huvittaa toi kertomus kun mun appivanhemmat valittaa aina mun keittämästä kahvista, että on kyllä niin vahvaa ja pirun kitkerää. Appivanhemmilla tarjottavasta haaleasta oranssinrusleasta kahvista näkyy kupin pohjalle asti xD
Tarjosin eräälle miehelle voissa paistettua siikaa lisukkeineen. Ronkki hiukan kalaa ja työnsi pois lautasen.
Minä törkyvieraana useinkin menen kylppäriin penkomaan pyykkikoria ja nuuskuttelen talon rouvan pikkuhousuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle käynyt näin: luonani oli vieraita. Sukulaisia, jotka olivat käyneet useinkin. Tein aina kaiken heille ja passasin kaiken valmiiksi. Viipyivät yleensä 2-5 päivää, koska välimatkaa se 500km.
No , vastavierailulla odotti tyhjä jääkaappi. Suihkua ei voinut käyttää, eikä myöskään keittiön astoita.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Mitään ei saanut käyttää. Esim. astioita paitsi jos itsee tiskaa ne heti. Ei ollut kuulemma hotelli.
Siinäpä antoivat mallin, miten heitä vastaisuudessa kestitään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikkeen vieraiden törkeään toimintaan ei vaan pöyristyneenä osaa/pysty reagoimaan. Mutta kuka oikeasti antaa jonkun asua luonaan päiväkausia/viikkoja heittämättä tätä ulos, jos ei vierasta halua?? En ikinä joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Viimeistään yhden yön jälkeen ulos, jos ei asiasta ole sovittu.
Tiiän yhden tyypin, joka on elänyt jo vuodesta 1990 asunnottomana. Sitten kun sillä on kaikki tutut ja kaverit sellaisia nynneröitä, jotka eivät osaa sanoa mihinkään ei, niin ne sitten antavat tämän loisia nurkistaan vaikka puoli vuotta putkeen, kunnes tyyppi lähtee jonkun toisen luo "vierailemaan" eli asumaan. Nää vaan hiljaisesti hyväksyy sen, että tämä asunnoton kaveri tulee, menee ja tekee miten lystää ja kiittää kaveria siitä avusta, kun ei tarvi talvella jossain lumihankeen tehdyssä lumimajassa nukkua öitään vaan voi nukkua sisällä lämpimässä, varastelemalla, syömällä yöllä jääkaapin tyhjäksi jne. Siinä kiitos. Ja sitten vielä puhuu auttajista paskaa, ja kaikki uskotaan, koska tyyppi on ollut paikalla "näkemässä". Emmä oikeen tiiä, mikä tyyppi se oikein on? Ihan outo elämäntyyli.
Mut hitto jos kaikilla olisi laaja kaveripiiri ja tuntisi tyyppejä, joiden nurkissa voi loisia täysin ilmaiseksi, niin eihän kukaan asuisi missään omassa kämpässä ja maksaisi itse vuokria tai asuntolainaa. Kukaan niin hullu olisi siinä vaiheessa, jos se olisi joku automaatti, itsestäänselvyys ja normi, että mennään tuosta vaan toisten nurkkiin majailemaan ilmaiseksi.
Ei mitään kovin pahaa, mutta ärsyttää uteliaat kyläilijät ja sekaantujat.
Sekaantuja tarkoitan sellaista kuka alkaa touhuamaan jotain minun kodissa. Siis kysymättä lupaa. Oikoo mattoja, aukoo tai sulkee ikkunoita. On tarkoitus vaihtaa kuulumiset. Tiskaan kyllä myöhemmin itse.
Olen opettanut koiralleni että kun ovikello soi, se menee omalle pedilleen makaamaan ja tulee rauhallisesti tervehtimään vieraat vasta kun minä annan sille luvan. Tämä on aina kaikille ollut ihan ok, paitsi siskoni miehelle jonka mielestä koirien kuuluu saada olla koiria ja tehdä mitä huvittaa koska ne elävät kuitenkin niin paljon lyhyemmän eliniän kuin ihmiset, joten hän meni koirani pedin luokse ja alkoi innostaa sitä hyppimään itseään päin tervehdykseksi koska hänen mielestään koirien kuuluu antaa niin tervehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut koiralleni että kun ovikello soi, se menee omalle pedilleen makaamaan ja tulee rauhallisesti tervehtimään vieraat vasta kun minä annan sille luvan. Tämä on aina kaikille ollut ihan ok, paitsi siskoni miehelle jonka mielestä koirien kuuluu saada olla koiria ja tehdä mitä huvittaa koska ne elävät kuitenkin niin paljon lyhyemmän eliniän kuin ihmiset, joten hän meni koirani pedin luokse ja alkoi innostaa sitä hyppimään itseään päin tervehdykseksi koska hänen mielestään koirien kuuluu antaa niin tervehtiä.
Siinä olis ollutkin jotakin jos koira ois tarrannut suoraan kasseihin kiinni😂😂😂
Naiskaveri toi synttäreilleni aivan uppooudon naisen, joka alkoi kaksin käsin kiskomaan juomia. Ehdotti vielä lahjapullosta, että eiköhän maisteta tästäkin. Saattelin vieraan ulos.
Omituisinta oli tuoda koira ylioppilasjuhliin!
Juhlat oli ilmoitettu alkaviksi klo 14. Eräät vieraat kuitenkin ilmoittivat noin klo 14:20 aikoihin, että saapuvat vasta 15:30 aikoihin, koska heidän rakas pikku Jorma-Janettensa herää (ehkä) silloin päiväunilta. Oikeasti, jos pikkulapsiarjen ja juhlien yhteensovittaminen on noin vaikeaa, niin ei kannattaisi edes vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisinta oli tuoda koira ylioppilasjuhliin!
Ne s-tanan rakit raahataan nykysin melkein joka paikkaan, prkl! Mää rupeen kyllä jatkossa syöttään niille suklaata;)
Mietin, että kun heille on kesällä tulossa häät, niin saisinkohan jostain lainaksi koiran, jonka voisin vastavuoroisesti viedä juhliin. Minipossukin käy. Sama
keräsin lapsena sarjakuvia. mutsin serkku tuli hoitolapsineen kylään. kaikki vuosikerrat oli sen jälkeen riekaleina. niistä ois saanut nyt ihan hyvin fyffee.