Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2795)
No kertokaa jo lopultakin näiden tapausten jälkilöylyjä!
Miten törkeät vieraat puolustelivat tekojaan? Pistittekö korvaamaan särkyneitä esineitä, juotuja viinoja, jääkaapista hotkaistuja ruokia...jne.
Meillä paskansi keskelle olohuoneen lattiaa.
Oli vielä menossa kaste tilaisuus kun vieras otti housut pois ja alkoi paskantaa
Totta puhuen lasten muutama koulukaveri on ollu aika karseita! Mun poika kutsui 9v synttäreilleen kaikki luokan pojat- myös sen yhden joka ei kutsuja koskaan saanut. No, tämä yksi sitten heti ovesta sisään tullessa hyppäsi meidän antiikkipöydän päälle tasajaloin huutamaan että nyt aletaan riehumaan!! Antakaa heti mulle kakkua ja karkkia tai hajota koko paikan! Teki kyllä mieli heittää tämä lapsi ovesta pihalle samantien, mutta hammasta purren ja suurella vaivalla saimme synttärit jotenkuten sujumaan. Tein kyllä sen jälkeen pojalle selväksi että tämä kaveri ei enää meille tule.
Tytöllä myös yksi kaveri oli ottanut mun omien lasten kielloista huolimatta mun kalliit meikit, tuhrannut ja sotannut ne täysin pitkin seiniä. Tämä kaveri oli myös mennyt mun sänkyyn syömään ja tahrannut mun lakanat täyteen jugurttia, vaikka lapset olivat kieltäneet menemästä edes mun huoneeseen. Myös tämä tyttö oli sellainen, jolla ei juuri ollut kavereita, syy ei liene epäselvä. Koululainen kuitenkin oli, mutta täysin käytöstapoja vailla. Myös hän sai porttikiellon meille.
90-luvulla äitini veli tuli koiransa kanssa kylään meidän vastavalmistuneeseen omakotitaloon. Illalla hän alkoi juoda kaljaa ja päätti tarjota sitä myös koiralleen. Hän kaatoi kaljaa meidän uudelle parketille ja koira lipitti siitä! Katselin tilannetta kauhulla, mutta vanhempani eivät sanoneet yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen lasten muutama koulukaveri on ollu aika karseita! Mun poika kutsui 9v synttäreilleen kaikki luokan pojat- myös sen yhden joka ei kutsuja koskaan saanut. No, tämä yksi sitten heti ovesta sisään tullessa hyppäsi meidän antiikkipöydän päälle tasajaloin huutamaan että nyt aletaan riehumaan!! Antakaa heti mulle kakkua ja karkkia tai hajota koko paikan! Teki kyllä mieli heittää tämä lapsi ovesta pihalle samantien, mutta hammasta purren ja suurella vaivalla saimme synttärit jotenkuten sujumaan. Tein kyllä sen jälkeen pojalle selväksi että tämä kaveri ei enää meille tule.
Tytöllä myös yksi kaveri oli ottanut mun omien lasten kielloista huolimatta mun kalliit meikit, tuhrannut ja sotannut ne täysin pitkin seiniä. Tämä kaveri oli myös mennyt mun sänkyyn syömään ja tahrannut mun lakanat täyteen jugurttia, vaikka lapset olivat kieltäneet menemästä edes mun huoneeseen. Myös tämä tyttö oli sellainen, jolla ei juuri ollut kav
No ei sitten tullut mieleen, että juuri nämä lapset varmasti eniten tarvitsivat ystävää. Todella julmaa käytöstä tuollainen aikuiselta ihmiseltä, että lapset eivät saa leikkiä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöllä myös yksi kaveri oli ottanut mun omien lasten kielloista huolimatta mun kalliit meikit, tuhrannut ja sotannut ne täysin pitkin seiniä. Tämä kaveri oli myös mennyt mun sänkyyn syömään ja tahrannut mun lakanat täyteen jugurttia, vaikka lapset olivat kieltäneet menemästä edes mun huoneeseen. Myös t
en kieltänyt lapsia leikkimästä yhdessä, sanoin vain että ei ole meille tulemista. Jos haluavat, saavat mun puolesta aivan vapaasti laittaa tämän kaverin oman kodin remonttiin, tai mennä vaikka leikkipuistoon. Siellä jokainen vastaa itse rikkomistaan tavaroista, niin ei tule lasku ainakaan mulle.
Mieheni 80 v. veli oli kylässä. Hän meni vessaan ja sanoi, että käyttää meidän vessaa, ettei häneltä kulu vettä kotona.
Mun mielestä törkeää hyväksikäyttöä. Olisi mieluummin ollut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meneekö vähän aiheen ohi, mutta kävin vähän aikaa sitten tutun luona kylässä. Toin mukanani mansikoita ja pullaa. Tuttu laittoi ne kaappiin, eikä tarjonnut niitä yhdessä syötäväksi. Minä olen tottunut siihen, että vieraiden tuliaiset nautitaan yhdessä. :D
Vein kerran kaverin mökille tuliaisena litran mansikoita ja laitoin ne pöydälle yleiseen jakoon ja maistoin niitä itsekin. Kaverin äiti otti rasian pois, kielsi syömästä ja laittoi kaappiin. Olin siis itse ne ostanut.
Minäkin vein naispuoliselle ystävälleni heinäkuussa tuliaisiksi valkoviinipullon, eikä ollut kyykkyviiniä.
Ajattelin, että juotaisiin sitä ruuan kanssa ja illalla seurustelun yhteydessä. No, hän laittoi pullon jääkaappiin ja sanoi, ettei nykyään juo viiniä enää niin paljon.
Vähän harmitti, kun muistin miten hän toi minulle tuliaisiksi pari vuotta sitten kevätsipulia ja varhaisporkkanoita!
Omituista oli se kun kummitätini tuli kyläilemään ja rojahti hetekaan pitkälleen. Aiemmin oli aina asiallinen ja hillitty. Olin silloin lapsi ja ei selvinny mulle koskaan miksi se niin teki. En muistaakseni nähnyt enää häntä sen kyläilyn jälkeen. Hän muutti Lahteen. Tämä tapahtui joskus 70-luvun alkupuolella.
Olisi mielenkiintoista kuulla millainen tästä pienestä psykopaatista kasvoi.
rachelberry kirjoitti:
Itellä jääny elävästi mieleen [ olin 16 vuotias ] kun meille tuli kylään sellainen perhe jonka tytär oli about 6 vuotias ja leikki pikkusiskoni kanssa. Muistan että tämä lapsi oli aivan HIRVEÄ. Siis niin kamala ja todella lellitty ja sisareni oli saanut paria viikkoa aikaisemmin hienon nuken isovanhemmiltamme jotka olivat tuoneet sen Espanjasta tuliaiseksi. Noh tämä tyttö halusi sen nuken ja sisko itki ja sanoi "Ei" ja tämä tyttö huusi ja parkui, polki lattiaa jalallaan ja meni raivoomaan mun vanhemmille ja omille vanhemmilleen että hän haluaa sen saamarin nuken. Ei annettu periksi vaikka hänen vanhempansa kysyi äidiltäni että paljon se nukke maksaa ja sanottiin että ei myydä ja tää tyttö sit kuuli sen ja vieläkin muistan sen 'pirullisen' ilmeen joka sillä oli kun se meni parvekkeelle ja heitti sen nuken alas ja tottahan toki se meni rikki kun kumminkin oli jotain posliinia tms sen nuken naama :/
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tästä psykopaatista tuli isona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli kyllä törkeää kun siivoushullu jehovatätini rupesi siivoamaan ja desinfioimaan asuntoaan kun oltiin joskus siellä kylässä ja istuttiin kaikessa rauhassa olkkarin sohvalla.
Ja kun kävin keskellä yötä vääntämässä vessassa rankat paskat niin tuli ovelle kurkkimaan ja utelemaan miksi olin yöllä vessassa.
Meni heti sen jälkeen desinfioimaan pöntön ihan kuin olisin joku spitaalinen.
Tää OCD on hänen mielensä keino selvitä siellä naisia järjestelmällisesti alistavassa uskonnossa. Hän ei saa valittaa siitä, että häntä on käpälöity ja ahdisteltu pikkutytöstä asti, ja että hänen seksuaalisuuttaan ei oteta huomioon, vaan hän on miehensä käyttötavaraa. Jos hän valittaa, uskonnon miehet pistävät tällaset naiset järjestykseen. Joten hänen täytyy vihata bakteereja koko sydämestään.
Kyllä se nyt on vaan sairaus tai joku mania tämä pakonomainen desinfiointi ja siivous. Ei siinä uskon asioilla ole mitään tekemistä. Sairastuu tähän ne ateistitkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimpiä ovat nämä, jotka antavat lastensa käyttäytyä kyläpaikassa kuin siat pellossa. Ei komenneta, vaan annetaan riehua, sotkea ja jopa hajoittaa tavaroita. Hyvin kasvatetut lapset ovat mukavia vieraita.
En myöskään anna koirien omistajien tuoda koiriaan kotiini. Pienet ja kiltit koirat on tosin ok.
Sitten on nämä jotka menevät omin päin jääkaapille. Kerrankin eräs kaverini meni ja söi tuosta noin vaan 1/3 osaa täydestä leikkelepaketista. Samainen kaveri söi toisella kertaa jääkaapistani ruoka-annokseni jota olin säästänyt päivälliseksi itselleni. Tuon syötyään lähti kotiinsa. Olin niin ällikällä lyöty, että en osannut sanoa mitään. Mutta nyt olen viisaampi ja oppinut reagoimaan heti.
Itselläni on aina ollut koiria, nytkin kaksi pientä. Olen äärimmäisen eläinrakas muutenkin. Eikä ole vielä koskaan tullut mieleenikään viedä koiria
Olet fiksu! Toivoisin tätä kaikilta koiran omistajilta. En kaipaa haukkuvaa, kuolaavaa ja persettään mattoon hinkkaavaa koiraa. Lisäksi koko kämpän imurointi karvoista ja lattian moppaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti. Kotipihaani tupsahti perhe (asuin maalla pikku talossa). Mies kovin ovelan näköisenä alkoi kiemurtelemaan että jos jäisivät pariksi päiväksi. En oikein lämmennyt ajatukselle. Mutta eihän siitä mitään vaivaa ole, pistetään grilli pystyy ja viihdytään... Miehn vaimokin näytti nololta ja ärtyneeltä. Poistuivat pihalta mutta jäivät sitten norkoilemaan siihen tielle mihin olivat parkkeeranneet autonsa. Olivat siinä pari tuntia. Nainen oli siinä vaiheessa jo tosi äkäinen ja lapset kitisivät. Mies sopotti niille "Älkää nyt kyllä se kohta tästä.."
Lopulta häipyivät.
En vieläkään tiedä keitä olivat.
Tämä juttu oli kyllä yksi parhaista.
Varsinkin tuo viimeinen lause!
Oikein punch line!
Jäi oikein kihelmöimään nyt, että mitä mitä miksi....ja KEITÄ he olivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli ystäväpariskunta koirineen. Koira oli nuori, ok mutta sille ei oltu opetettu mitään. Kun seistiin, se hyppi vaatteille ja likasi ne. Huomautettiin kyllä mutta he he...se nyt on vaan tommonen, ei muuta reaktiota. Minusta tosi törkeää tulla likaamaan meidän vaatteet. Mentiin sitten talleille katsomaan hevosia. Naiset jäi pihalle juttelemaan. Otin leipiä valjashuoneesta hevosille ja jo tää koiranpoika oli hyppimässä rinnuksille. Läväytin nyrkillä kuonoon. Koira oppi uskomattoman nopeasti olemaan hyppimättä.
Oppisitkohan sinä samalla menetelmällä olemaan pahoinpitelemättä eläimiä? Tuommoisella paskalla ei saisi olla hevosia. Kuonoosi olisi saanut, jos olisi ollut minun koirani, ihan sama mikä kuvittelet olevasi.
Höpöhöpö. Koirahan oppi kerrasta kun joku viitsi sille opettaa.
Entäpä, jos koiralta olisi murtunut pari hammasta lyöntisi jälkeen?
Se olisi kärsinyt pitkään, jos omistajat eivät olisi huomanneet lyöntiäsi, eläimet osaavat piilottaa kipunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin parvekkeella erilaisia yrttejä yms. Muita kasveja, niin tupakoiva kaveri tumppasi savukkeensa yhteen yrttiruukkuuni.
Niin ? Tuhka on lannoitetta kasville ja nikotiini poista ötökät mullasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli ystäväpariskunta koirineen. Koira oli nuori, ok mutta sille ei oltu opetettu mitään. Kun seistiin, se hyppi vaatteille ja likasi ne. Huomautettiin kyllä mutta he he...se nyt on vaan tommonen, ei muuta reaktiota. Minusta tosi törkeää tulla likaamaan meidän vaatteet. Mentiin sitten talleille katsomaan hevosia. Naiset jäi pihalle juttelemaan. Otin leipiä valjashuoneesta hevosille ja jo tää koiranpoika oli hyppimässä rinnuksille. Läväytin nyrkillä kuonoon. Koira oppi uskomattoman nopeasti olemaan hyppimättä.
Oppisitkohan sinä samalla menetelmällä olemaan pahoinpitelemättä eläimiä? Tuommoisella paskalla ei saisi olla hevosia. Kuonoosi olisi saanut, jos olisi ollut minun koirani, ihan sama mikä kuvittelet olevasi.
Höpöhöpö. Koirahan oppi kerra
Oksettaa tuollaiset väkivallan tekijät toivottavasti joku mottaisee sua niin "opitpahan"!!
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tuli kylään ja olin varannut tarjottavaksi pientä purtavaa. Kaveri sanoi että hänellä on kova nälkä ja ehdotti että woltataan vielä ruokaa. Wolttasin meille hampurilaisateriat ja hän vaan kiitti ruuasta lähtiessään. Ei siis tarjoutunut maksamaan omaansa.
Olin pari kuukautta tän jälkeen kyseisen kaverin luona ja hän ehdotti taas wolttaamista (ei ollut varannut mitään tarjottavia). No hän hoiti ruokien tilauksen ja ilmoitti mitä mun ruoat + puolet kuljetusmaksusta tekee. Aloin siinä vaiheessa kans pihiksi ja ehdotin et jos jätän aterian mukana tulleen tölkin hänelle niin saanko 15 senttiä alennusta ja tämä sopi hänelle :DD
Et sitten saanut sanotuksi että maksoit viimeksi ja nyt olisi kaverisi vuoro maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Sukulaistyttö piirteli meidän joulukoristeisiin kultatussilla ja vanhemmat vain hekottelivat vieressä.
Kai lopetit touhun alkuunsa.
Siellä jääkaapissa näkyi olevan 5 kilon laatikko mansikoita eli eivät suinkaan olleet ainoat...