Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2845)

Vierailija
2841/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräsin lapsena sarjakuvia. mutsin serkku tuli hoitolapsineen kylään. kaikki vuosikerrat oli sen jälkeen riekaleina. niistä ois saanut nyt ihan hyvin fyffee.

Vierailija
2842/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava pariskunta tuli kylään lapsensa kanssa. Pyysivät katsomaan lapsen perään ja menivät vessaan harrastamaan äänekästä seksiä, mitään lupia kysymättä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirukka kirjoitti:

Mieheni sisarus tuli kaverinsa kanssa ilmoittamatta iltakahville käymään. Onneksi on aina vierasvaraa tarjolla. Mutta kun juotiin kahvia pöydässä niin mieheni sisarus moitti suureen ääneen onko tämä kahvia vai teetä kun on niin laihaa! Yllätyin niin etten saanut sanaa sanottua jälkeen päin tietysti rupesi hatuttaan koko sanominen.

Huvittaa toi kertomus kun mun appivanhemmat valittaa aina mun keittämästä kahvista, että on kyllä niin vahvaa ja pirun kitkerää. Appivanhemmilla tarjottavasta haaleasta oranssinrusleasta kahvista näkyy kupin pohjalle asti xD

Vierailija
2844/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin eräälle miehelle voissa paistettua siikaa lisukkeineen. Ronkki hiukan kalaa ja työnsi pois lautasen.

Vierailija
2845/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törkyvieraana useinkin menen kylppäriin penkomaan pyykkikoria ja nuuskuttelen talon rouvan pikkuhousuja!

Vierailija
2846/2845 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle käynyt näin: luonani oli vieraita. Sukulaisia, jotka olivat käyneet useinkin. Tein aina kaiken heille ja passasin kaiken valmiiksi. Viipyivät yleensä 2-5 päivää, koska välimatkaa se 500km.

No , vastavierailulla odotti tyhjä jääkaappi. Suihkua ei voinut käyttää, eikä myöskään keittiön astoita.

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Mitään ei saanut käyttää. Esim. astioita paitsi jos itsee tiskaa ne heti. Ei ollut kuulemma hotelli. 

Siinäpä antoivat mallin, miten heitä vastaisuudessa kestitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi